Rewan, ezekbõl a konzolokból még nem bírták a maxot kihozni grafikailag, fõleg a PS3-ból.Nyakamat rá, hogy van benne még tartalék, csak PSekre mindig is nehezebb volt játékot írni, mint PC alapra, mint tudjuk, az X360 is PC alapú.Az optimalizálása is nehezebb, de ha sikerül, akkor sokkal barátibb a teljesítmény-vas arány.Legjobb példa erre a PS2-es Black volt: Már a PS2 a végét járta, de a Black-nél lett bemutatva, hogy igazán mire is képes a PS2. Pedig az már bõven a PS2 lefutás után jött ki.Viszont a Rockstar Games a MAx Payne 3-al bebizonyította, hogy tudnak õk is megfelelõen optimalizálni végre.Mikor haverom mondta, hogy leszedi, kipróbálja, már legyintettünk mindketten, hogy talán elmegy minimumon, tuti sz*rul lesz optimalizálva.Mikor megmutatta, hogy miylen szépen megy, nem hittem a szememnek.Pedig jó 3 éves gépe van, és akkor se tartozott a csúcskonfigok közé (erõs közepes volt akkoriban, 2 maggal), amikor megvette.
HA már CoD és optimalizálás:A CoD4: MW1-tõl leesett az állam, hogy olyan grafika mellé elég puhány gép is elég maxhoz.
Én értem, hogy mirõl beszélsz, de az MP3 egy egész szép játék lett, és ahhoz képest öregebb vasakon is szépen megy.Számomra ez már optimalizálás, hiába írták X mennyiségû gépre, stb, de most végre!!! eltalálta a dolgot a Rockstar.