Általánosba linkelte valaki, gondoltam ide kiteszem hogy meglegyen.
San Fierrot DLC-knek fogják kiadni valószínûleg, de alapból nem lesz benne se sf, se lv.
Szóval, ahogy ígértem, íme az elsõ felvonás a kicsempészett infóknak:
GTA IV motor felturbózva, de jelenleg nem éri el a ver 2.0-t sajnos.
Ez még változhat, de nenagyon számítsunk rá a közelgõ techugrás miatt.
A helyszín Los Angeles, tehát “San Andreas”. Ezt “Liberti City” módjára turbózták fel, de sokkal több célcselekvõ lakossal.
(Tehát a csak lézengõ, sétáló embereken kívül lesz szociális életük. Legalábbis látszatra.)
Újra szerepet kap a kinézetünk ápolása: Ruházkodás, önképzés.
A GTA SA-ban megismert tájak csak nagyrészben térnek vissza, “San Fierro” kiadáskor nem lesz a játék része.
“Las Venturas”-t mellékágként, illetve DLC-ként szeretnék beilleszteni.
Ugyanígy tervezik a várost újra megalkotni, de ehez még technikai fejlõdést várnak.
Scriptmunkák: A Modokat kíváncsian vizsgálva beépített “EPM” rendszert kapunk a fejlesztõktõl, tehát az autónk különféle interakciókra lesz képes.
Jelenleg még kísérleteznek a “slusszkulcs” eszközzel, de ezt egy drága, “James Bond” féle mobiltelefonba fogják importálni jelenlegi állás szerint.
Igen, továbbra is a telefon jelenti majd a menüt, de bõvült opciókal. Szeretnék a totál 100%-os teljesítmény utáni “cheat gadget” módot az eszközbe, tehát így nem kellene utólagos mod az autók spawnolására, színcseréjére.
A tuningolás visszatér, de szintén felturbózott változatban. Választható színek, autórészek, nitro, továbbá tervezett a turbó és vinyetta.
Lesz vadászrepülõ és jet, de az utasszállítót egyenlõre kihagynák a terrorizmus propagandája miatt. Ez utóbbi még nem eldöntött.
Lesz egy bejárható hegyi út, ahol nagyszerûen lehet majd driftelni.
Újrakonfigurálták az autó “Engine” scriptjét, így még valóságosabbnak hat a vezetés. A gáz adagolásával jobb tapadásra tehetünk szert, vagy túlnyomva azt épp kipöröghetünk alacsony sebességnél is.
Újra lehetséges lesz apartmanok vétele, amikhez kiterjesztett parkolóhely és garázs jár. Házunkat belülrõl módosíthatjuk jelenlegi tervezet alapján, pl játékgépet vehetünk bele.
Szociális helyek: Zsúfolt éttermek, klubbok, de az útszéli retro burgeres is visszatér, ahogyan a kocsis hotdogárus is. Nem lesz választható étel, minden árus egy terméket ad.
Az NPC-k törõdnek a játékossal, nem csak bámulnak rá. A csöves odamegy kéregetni, a zsebtolvaj teszi a dolgát, az árusok behívnak, a lézengõk kiabálnak felénk.
Második felvonásra a történetrõl árulunk el titkokat, úgyhogy maradjatok az oldal hû látogatói.
Az itt leírt információk valósak, a RockStar fejlesztõcsapata közölte.Fontos tudni, hogy jelenleg rengeteg feature eldöntetlen és tesztelés alatt áll.