Szerző Téma: Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások  (Megtekintve 3954 alkalommal)

+5 Show voters
Mint minden rész elõtt, bizony a San Andreas elõtt is voltak bizonyos \"kiszivárogtatott információk\" a játékról. Még régen nézegettem egy oldalt és most újra eszembe jutott. Meglepõ milyen nagy része igaz, ahhoz képest, hogy mennyire nem volt megszokott még ez a téma.
Ha valakit érdekel a honlap: Katt ide
Az autólopás sokkal bonyolultabb lesz. Bármennyire is el akarsz lopni egy autót, és ha van pisztolyod, akkor sem lesz könnyû. Ezt pozitívnak tekintem, hiszen a valós életben sem dobhatsz ki autóst úgy, mint Vice Cityben.
Kaszkadõr bemutatványhoz elég lesz egy kerékpár, beleértve ugrás, kanyarodás, 180\'s vagy 360\'s pörgés
St. Brutus Motel: Nem csak a része egy küldetésnek, hanem tartózkodási helyként is lehet használni. Aki nem tudná, hogy miben különbözik a hotel, és a Motel akkor annak leírom: Motel általában vidéken van, egyszerû szálláshely olyan autósoknak van kitalálva, akik szeretnének egy kicsit pihikézni.(de azért más példát is lehet említeni)
Carl-t megtaníthatod új küzdelmi mozdulatokra, így mindegyik fizikai képessége növekszik
San Fierro\'s tornateremben lesz a Dojo stílus, és a fõszereplõt betaníthatod új technikai küzdelmekre
CJ meg tudja védeni saját magát a másik ütésétõl, pl.: fegyverrel, lábakkal, stb..
Rendõrségi helikopterbõl könnyû lesz a kilátás
A környezet is rendelkezik érdekességekkel: Fák lengenek a szélben, hõ, köd, és néhány hirdetõtáblát ki lehet majd lökni
A levegõ is kidolgozottabb lesz a játékban
A játékban sok lesz a kidolgozott effekt pl.: kipufogó füst, a talaj, amikor megtaposod, vagy rámész jármûvel, Smoke karakter cigifüstje, esetleg a kilõtt töltények szikrázása
Country zenéket hallgathatunk közvetlenül a rádiókban, amikor vidéken, vagy apró falvakban utazunk
Kendall mérges lesz CJ-re, mert õt körül segíti a család
Kocsirablás is kidolgozottabb
Ha Carl elhízott, akkor a gyalogosok is kicsúfolják: \"édes kövér burgonya\". A saját csoporttagok pedig, ilyenkor ezt mondják: \"divatmajom\", \"fogyókúráznod kell\"
A gyalogosok MI-jét nagyon kidolgozták
Mindegyik gyalogosnak különbözõ magánélete van
Mt Chilliad hegy nagyon sokat levesz majd a napból
Néhány falunak a neve: Shady Creeks, Flint County, Whetstone, Fern Ridge, és Red County.
Minden nagyobb város rendelkezik saját repülõtérrel, ahol majd fel lehet szállni Dodo-val
Lesznek autóstopposok, akiket el tudsz majd fuvarozni [ez nagy buli lesz /szerk.:]
Kapsz egy olyan teherautót, amivel el lehet vontatni másnak a kocsiját :)
Lesznek olyan boltok, amiben széles választék lesz.
A képernyõt terheli néha az Audio, Display, és az Options beállítása (gondolom, hogy mindez játék közben történik, de szerintem csak PS2-re :P )
A térkép körülbelül Amerika alakú, nagy, vastag, üres {és bézs (beige) alakú}. A jobb alsósarok egynegyedét Los Santos alkotja
A hajvágás nem olcsó, 500 dolcsi egy alkalom [ez igen, ha valódi lenne, akkor mindenki fodrász lenne / szerk.:]
A Menace küldetésben mind a három halott arca a járda felé lesz fordítva [nem biztos, hogy jól fordítottam /szerk.]
Carl képes lesz sokáig a víz alatt maradni, hiszen õ gyakran jár úszni
Organe Grove család tagjainak zöld öltözéke lesz
A Ballas csoportnak bíboros öltözéke lesz
A modellek 50 %-al szebbek lesznek (50%-al több poligon lesz) mint Vice Cityben
A kerékpárt az X gombbal kell elõre tolni (PS 2)
Amikor majd az autóban vagy, akkor lesz olyan kamera funkció is, amivel szebb lesz a kilátás
A fodrásznál is lesz bõséges választék: kopasz fej, rövid haj, Afro stílus, és még sok más érdekes frizurát választhatunk magunknak.
A tizenkettõ kicsi falu gyakran áll valamibõl, például útkeresztezésekbõl, és épületekbõl, mondjuk kocsma, fazekasság, és sok egyéb
A repülésnél megváltozik a radar, és mutatja a látóhatárt, tehát a tájékozódás sokkal könnyebb lesz
Élethû lesz a teherautó is
Némely Linerunner teherautók benzintartályt szállítanak :)))
CJ a legrészletesebb karakter
A jármûvekben a Patriot, Sanchez, Rancher, Mesa, Sabre, és a Walton megtalálható lesz ismét.
Lesz egy szörnyû nagy teherautó, aminek lesz utánfutója, és még a neve is félelmetes: Monster Truck
Mikor a vidékbõl áttérsz a városba, akkor nem lesz Lodaing felirat
Egy nõi szereplõ visszatér hozzánk, amit már elõzõ GTA-ban megismerhettünk. Lehetõségeket beszámítva Mercedes, Cortez, Asuka, Kasen, Maria vagy Misty. De ha én egy fogadásra rá lennék kényszerítve, akkor Catalinát választanám.
Körülbelül ezer darab nagyarányú tárgy van a játékban, a hegy körülbelül félmérföld magas, lesznek benne sziklák, meg alagutak is!
Az M-16 puskával is találkozhatunk benne
Kerékpárral, vagy motorral a talajon nyomokat lehet hagyni
Egyetlen csalódás a fûk, fák, bokrok, amit lehet látni a képeken, hogy ugyan olyan maradt, amilyen volt
Sam Houser szerint a leggyorsabb GTA fannak is legalább 150 óra kell, hogy végigvigye a játékot. (kérdés, hogy ez a 100%-os kijátszást jelenti, vagy csak a fõ sztori végigküzdését...)
Minden járókelõ a saját \"agya\" szerint gondolkodik és válaszol a környezeti változásokra
Rockstar elmondta, hogy az utolsó változatban CJ-t lehet majd tetoválni. Ez azt jelenti, hogy az utolsó változatú Patch kell ahhoz, hogy ez az Extra menjen.
Fény derült két kisebb településre (ezek a nagyvárosok között helyezkednek el): Angel Pine és Dillamore. Angel Pine békés kisváros (számos üzlettel és egy benzinkúttal), Dillamore pedig egy lakókocsiparknak ad otthont. Az egyik küldetés az Angel Pinei benzinkút kirablásáról szól: hõseink a küldetés végén elkötik a benzinszállító kamionokat.
Módosul a jármûvek használata: minél többet használod a motort annál jobban / biztosabban vezeted majd - az autókkal viszont (ha hanyagolod õket) rosszabbul bánsz - és Vica versa.
Új jármûvek: Quad Bike, Monster Truck, Jeep 4x4, Hummer, hot dog árusító kocsi, kerékpár, Dirt Bike és benzinszállító kamion. A következõ régi járgányok biztosan visszatérnek: Greenwood, Sabre, Virgo, Rancher, Esperanto, Bobcat, Mesa Grande, Walton, Manana és a Sentinel.
A fejlesztõk elmondása szerint a San Andreas fõhõse, Carl Johnson az eddigi legkidolgozottabb karakter (nem csak grafikailag, hanem jellem terén is), akit a GTA szériában eddig láthattunk.
A kamerát futás közben a jobb analóg karral tudjuk majd mozgatni. A célzási rendszer a Vice Cityéhez hasonló lesz, de finomítottak rajta: most már tudunk oldalazni is lövöldözés közben [nagyon helyes! - a szerk.]. A szinkronhangok között találjuk majd Ice-T-t és Ice Cubeot is. Az animációs osztálynál sem spórolt a Rockstar: a keleti part legnagyobb motion-capture stúdióját bérelték ki maguknak.
A San Andreas nem véletlenül érkezik dupla-sûrûségû DVD-n: rengeteget dumálnak benne, Hauser szerint eddig nagyjából 400, szövegelést is tartalmazó jelenetet dobtak össze. A humorért (rádióadók, hirdetõtáblák) egy külön csapat (hat ember) felel.
Ha Carl túl sokat eszik, akkor túl súlyos lesz, és bizonyos küldetéseket nem fogja tudni elvégezni
A játékban pont ugyanaz a HUD lesz, mint a GTA III-ban, és Vice Cityben
A grafika fejlettebb, nagyobb rajzolótávolság 1 km lesz
Finomabb, jobban megalkotott mozgások lesznek, mint Vice Cityben
Ha a játékhoz a géped teljesítménye jó lesz, akkor 30 fps lesz az állandó
3x több zene, és rendkívül sok új fegyver lesz, mint a VC-ben
3x több küldetés (történet) mint VC-ben
Dupla rétegû DVD-n lesz a játék :)
Az egyik kerületet Orange Grove (Narancs Liget)-nek hívják, ami az Orange Grove család neve
A Házak távolra ellátszanak
A területnek a jobb sarkán Los Santos városa elég picike darabot fog elfoglalni
Sok új öltözéked lesz
Kettõs pisztoly :)
Több apróbb küldetések
A jármûvek rozsdásak és piszkosak lesznek egy idõ után
Carl képességét befolyásolja: Frizura, Fizikum, Súly, ügyesség, Öltözék, Vagyon, Fegyver Készség, szereplõk, rokonság, banda
Hollywood is benne lesz San Andreasben csak Vinewood lesz az álneve.
Kettõs visszhang
35%-50%-al több figyelmet fordítanak a játékra, mint Vice Cityben.
Sam Houser szerint ez \"harmadik elválasztó\", egy laza GTA trilógia, ami kezdõdött 2001-el, folytatódott a 80-as évekkel, és most 1990-be repít minket el a játék.
Az autók alatt felhalmazódik a talaj! :)
Utánfutós autók is lesznek :)
Valóságos tükörképek (pocsolya, stb.)
San Andreas kiterjedése nagyjából ötször akkora lesz, mint Vice Cityé volt (nem egy városról, hanem három nagyobb várost felvonultató államról van szó, ugye). A városokon kívüli terület változatos lesz: tanyákat, mezõket, hegyeket és sivatagot is találunk itt. A hegyek között lesz egy különösen nagy / híres példány is: ez közel fél mérföld magas, helikopterrel egy perc alatt lehet (az aljáról) a tetejére érni, autóval, sokkal tovább tart a megmászása. A füves területek és a növényzet sokkal valószerûbben fog kinézni, mint korábban.
Ha egy jármûvel belehajtasz egy folyóba / tóba / tengerbe ki tudsz mászni az ablakon, és kiúszatsz a partra. Ha bent ragadsz az autóban - megfulladsz. Lesznek olyan küldetések, amelyek különlegesen megkívánják majd az úszás alkalmazását.
Bemehetsz a fodrászhoz, és új frizurát készíttethetsz magadnak. Ha a hajvágás rosszul sikerül, a társaid röhögni fognak rajtad, ha azonban sikerül eltalálni a menõ stílust, megdicsérnek, és jobban tisztelnek majd.
A Rockstar igyekszik a lehetõ legkevésbé lineárissá tenni a játékot. A történetben bármikor \"megállhatsz\", mászkálhatsz kedvedre, és akkor folytatod majd, amikor csak akarod [ez mondjuk a korábbi részekben is így volt... - a szerk.]
A San Andreasban nagy szerepet kapnak az árnyékok: elrejtõzhetsz bennük - így tudsz majd pl. meglepetésbõl támadni. Az árnyékokra egyébként szükség is lesz m majd: a rendõrök már egycsillagos körözésnél is elég agresszívak lesznek (ha kiütötted az autójukat, kiszállnak, és elkezdnek a menekülõ jármû után rohanni), az árnyékok nagy segítségedre lesznek, ha meg akarsz szabadulni tõlük. [hmm, a Rockstar Northos arcok beépítenek pár elemet a Manhuntból is... - a szerk. :-]
A meg növekedett terület ellenére \"loading\" felirattal kizárólag akkor találkozunk majd, ha belépünk egy épületbe (azaz városon belül most már nem fog tölteni a játék). A játéktér állítólag olyan nagy, hogy még a fejlesztõk is eltévednek rajta néhanapján. A brutális méretû adathalmaz következménye: a játék dupla-sûrûségû DVD-n fog megjeleni [viszontlátásra, kalózváltozat - a szerk.].
Teljesen átalakítják a célzási rendszert: a célkereszt színébõl (zöld - teljes életerõ, sárga - ötven százalék körül, piros - közel a halálhoz) kapásból látod majd, hogy milyen állapotban van az ellenfeled. Minél többször találsz, annál pontosabban lõsz - ezt egyébként a képernyõn százalékban is kijelzi majd a játék. Harc közben lehet oldalazni is.
Bandánkkal, az Orange Groove Familyvel területeket foglalhatunk el: ha egy szomszédos kerületet elfoglaltunk az ellenséges bandáról, az átszínezõdik a térképen, és hozzánk folyik be az abból származó bevétel.
San Andreas nem város, hanem állam - méghozzá Kalifornia látszólagos megfelelõje (pont úgy, ahogy Vice City Miami megfelelõje volt). Három nagyváros található benne: Los Santos (Los Angeles), San Fierro (San Francisco) és Las Venturra (Las Vegas). A városok kiterjedésükben nagyjából akkorák, mint Vice City: a történet ezekben, és az õket összekötõ területen fog játszódni. Igen: nem csak városok lesznek, hanem \"vidéki\" területek is, a sztori bizonyos pontjain szépen átvezethetünk Santosból Fierroba. San Andreas összterülete ennek megfelelõen úgy hatszor nagyobb, mint Vice Cityé.
Grafika. A játék alapjául szolgáló RenderWare technológiát alaposan felturbózták: az autókon tükrözõdik a környezet - ez egyébként az összes fényes / üvegfelületre is igaz. A Rockstar által kidolgozott rendering&streaming technológia a korábbinál jóval nagyobb területek megjelenítését és finomabb mozgatását teszi lehetõvé. Minden tárgynak külön nappali / éjszakai változata lesz - így sötétben is jól néznek majd ki. Nagy hangsúlyt fektettek az árnyékok és karaktermodellek finomítására. A legjelentõsebb fejlõdést a belsõ terekben tapasztalhatjuk: a Vice Cityben ezek elég egyszerûen néztek ki, itt JÓVAL sokrétûebbek lesznek.
Lehetõségek. A misszióstruktúrát némileg átalakítják - néhány küldetést csak úgy tudunk teljesíteni, ha egy korábbi küldetésben megszereztünk egy bizonyos tárgyat vagy képességet. Az assettek jelentõsége is megnõ - Las Venturraban például kaszinókat is tudunk majd vásárolni - itt különféle szerencsejátékokat is ûzhetünk. A legjobb: végre nem csak a küldetéseken belük tudunk bankot rabolni, hanem teljesen szabadon (egyes házakba is betörhetünk).
A sztori. Errõl már írtunk tegnap, de itt van még némi plusz infó: Carl Johnson (a fõhõs) Liberty Citybõl tér vissza San Andreasba, elsõ feladata régi bandájának (Orange Groove Family) újraszervezése lesz. A sztori során a korábbi részekbõl ismerõs szereplõkkel is találkozhatunk majd.
A városlakók / ellenfelek mesterséges értelmességét felpiszkálták, jóval valószerûbben válaszolnak majd a cselekedeteinkre. Az autólopások látványosabbak lesznek: többféle \"stílusban\" tudunk\" autót lopni. A San Andreas kamerakezelésén sokat javítottak - célozni is könnyebb lesz, a harcokban pedig ezúttal akár két fegyvert is használhatunk. Hõsünk mozgáskultúrája kibõvült: ezúttal pl. úszni is tud majd. A lövöldözések változatosságát az összetettebb sérülésmodell (több találati zóna) és a rongybaba-fizika fogja garantálni
Kb. 150 fõküldtetésre számíthatunk a játékban.
Az egyik embernek akinek fogunk dolgozni a neve: Wu Zi Mu.
Néhány autóra fel lehet majd szerelni nitrót.
Kínai negyed lesz San Fierróban
Néhány garázsban majd lefestheted az autód és lecserélheted komolyabbra a spoilert.
Lesz egy körzet San Fierro-ban, ami hasonlítani fog Doherty-hez. Doherty egy hely a San Francisco-ban. Az mellett volt 1989-ben egy földrengés
Tudunk majd a házakból rabolni. De csak éjszaka.
Lesznek hangtompítos fegyverek
Nem jár majd minden küldetés végén pénzjutalom( A Vice cityben azthiszem csak 2 ilyen feladat volt)
Lesz egy lopakodó üzemmód. Ami csak akkor kapcsolódik be ha a símaszk rajtunk van.
A párbeszédek alakulása majd tõlünk függ. Jól kell majd figyelni ,hogy mit mondanak nekünk.( Ez egy kicsit nehéz lesz azoknak akik nem értenek Angolul,de reméljük elkészül majd a magyarosítás)
A lopakodó módban zajmérõ ikon fog megjelenni. Minnél csendesebben hajtjuk végre a rablást annál több pénz a jutalom.
A játék elején elérhetõ lesz már a borbély üzlet. :)
Több borbély üzlet közül válogathatunk San Andreasban.
Saját magunk alkotta bandaruhákban járhatunk az utcákon ,vagy normál utcai ruhában.
A bandád tagjai a hajad kinézete alapján is megítélnek.
Kötelezõ lesz egyes küldetéseknél néhány ruha, hogy végig vihessük.
A drága szép ruhák ,tiszteletet állnak majd rajtad. Míg a bandaruhák a zsaruk figyelmét jobban felkeltik. Vagy az ellenséges bandákét.
15 percet kell majd utazni egy (autó/motor) jármûvön hogy felérjünk a Mount Chilliad hegy tetejére.
Carl tud majd kosarazni hogy fit maradjon.
A város, és a vidék közti váltás fokozatos
Los Santosban az derült az idõ, néha hirtelen esõvel, San Fierro ködös, Las Venturas-ban a levegõ tiszta, a fények élesek vidéken pedig melegebb, még természetesebb a vibrálás
Több effektben is gazdagodott a játék: kipuffogócsõbõl áradó füst, kerék által felcsapott sár, füstfelhõ mikor rátaposol a fékre, és szikráznak a töltények
A Country zene megerõsítve, és valószínûleg vidéken, és a külvárosban lehet majd hallani.
A \'Stats\' menüpont alatt, szinte minden rögzítve lessz. Motorozás, bringázás, úszás, stb.
Gyalogos AI is fejlesztették, és mindegyik saját életet él. Például \"becserkészhetsz\" gyalogosokat, és láthatod ahogy kijön a házából, elmegy a boltba, találkozik egy csajjal, és hazamegy ...
Mt. Chilladnak bazinagy árnyéka lessz. Az összes árnyék \"radiosity lighting\" technikával lesz rajzolva
A többi kisváros: Shady Creeks, Flint County, Whetstone, Fern Ridge és Red County.
Minden nagyvárosnak van egy saját reptere, ahonnan lehet ksiebb repülõket lopni.
Felvehetsz majd stopposokat
Autómentõket is lehet majd vezetni
Új öltözetek kaphatók a városban lévõ boltokban
A repülõ madarak kidolgozattabbak lesznek,mint a VC-ben.
Lesz a játékban fûnyíró. Amivel füvet nyírhatunk. :)
Sok fajta fa lesz a játékban.(fenyõ,juharfa,tölgy,pálma,stb.)
A GTA I.-bõl és a GTAIII.-ból jólismert DodgeViper visszatér
Lesz ásó a játékban.
A kerítéseket kitudjuk dönteni erõs autókkal.
Lesznek munkagépek.
Valószínû,hogy lesznek erdõtüzek a játékban.
Lesz tûzoltópalack a játékban.
A kaszinók nevei,amiket meglátogathatunk Las Venturrában:V-Rock Casino ,The Visage, \"Pirates in Men\'s Pants, Caligula\'s Palace and The Pink Swan, stb...
A kaszinókban(természetesen) lesznek õrök,akik megvernek minket ha rosszat csinálunk. :)
Az egyik kaszinó egy hajó fedélzetén lesz.
Las Venturrában sok lesz a szuper drága kocsi. Mivel egy gazdag város.
A híres Las Vegasi cowboy (reklám) figura is megjelenik a játékban.
kaszinón belül számtalan minigém vár ránk: Blackjack, Video Poker, Wheel of Fortune, Slots & Craps, Félkarú rabló, Billiárd, stb...
Las Venturasban Elvis Presley imitátorokból sem lesz hiány

Nem elérhető IXT

  • 2502
  • Steph Curry
    • Profil megtekintése
Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #1 Dátum: 2012. január 14. - 10:43:20 »
0 Show voters
Emlékszünk

Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #2 Dátum: 2012. január 15. - 03:22:42 »
0 Show voters
YESSSS

Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #3 Dátum: 2012. január 16. - 20:38:19 »
0 Show voters
Elolvastam sok dolog megvalósult de ami felettébb zavart, hogy miért kell egy dolgot 66x leírni? :O Mármint ez alatt a mondatismétlésekre gondolok.

Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #4 Dátum: 2012. január 17. - 14:47:53 »
0 Show voters
Hát igen, egy kicsit zavaró, de elmegy.

Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #5 Dátum: 2012. április 06. - 23:58:48 »
0 Show voters
Azért jópár dolgot megvalósítottak!:D

Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #6 Dátum: 2012. április 11. - 12:45:09 »
0 Show voters
Am a 4-es része nagyon kaki lett :D!3évre rá kijött,és az 5rséz meg már lassan 6éve készül!
Szerontem fasza lesz! 8)

Nem elérhető Powe

Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #7 Dátum: 2012. április 16. - 20:12:04 »
0 Show voters
Sok jó dolog megvalósult és még mindig szeretjük :D

Nem elérhető SnicK

  • 7521
    • Profil megtekintése
Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #8 Dátum: 2012. július 05. - 10:16:45 »
0 Show voters
Minden nagyobb város rendelkezik saját repülõtérrel, ahol majd fel lehet szállni Dodo-val[/quote]
- Ne már most komolyan repülhetünk majd Dodoval? :O
Bizonyára minden rajongó ott helyben elsült. :D
 
Lesznek autóstopposok, akiket el tudsz majd fuvarozni [ez nagy buli lesz /szerk.:][/quote]
\"Stopposok\" :shifty:

Nem elérhető Ben

  • 1754
  • Ben apó
    • Profil megtekintése
Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #9 Dátum: 2012. július 05. - 11:06:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: SnicK date=1341476205\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15534\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Minden nagyobb város rendelkezik saját repülõtérrel, ahol majd fel lehet szállni Dodo-val
- Ne már most komolyan repülhetünk majd Dodoval? :O
Bizonyára minden rajongó ott helyben elsült. :D
 
Lesznek autóstopposok, akiket el tudsz majd fuvarozni [ez nagy buli lesz /szerk.:][/quote]
\"Stopposok\" :shifty:
 
[/quote]
Tudnád a Dodo akkoriban mekkora királyság volt a GTA-ban :D

Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #10 Dátum: 2012. július 21. - 14:10:46 »
0 Show voters
teljesen emlékszünk :D

Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #11 Dátum: 2012. július 30. - 23:06:18 »
0 Show voters
Eddig is szerettem vele játszani, de õszintén mondva elég gagyinak gondoltam, ugye a grafika, meg stb. De ezek után, hogy elolvastam, elég jó lett végül is... ;D
Egyébként... Dupla DVD? Nekem 2 gigás volt a telepitõje kb. :D

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Emlékszünk még? Avagy a várva várt San Andreas elõtti írások
« Válasz #12 Dátum: 2012. augusztus 04. - 02:56:45 »
0 Show voters
Azért pár dolgot hiányolok belõle: Stopposok...
San Andreas, így szeretlek!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal