(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/carjump\", cmdtext))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 0.2);
return 1;
}
}
Leírás: Átállítja a jármû X,Y,Z rotációját[/quote]
What? Nooooo.
GetVehicleVelocity:
X, Y, Z tengelyen való elmozdulását adja meg, vagyis hogy jelen pillanatban, ha egy 3D-s koordináta rendszernek képzeljük el SA-t, és benne a jármû egy pont, akkor a pontból induló vektor X, Y, Z pontba mutat. Ez a játékban úgy néz ki, hogy a függvény meghívásának pillanatában a jármû X, Y, Z pontra tart, vagyis azon a ponton állna meg, amennyiben a játékos elengedné az \"elõre\" gombot, ergó fizikásan kifejezve, megszûnik a mozgató erõ.
SetVehicleVelocity: a jármû elmozdulásának beállítása az adott pontokra. Segítségével gyorsítható/lassítható, esetleg oldalazó, vagy bármely más irányú FOLYAMATOS, tehát nem teleport mozgásra kényszeríthetõ a jármû.
Egyébként a velocity jelentése sebesség, gyorsaság, szal alapból helytelen amit írtál.