GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Leírások/Útmutatók => SA-MP: Szerverfejlesztés => Függvények => A témát indította: SnooP - 2013. július 09. - 17:21:56

Cím: PlayerTextDrawSetPreviewModel
Írta: SnooP - 2013. július 09. - 17:21:56
PlayerTextDrawSetPreviewModel
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál hogy 2D nézetet kölcsönöz egy adott tárgynak, autónak, skinnek. (Lásd: http://i1.ytimg.com/vi/HTkVP9Uoc74/maxresdefault.jpg)
Paraméterei
 
(playerid, PlayerText:text, modelindex)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A textdraw azonosítója (Lehet: ID, Változó, Tömb is)
modelindex - Egy autó/skin/object model id-je
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3x verziójában lett berakva így nem mûködik a korábbi verziókban
- A textdrawnak muszáj TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW betûtípusa legyen, különben a függvény nem fog mûködni.
Példascript
 

new PlayerText:textdraw; // Textdraw azonosítója
public OnPlayerConnect(playerid)
{
textdraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 320.0, 240.0, \"_\"); // Létrehozzuk a textdrawot de szöveg nélkül \'_\' mivel ezt nem veszi betünek
PlayerTextDrawFont(playerid, textdraw, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW); // Beállítjuk a függvényhez tartozó betütípusát
PlayerTextDrawUseBox(playerid, textdraw, 1); // Létrehozunk neki egy Boxot
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, textdraw, 0x000000FF); // Beállítjuk a box színét
PlayerTextDrawTextSize(playerid, textdraw, 40.0, 40.0); // Beállítja a box méretét
PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 411); // Beállítjuk modelnek az infernust   
       //PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 0); // Ezzel lehetne CJ Skinét
//PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 18646); //Ezzel meg a rendõrautó villogó objectet
PlayerTextDrawShow(playerid, textdraw); // Megjelenítjük a Textdrawot
return 1;
}

 


Hivatalos link:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawSetPreviewModel