GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Leírások/Útmutatók => SA-MP: Szerverfejlesztés => Függvények => A témát indította: Benceee - 2012. február 11. - 15:15:37

Cím: GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo)
Írta: Benceee - 2012. február 11. - 15:15:37
GetPlayerWeaponData funkció:
             Lekérjük egy játékos fegyverének töltényszámát, egy adott slotból.
Paraméterek:
 
(playerid, slot, &weapons, &ammo)

 
playerid A játékos azonosítója.
slot A fegyver slotja. (0-12)
&weapons A fegyver ID-je.
&ammo A fegyver töltényszáma.
Visszatérés: Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a helyes használatra:
 
//Minden információt lekérünk.
//Elsõ érték: Fegyver ID. Második érték: Töltényszám.
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
    GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
}
Cím: GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo)
Írta: Icegun91 - 2014. szeptember 06. - 14:55:11
Na akkor ide be kell irnom..
A parancs: GetPlayerWeaponData(playerid, slot, weapon, ammo);
nekem ez nem egyértelmû.. ezzel le tudom kérni a játékos kezében lévõ fegyver slot-ját is, vagy csak egy megadott slot-ban lévõ fegyver adatait?
Cím: GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo)
Írta: Flash - 2014. szeptember 06. - 15:06:08
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons

i =
slot

weapons


weapons
[1] = töltény
Cím: GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo)
Írta: Pedró - 2014. szeptember 06. - 19:29:14
a &weapon és &ammo helyére amit beírsz változó nevét, abba a változóba az értékét átírja a megfelelõre.
pl
getplayerizé(playerid, 1, milyenfegyver, hanytoltennyel);
ésakk az 1-es sloton amilyen fegyó van, annak a fegyóidjével tér vissza, meg a töltényszámmal
érthetõ ez így sztem.. felesleges így leírni mint flash, fasz se érti úgyse