GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Leírások/Útmutatók => SA-MP: Szerverfejlesztés => Függvények => A témát indította: SnooP - 2013. július 10. - 22:43:42

Cím: GetPlayerDistanceFromPoint
Írta: SnooP - 2013. július 10. - 22:43:42
GetPlayerDistanceFromPoint
Ismertetõ
Ez a függvény kiszámolja egy játékos egy egy mapon lévõ közti távolságot.
Paraméterek
 
(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z)

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
Float:X - X koordináta a mappon
Float:Y - Y koordináta a mappon
Float:Z - Z koordináta a mappon
Visszatérési érték
A függvény visszatérési értéke egyenlõ a távolsággal float-ban.
!Megjegyzés
-Ez a függvény a SA:MP 0.3c R3-as verziójában lett hozzáadva így a korábbi verziókban nem mûködik.
Példascript
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/tavolasg\", true) == 0) // Ha a parancs igaz
    {
        new
        Float: fDistance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, 237.9, 115.6, 1010.2), // A létrehoztt fDistance változó értéke egyenlõ a lekért távolság értékével
        szMessage[44]; // Létrehozunk egy stringet
        format(szMessage, sizeof(szMessage), \"Te %0.2f méterre vagy a kitûzött célponttól.\", fDistance); // Megformázzuk a stringet és belerakjuk az fDistance értékét is.
        SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, szMessage); // Elküldjük a játékosnak az adatot
        return 1;
    }
    return 0;
}

 


Hivatalos link:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerDistanceFromPoint
Cím: GetPlayerDistanceFromPoint
Írta: Wiliam Levy - 2013. december 07. - 15:44:27
És azt nem lehet, hogy egész számra kerekítve adja egybõl? :)
Cím: GetPlayerDistanceFromPoint
Írta: SnooP - 2013. december 07. - 16:42:24
Floatround függvény :)