-
GetPlayerCameraAspectRatio
Lekérdezi a játékos képernyõjének képarányát/oldalviszonyát.
Paraméterei
(playerid)
playerid | A játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni. |
Visszatérése | Megadott játékos képaránya lebegõpontos érték formában. |
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new s[20];
format(s,sizeof(s),\"Képarányod: %f\",GetPlayerCameraAspectRatio(playerid));
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
return 1;
}
Kapcsolódó funkciók
GetPlayerCameraZoom
GetPlayerCameraPos
GetPlayerCameraFrontVector
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerCameraAspectRatio
-
Ez mire jó?
-
Elvileg textdrawok létrehozásához hasznos, lekéred hogy milyen az ascpect ratio-ja és azszerint adsz valamennyit hozzá a pozíciókhoz hogy ugyanott legyen mindenkinek a textdraw.
Megne kérdezd hogy mennyit, mikor és hova, mert nem érdekel és soha az életben ezzel nem fogok foglalkozni mert lesz*rom ;D
-
Eddig még sose volt panasz textdraw eltolódással egy szerveremnél sem.. Szerintem az egész hülyeség.
-
Eddig még sose volt panasz textdraw eltolódással egy szerveremnél sem.. Szerintem az egész hülyeség.
milliméterekrõl van szó. Nekem egy kicsit a TD Boxoknál tolódott el, de szabad szemmel alig látszódott.
-
Kicsit késõn írom, de például az ismert fallout speedometerben a box (keret) 1280x1024-be sokkal vastagabbnak néz ki, mint az én képernyõmon (1680x1050). Ezzel elvileg ezt lehetne javítani, de ez olyan apróság hogy szerintem a szerver tulajok 99%-a leszarja.
-
Kicsit késõn írom, de például az ismert fallout speedometerben a box (keret) 1280x1024-be sokkal vastagabbnak néz ki, mint az én képernyõmon (1680x1050). Ezzel elvileg ezt lehetne javítani, de ez olyan apróság hogy szerintem a szerver tulajok 99%-a leszarja.