existproperty
Ismertetõ
Megnézi, hogy a tulajdon létezik-e.
Paraméterei
(id=0, const name[]=\"\", value=cellmin)
id=0 - id az mindig nulla kell legyen, használatkor ki is hagyható. (Egy személyes kérdés: mi az a virtual machine és a SA:MP-ban ez hol jelenik meg kíváncsi lennék rá)
const name[]=\"\" - A tulajdon neve, ezt így kell használnod \"\" és nem kell értéket megadni benne.
value=cellmin - Az tulajdon egyedi ID-je. Használd a feldarabolás függvényt (hash) hogy számítsd át stringbe
Visszatérési érték
Igaz, ha a tulajdon létezik, hamis ha nem.
Példascript
if ( existproperty(0, \"\", 123984334) )
{
//Ha az tulajdon létezik csinálsz valamit vele
}
Hivatalos link:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Existproperty Holnap jön a folytatása, egy nap 15 függvényt adnék ki :D
szerintem te valamit félreérthettél, ugyanis a set/get/existproperty függvényeknek nincs közük a házakhoz.
ha jól tudom ezek a függvények a gamemode-filterszkript összeköttetését teszik lehetõvé, bár nagyon régen hallottam felõlük :D
Hát én nem mondtam, hogy a házhoz, hanem épülethez: \"Check if a property exist.\" Ezen nem tudom mit lehet félreérteni \" :D
a property jelentése ingatlan vagy tulajdon, de nem épület :D
jelen esetben a tulajdont jelenti, vagyis egy szkriptben tárolt értéket, amirõl a függvény segítségével megállapíthatod egy másik szkriptben, hogy létezik-e.
Jogos, elírtam valóban, de elég késõn írtam :D . Viszont hogy nézed ki az egyik scriptbõl a másikhoz a függvény értékét ha nincsenek meg hozzá a paraméterei, hogy esetlegesen fájlokat nyiss meg vele. Utána néztem és sehol se láttam a használatát egyik fájlból a másikban, jobban mondva csak 1 téma volt ezzel kapcsolatosan.
A propertyk kb. ugyanazok mint a globális változók vagy a GVar Plugin.
id az mindig nulla kell legyen, használatkor ki is hagyható.