Sziasztok!!!
van egy fegyver listám és ha kiválasztom az egyik fegyver mondjuk a 2 közül az elsöt akkor a 2. eredményt kapom meg miért??
a kód
switch(listitem)
{
case 0://fegyver berakás
{
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
if(weapons[0] !=0 && weapons[1] !=0)
{
format(string,500,\"%s Fegyver név: %s löszer: %d \\n\",string,fegyonevek[weapons[0]], weapons[1]);
valasztotfegyverid[playerid] = weapons[0];// ezekkel van a hiba
valasztotfegyverloszer[playerid] = weapons[1];// és ezzel
}
}
ShowPlayerDialog(playerid,fegyvervalasztberakas, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver berakás!!\", string, \"választ\", \"kilép\");
}
bárki tud segíteni az írjon nagyon köszönöm:)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 29. - 16:42:12 )
hát rájöttem a bibire de megoldást nem tok
new hanyadik=0;
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
hanyadik++;
GetPlayerWeaponData(playerid, i, HazInfo[lvsflshazid[playerid]][fegyverid],HazInfo[lvsflshazid[playerid]][fegyverlo]);
if(HazInfo[lvsflshazid[playerid]][fegyverid] !=0 && HazInfo[lvsflshazid[playerid]][fegyverlo] !=0)
{
format(string,500,\"%s %d Fegyver név: %s löszer: %d \\n\",string,i,fegyonevek[HazInfo[lvsflshazid[playerid]][fegyverid]],HazInfo[lvsflshazid[playerid]][fegyverlo]);
listitem = hanyadik;
}
}
ShowPlayerDialog(playerid,fegyvervalasztberakas, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyver berakás!!\", string, \"választ\", \"kilép\");
}
na ha az if részt kiszedem akkor ugye végig megy 12 soron:)
eddig jó így müködik:)
csak akkor azt is mutatja ahol fegyverid 0 és a löszer is nulla vagy is 12 sorom van táblába.
ha berakom az if és ha játékosnál 3 fegyver van akkor listitem értéke 2 (0,1,2)
Azt szeretném hogy számolja azokat a sorokat sor ahol nincs fegyver meg azt is ahol van de sorendbe.
Hogy lehetne megoldani??