Szerző Téma: True Life RPG ReBoRn Mode  (Megtekintve 1695 alkalommal)

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
True Life RPG ReBoRn Mode
« Dátum: 2013. február 22. - 19:26:04 »
+1 Show voters
Sziasztok.
Úgy döntöttük, hogy nem csináljuk tovább és publikáljuk a modot.
Az alap mód AmF. Really módja. A módot áttettük LS-be és hozzáírtunk dolgokat. (Fejlövés rendszer, pár bug javítva)
Készítõ(k):
- AmF. - Az alap mód készítése.
Editor(s):
- Shadee - A mód editelése újítása.
- Blade1996 - Mappolások
- Antonio (Stuntzor) - Mappolások
- skyLine (én) - A mód editelése újítása.
Letöltés:
LEVÉVE
A módról bõvebben itt olvashattok.
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 22. - 21:33:56 írta SkyLinE »

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #1 Dátum: 2013. február 22. - 19:27:50 »
0 Show voters
Publikálását engedélyeztem,ezért legálisan(ahogy lehet mondani xD) van fent.

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #2 Dátum: 2013. február 22. - 19:30:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: shadee date=1361557670\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34038\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Publikálását engedélyeztem,ezért legálisan(ahogy lehet mondani xD) van fent.
 
Így van.

BarnyBoy

  • Vendég
True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #3 Dátum: 2013. február 22. - 19:40:47 »
0 Show voters
A body include nélkül nehéz lesz futtatni, tudtommal ti írtátok. SkyLine ha megkérhetlek dobj fel egy pakkot a mappáról. ty

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #4 Dátum: 2013. február 22. - 19:54:26 »
0 Show voters
Jól néz ki a mód, de a body.inc kellene, egy linket kérlek rakj fel. Valamint scriptfiles mappa tartalma mi legyen? Ha kérhetem, tedd fel.

Rammstein

  • Vendég
True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #5 Dátum: 2013. február 22. - 19:56:25 »
0 Show voters
köszi Skyline a megemlítést.

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #6 Dátum: 2013. február 22. - 20:00:47 »
0 Show voters
body.inc tartalma
 
/*
                     Body Part Detection - Detect a player\'ss body part
                                     By Seif
*/
/*x---------------------------------Important-------------------------------------x*/
//**INCLUDES**//
#include <a_samp>
/*x---------------------------------Defining-------------------------------------x*/
#define MAX_DISTANCE_UNIT   100.0   // maximum distance a player can shoot from
//**BODY PARTS**//
#define BODY_PART_HEAD  1
#define BODY_PART_TORSO 2
#define BODY_PART_LEGS  3
/*x---------------------------------CallBacks-------------------------------------x*/
/*
                           ---[isPlayerAimingBodyPart]---
   »playerid: the player
   »bodypart: the body part you want to check
   *Return: 1 if true, 0 if false
*-------------------------------------------------------------------*
| Checks if the player is aiming at any player\'s certain body part.   |
*-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingBodyPart(playerid, bodypart)
{
// Get the camera\'s positions
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
// Check if the player is aiming in a certain distance
for(new Float:d; d < MAX_DISTANCE_UNIT; d += 1.5)
{
    x = vx*d+cx;
    y = vy*d+cy;
    z = vz*d+cz;
    new Float:dist = floatsqroot((x-cx)*(x-cx)+(y-cy)*(y-cy));
new Float:offset;
switch (GetPlayerWeapon(playerid))
{
    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 1.1122047500310059125919013005129;
    case 30, 31: offset = 1.07867820613690007867820613690008;
    case 33, 34: offset = 1.0;
}
new Float:height;
if (z > cz) height = z-cz;
else height = cz-z;
offset *= dist;
height /= dist;
new Float:part;
if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
z = z+offset-height+part;
    for(new i, m = GetMaxPlayers(); i < m; i++)
    {
   if (!IsPlayerConnected(i)) continue;
   if (playerid == i) continue;
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.5, x, y, z-1.5)) return 1;
    }
}
return 0;
}
/*
                           ---[isPlayerAimingTargetBodyPart]---
   »playerid: the player
   »targetid: the target
   »bodypart: the body part you want to check
   *Return: 1 if true, 0 if false
*-------------------------------------------------------------------*
| Checks if the player is aiming at target\'s specific body part.   |
*-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, targetid, bodypart)
{
// Get the camera\'s positions
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
// Check if the player is aiming in a certain distance
new Float:px, Float:py, Float:pz;
GetPlayerPos(targetid, px, py, pz);
new Float:dist = floatsqroot(((cx-px)*(cx-px)) + ((cy-py)*(cy-py)) + ((cz-pz)*(cz-pz)));
    x = vx*dist+cx;
    y = vy*dist+cy;
    z = vz*dist+cz;
    new Float:offset;
switch (GetPlayerWeapon(playerid))
{
    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 0.1122047500310059125919013005129;
    case 30, 31: offset = 0.07867820613690007867820613690008;
    case 33, 34: offset = 0.0;
}
new Float:height;
if (z > cz) height = z-cz;
else height = cz-z;
offset *= dist;
height /= dist;
new Float:part;
if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
z = z+offset-height+part;
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(targetid, 0.5, x, y, z-0.5)) return 1;
   
return 0;
}

True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #7 Dátum: 2013. február 22. - 20:33:04 »
0 Show voters
A Body.inc?? :D

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #8 Dátum: 2013. február 22. - 20:37:07 »
0 Show voters
ha szétnéznél,1 HSZal fentebb van.

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #9 Dátum: 2013. február 22. - 20:52:08 »
0 Show voters
Van egy warning, hogy hárítom el?
 
C:\\Users\\XY\\Desktop\\Új mappa\\gamemodes\\RRPG.pwn(8194) : warning 213: tag mismatch
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
[/quote]

True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #10 Dátum: 2013. február 22. - 20:56:18 »
0 Show voters
Ne idegeljé már...
Ez a Defensive RPG-bõl van átt másolva

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #11 Dátum: 2013. február 22. - 20:58:10 »
0 Show voters
Ne idegeljé már...
Ez a Defensive RPG-bõl van átt másolva
[/quote]
Really, Defensive, True Life.
Ezen mi nem érthetõ?!
Mivel a DefensiveRPG a The ReallyRPG-bõl lett editelve, ezért sok minden megegyezik, vagy hasonló...

True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #12 Dátum: 2013. február 22. - 21:04:21 »
0 Show voters
Ezt én is tudom most már.

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #13 Dátum: 2013. február 22. - 21:33:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: citromhun date=1361563461\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34038\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt én is tudom most már.
 
Ha nem tetszik akkor ez van haver. Levettem kész vége a gyereknapnak. Írjatok saját módot. Valaki még arra is lusta, hogy LS-be rakjon át egy modot. Hajrá.

True Life RPG ReBoRn Mode
« Válasz #14 Dátum: 2013. február 22. - 22:02:10 »
0 Show voters
A Felháborodásod jogos... nem értékkelnek ezek semmit..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal