UDV All
[ALAP_DOLGOK]
1.#include <a_samp> <<<Ez egy include amit a pawno mappaban es includek kozott talalhatunk enelkul nem tudunk scriptet kesziteni !!
<<<ebbol tobb van .
2.#define _red \"{FF0000}\" <<< definizalo ,szin definalo .
<<< tudunk definalni dolgokat vele
3. public OnPlayerConnect(playerid)
amikor a jatekos csatlakozik
1 pelda :
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REG, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció folyamatban\",\"Írj be egy jelszót a regisztrációhoz!\",\"Regisztrálás\",\"Bezár\");
}
Ez egy regisztracio ,figyelem nem teljes a regisztracio
Vagy meg lehet :
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdvvozollek a szerveren. Jo jatekot \'\"); <<<<ha valaki csatlakozik kirja ezt .
return 1;
}
4.public OnPlayerSpawn(playerid) <<<ez az ha a jatekos lespawnol
mutatok nehany peldat
public OnPlayerSpawn(playerid)
GivePlayerWeapon(playerid, 35, 500); <<< amikor lespawnol ad egy fegyvert fegyverid:35 , tolteny 500 .
SetplayerHealth(playerid,50); <<<<bealitja a jatekos eleterejet 50 re .
SetPlayerArmour(playerid,100); <<< bealitja a jatekos pancelzatat 100 ra .
SendClientMessage(playerid,\"Sikeresen lespawnoltal !!!\"); <<< kuld egy uzenetet a jatekosnak .
5.public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) <<< ha a jatekos meghal .
pl:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,\"Meghaltal,ezert elvesztetted a fegyvereidet !\"); <<<kuld egy uzenetet
ResetPlayerWeapons(playerid); <<<< elveszi a fegyvereidet
return 1;
}
6.public OnPlayerCommandText <<< parancsfeldolgozo
peldak :
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/raktar\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,1052.0804,2110.5264,10.8203); <<<< ez egy teleport ha beirjuk /raktar eltereportal a raktarhoz
SendClientMessage(playerid,-1,\"Elteleportáltál a raktarhoz \"); <<<< uzenetet kuld .
return 1;
}
1052.0804,2110.5264,10.8203 ez egy kordinata !!! Ilyet ugy tudunk csinalni hogy belepunk a samp_debug ba es ot
beirjuk hogy /save es kesz elmentette a kordinatat
majd keressuk meg a savedpositions txt -t ezt dokumentumok>>>GTA san andreas user files
>>>> samp es ott van
ezutan kiadja a kordinatat ahol elmentettuk :
AddPlayerClass(0,1466.7280,-886.4625,56.3175,40.4946,0,0,0,0,0,0);
ebbol :1466.7280,-886.4625,56.3175 enyit ki kell masolnunk vagyis 6 reszt .
ha autoba mentjuk ell akkor:AddStaticVehicle
Parancsot
tobbfelekeppen lehet letrehozni :
CMD:parancs(playerid,params[])
es
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/parancs\", cmdtext, true, 10) == 0)
Dialog keszitese :
CMD:szabalyok(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Szabalyok:\"Hack=BAN\\n hirdetes=ban,stb\",\"elfogad\",\"elutasit\"
} \\n = uj sor
ha beirom /szabalyok kiad egy dialogot .
Kocsijavito keszites :
CMD:javit (playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return msg(playerid, SZIN_PIROS, \"Nem vagy jármûben!\"); <<< ha nem vagy jarmuben
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); <<<< megjavitja a jarmuvet
msg(playerid, SZIN_LIME, \"Jármûved sikeresen megjavítva!\"); <<< uzenet
return 1;
}
Ha rosz parancs:
public OnPlayerCommandPerformed ( playerid, cmdtext [ ], success)
{
if ( !success )
{
return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Ilyen parancs nem létezik! {33AA33}(/cmds)\"); <<<< kuld egy uzenetet
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid) <<< ha a kocsi spawnol
SendClientMessage(playerid,\"sikeresen lespawnoltad a kocsit\"); ,<<< uzenet
RandomSpawn:
new Float:RandomSpawn[3][3] =
{
{-kordinata},
{kordinata},
{kordinata}
};
Enyi lenne a tutorial ,majd keszitek videokat .
Remelem tetszik es segitettem valakinek