Szerző Téma: Script Oktatás.  (Megtekintve 685 alkalommal)

Nem elérhető DuFF

Script Oktatás.
« Dátum: 2012. július 10. - 12:04:52 »
0 Show voters
Sziasztok.

Szeretnék segíteni sok kedves játékosnak scriptett oktatni :)


Ez a munka ahogy leírtam 3 hetem volt.


A skin váltás:


=== Ez lesz a jel magyarázat.


mindig legyen a mód elején szín kód


COLOR_FEHÉR FF1F2 === SZIN KÓD


if(strcmp(cmd, \"/ruhavált\", true) == 0) === parancssor


{===nyitás


SendClientMessage=== beszéd küldés a szervernek


==== pawn skin parancs SetPlayerSkin


SetPlayerSkin(playerid,SKIN ID 0-299-IG LEHET);


SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHÉR, \"Ruhát váltottál \");


return 1;


====return az a vissza hívás jelenti


} === zárás


Jármû lehozása :


if(strcmp(cmd, \"/KOCSIHOZ\", true) == 0) ===parancssor


{===nyitás


new Float:X,Float:Y,Float:Z;


GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);


=== ez a te kordinátád Y,X,Z


=== ez a kocsi lehozó vagy egyéb pawn parancs CreateVehicle


CreateVehicle(KOCSI ID-411-611 ig, X,Y,Z, 0.0, 0, 0, 7200000);


return 1;


}===zárás


Még írok script tanulást de egyenlõre amit most írtam az nagyon gyenge szint.


BY :Adam_Sandler


Ha valamit rosszul írtam akkor pötyögj.


Ide már aki jól tud scriptelni inkáb az olvasa...kb ez 10/3 -szitn amit most írtam.


Nagyon egyszerû de azért nem lesz olyan jó mertahoz komoly script tudás kell.


Nos,akkor el is kezdeném.


Nem írok anyi magyarázatot mert az sokk idõ


röviden == } zárás


{ nyitás


Playerid ===te vagy


GivePlayerid=== Valaki más ember akit ki választasz.


#define COLOR_WHITE FFG32


Mód elejére mindíg ha valamit be teszel akkor == new ....


new munkaq;


new csokicucc;


public SetPlayerSpawn(playerid)=== ez az ha valaki be jelentkezik


{


PlayerInfo[playerid][munkaq] = 0;=== ha valaki be jelentkezik akkor-0 lesz a munka 1-je


return 1;


}


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])=== ez allá a parancsokat


{


if(strcmp(cmd, \"/munkavesz\", true) == 0)===parancs sor


{


PlayerInfo[playerid][munkaq] = 1;===itt most viszont 1-es a munkaq


szóval itt el lett fogadva a munka


SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Meg szerezted a munkát\");


if(PlayerToPoint(25.0,playerid,2128.0864,-1135.3912,25.5855) || PlayerToPoint(50,playerid,537.3366,-1293.2140,17.2422) || PlayerToPoint(35,playerid,2521.5544,-1524.4504,23.8365) || PlayerToPoint(50,playerid,2155.0146,-1177.3333,23.8211) || PlayerToPoint(50,playerid,299.1723,-1518.6627,24.6007))


{


Na és most jöjön a CP-S MUNKA:


Ugye meg szerezted a munkát és tegyük fel pizzás vagy


if(strcmp(cmd, \"/felveszrendelés\", true) == 0)===ez a parancs hogy fel vedd arendelést


{


if(PlayerInfo[playerid][munkaq] != 1)


{


SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Te nem vagy PIZZÁS\");


return 1;


}


SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"fel vetted a rendelést és most szállísd le a meg adott helyre\");


SetPlayerCheckpoint(playerid,2308.3540,-2354.0039,12.6842,8.0);==itt példa kordináta a cp mutatja a helyet.


SetPlayerCheckpoint===ez a pawn parancs a cp mutató.


if(strcmp(cmd, \"/LEADRENDELÉS\", true) == 0)===ez a parancs hogy LE TEDTED A RENDELÉST


{


if(PlayerInfo[playerid][munkaq] != 1)


{


SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy pizzás\");=== ez az hogy csak 1 -es munka tudja be írni a parancsot


return 1;


}


if(PlayerToPoint(8.0,playerid,1244.2936,203.9180,19.6454))== ez az hogy ki zárólag csak egy helyen tudja le rakni a pizzát.


{


SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Nem vagy a pizza le pakoló helyen!!\");


retunr 1;


}


SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Le pakoltad a pizzát\");


SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Kaptál 100$\");


GivePlayerMoney== ez a pawn parancs a pénzel kapcsoltad ba ha azt akarad hogy le vegyen akor tegyél oda( - jelet)


PlayerInfo[playerid][CsokiCucc] = 1;== ezzel veted fel a pizzát


retunr 1;


}


Bocs hogy nem dolgoztam ki anyira de ha nagyon ki dongoznám akkor azt nem tudnád meg csinálni.


Ha valamit el írtam akkor csak pötyögj.


Ha javítani valóvan akkor írj.


By:Adam_Sandler


Tippem szerint én 10/9- szintû scripter.Mert plugint meg ahoz indulance fájt INC sem tudok.


Most egy kis pawn magyarázat lesz kezdõknek


Ha valamit el hibáztam akkor csak írj.


Egy kiss pawn magyarázat KEZÕDKNEK:


MoveObject-----object mozgatás


Példa: mOveObject(asd,232,2334,566,44,44,1,1);


SetPlayserSkin----ember skin


Példa:SetPlayserSkin(playerid,50,);


SetTimer--idõvel kapcsoltaos dolgokk ilyen börtöbe meddig vagy ilyesmi


Kérj példát ha mert ez kicsit sokk.


SetPlayerHoldingObject----objectet hordozod magadal bár melyiktestrészen


Példa:ehez is kérj pédát mert ez is sok


SetPlayerColor--Ez az amikor meg nyomod TABB-ot és ott vannak a nevek és szinesek


Példa:SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);


GetPlayerMoney---Player-nek pénz adása vagy el vétele


Példa:GetPlayerMoney(playerid,10000);


vagy ha el veszel akkor: GetPlayerMoney(playerid,-10000);


RemovePlayerFromVehicle---Ez ki dobja a embert a kocsibol.


Példa:RemovePlayerFromVehicle(playerid);


SendClientMessage--beszéd küldés a szervernek


Példa: SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"BESZÉD EL KÜLDVE A SZERVERE\");


Figyled a zárásokat és a \" jeleket zárásokat


GameTextForPlayer---Ez az hogy nem a logba írja hanem ilyen textdraw félébe a képrenyõ közepére írja 3 másodpercig


GameTextForPlayer(playerid,\"HELLO\",5000, 1);


NE ÍRJ ÉKEZETES BETÛKET ODA MERT AZT NEM MUTAJA (PL.:Á,Û,Ü,Ó,Õ,Ú,É)


~r~--------Ez pirosan mutatja


~g~--------Ez zölden mutaja


~w~--------Ez fehéren mutaja


~y~--------Ez sárgán mutaja


ApplyAnimation----Ez indítja el a animációt.De azt külön file ban találod


Példa: ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,0);


SetPlayerInterior------Ez a emberinteriorja ha kint vagy akkor 100% hogy 0 (Körübelül 0-20 közzöt szoktak lenni)de habent vagy valahol akkor bár menyi lehet ezt neked kell tudni.


Be mész valaholva és be írod /interior és ki írja bár melyik szerveren.


Példa: SetPlayerInterior(playerid,10);


RepairVehicle--Ez a kocsi javítása


Példa: RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);


SetPlayerPos-------Ez a teleportáció valahova


Példa: SetPlayerPos(playerid,2196.1860,1677.2170,12.3672);


Kordinátta be készítés Be mész a szerveredre és NE KOCSIBA LEGYÉL ésbe írod /save enniy.


És aztán megtalálod a Gta san andreas mappáiba ha win-7van akkor be mész a meg hajtótba utána a fel használóba


és be írob jobb felsõ sarokba hogy: save ,és ki dobja


TogglePlayerControllable------Ez a sokkolás fagyasztás és ki olvsztás ki oldás.


Példa:


TogglePlayerControllable(playerid,0);==ez a sokkolás


Példa: TogglePlayerControllable(playerid,1);==ez a ki ki oldás és a olvadás


CreateVehicle----Ez a jármû kezelés lehozása


Példa: CreateVehicle(560,1251.0406,279.4952,31.4535);


de ez egy nizonyos korditátára hozza le és nem akér hova írd át.


SetPlayerHealth-----Ez logikus ez a 0-ás szintûek-nek van


Példa: SetPlayerHealth(playerid,100);


PlayerPlaySound----Ez egy kis dalam vagy zene Pl.:amikor gt san andreas-ba singl -be meg csináltad a feladtatoto akkor be tesz valami zenét nos ez ugyan az csak lehet hogy nem az a zene


Példa:


PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);


PlayerPlayMusic(playerid);


SendClientMessageToAll--Ez az amikor MINEKI látja a írást aki fentvan a szerveren


SendClientMessageToAll(playerid,COLOR_WHITE,\"ÜDV MINEKINEK\");


Finish.....


Akkor hát most le írok egy kis 0.3c verziós scriptet ami NEON-rol szól


Nem írok magyarázatot mert aki ennyit nem tud azt sajnálom...Am könyû lesz


By:Carlos_Tom


#


#include #


#if defined FILTERSCRIPT


#


#


public OnFilterScriptInit()


#


{


#


print(\"\n--------------------------------------\");


#


print(\"Neon -os script betöltése\");


#


print(\"--------------------------------------\n\");


#


return 1;


#


}


#


#


public OnFilterScriptExit()


#


{


#


return 1;


#


}


#


#


#else


#


#


main()


#


{


#


print(\"\n----------------------------------\");


#


print(\" Neon script!\");


#


print(\"----------------------------------\n\");


#


}


#


#


#endif


#


public OnGameModeInit()


#


{


#


CreateObject(8954, -1984.5048828125, 426.61761474609, 28.943223953247, 0, 0, 184);


#


CreateObject(11326, -1994.1408691406, 437.97189331055, 28.679206848145, 0, 0, 0.25);


#


CreateObject(7191, -1956.515625, 448.09234619141, 28.587062835693, 0, 0, 95.25);


#


CreateObject(1173, -1980.5299072266, 435.47134399414, 30.378553390503, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1172, -1980.4494628906, 435.71505737305, 29.489776611328, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1171, -1981.2755126953, 435.64346313477, 29.886144638062, 0, 178, 354.75);


#


CreateObject(1169, -1981.0889892578, 435.56182861328, 29.487819671631, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1168, -1975.2124023438, 435.77593994141, 30.412317276001, 0, 0, 178);


#


CreateObject(1167, -1975.1953125, 435.8342590332, 29.416021347046, 0, 0, 178);


#


CreateObject(1163, -1984.1585693359, 439.34622192383, 30.586503982544, 274, 0, 269.75);


#


CreateObject(1162, -1984.1672363281, 441.52844238281, 30.722972869873, 270, 179.40661621094, 87.406616210938);


#


CreateObject(1139, -1984.2535400391, 443.72668457031, 30.460748672485, 280.19604492188, 191.37036132813, 98.445404052734);


#


CreateObject(1112, -1973.9462890625, 437.38125610352, 29.646976470947, 3.9391174316406, 349.97607421875, 0.6956787109375);


#


CreateObject(1098, -1974.1801757813, 440.46667480469, 29.947492599487, 0, 0, 6);


#


CreateObject(1098, -1974.1300048828, 440.42913818359, 28.843486785889, 0, 0, 4);


#


CreateObject(1097, -1974.123046875, 438.56341552734, 29.941816329956, 0, 0, 180.5);


#


CreateObject(1097, -1974.0185546875, 438.56216430664, 28.837507247925, 0, 0, 2);


#


CreateObject(1096, -1974.1331787109, 442.32843017578, 29.935081481934, 0, 0, 181.25);


#


CreateObject(1096, -1974.1580810547, 442.26931762695, 28.77064704895, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1089, -1977.2879638672, 447.44540405273, 30.869338989258, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1085, -1974.0982666016, 444.29943847656, 29.984083175659, 0, 0, 179.25);


#


CreateObject(1085, -1974.0404052734, 444.24810791016, 28.742120742798, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1080, -1973.9967041016, 436.78811645508, 28.870197296143, 0, 0, 0.75);


#


CreateObject(1080, -1974.0190429688, 436.87274169922, 30.091676712036, 0, 0, 181);


#


CreateObject(1065, -1975.4147949219, 447.41397094727, 30.93871307373, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1047, -1984.2227783203, 440.37838745117, 29.250276565552, 0, 0, 181.5);


#


CreateObject(1039, -1984.2292480469, 443.45150756836, 29.330806732178, 0, 0, 184);


#


CreateObject(1036, -1984.1687011719, 437.39694213867, 29.339908599854, 0, 0, 178);


#


CreateObject(1010, -1984.2023925781, 437.30276489258, 30.272491455078, 0, 90, 0);


#


CreateObject(1009, -1984.2290039063, 437.81698608398, 30.226253509521, 0, 90.500061035156, 0);


#


CreateObject(1008, -1984.1997070313, 436.64154052734, 30.228116989136, 0, 88.5, 0);


#


#pragma tabsize 0


#


#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA


#


}


#


#


public OnGameModeExit()


#


{


#


return 1;


#


}


#


#


#


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])


#


{


#


new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid);


#


new State=GetPlayerState(playerid);


#


#


#


if(strcmp(cmdtext, \"/neonvesz\", true) == 0)


#


{


#


#


SetPlayerInterior(playerid,0);


#


{if(State!=PLAYER_STATE_DRIVER)


#


{SetPlayerPos(playerid,-1980.0026,474.2643,29);}


#


else if(IsPlayerInVehicle(playerid, cartype) == 1)


#


{SetVehiclePos(cartype,-1980.0026,474.2643,29);


#


SetVehicleZAngle(cartype,180.1530);}


#


else


#


{SetPlayerPos(playerid,-1980.0026,474.2643,29);}


#


SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Vedd fel a neont /neon\");}


#


#


return 1;}


#


#


if (strcmp(cmdtext, \"/neon\", true)==0)


#


{


#


if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, -1979.3672,440.1091,27))


#


{


#


#


ShowPlayerDialog(playerid, 8899, DIALOG_STYLE_LIST, \"szinek\", \"kék\nPiros\nZöld\nFehér\nRzsa szin\nSárga\nKékes zöld\nNeon lila\nFekete\nOladra igízít\nJobra igazít\nLe vesz neon\", \"Ok\", \"Kilép\");


#


PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0);


#


}


#


return 1;}


#


return 0;


#


}


#


#


public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])


#


{


#


#


if(dialogid == 8899)


#


{


#


if(response)


#


{


#


if(listitem == 0)


#


{


#


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


}


#


if(listitem == 1)


#


{


#


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon2\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon3\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon használva\");


#


#


}


#


if(listitem == 2)


#


{


#


#


#


//zöld


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon4\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon5\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");


#


#


}


#


if(listitem == 3)


#


{


#


#


//fehér


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon6\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon7\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");


#


#


}


#


if(listitem == 4)


#


{


#


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon8\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon9\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");


#


#


}


#


if(listitem == 5)


#


{


#


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon10\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon11\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");


#


#


}


#


if(listitem == 6)


#


{


#


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon12\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon13\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");


#


#


}


#


#


if(listitem == 7)


#


{


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"interior\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"interior1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Interior os neon be\");


#


#


}


#


if(listitem == 


#


{


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"back\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"back1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Visza neon\");


#


}


#


if(listitem == 9)


#


{


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"front\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"front1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Fel neon\");


#


}


#


if(listitem == 10)


#


{


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"undercover\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"undercover1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Tuning neon fel\");


#


}


#


if(listitem == 11)


#


{


#


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon1\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back1\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front1\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"));


#


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


#


#


}


#


}


#


}


#


return 0;}


#


#


public OnPlayerConnect()


#


{


#


new playerid;


#


SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Ha neon kéne akkor :/neonvesz\");


#


return 1;


#


}


Nos hát ekkor ennyi volt a neon-os script .Szivesen csináltam


ha kell valami szóljatok msn: e-mail


Nos akkor most következen egy kis Drfit számoló és pénzt ad rá


Ez nagyon jó higyétek el 


3.


#include 4.


#define MaximumPlayers 50 //csak 50 majom


5.


6.


//drifting elõ készítés


7.


new bool:DriftingState[MaximumPlayers];


8


new bool:ScoreState[MaximumPlayers];


9.


new Float:TDirection,


10.


Float:CDirection,


11.


Float:DriftAngle,


12.


Float:speed;


13.


new Score[MaximumPlayers];


14.


new string[64];


15.


16.


//textdraws a dftifet -hez kell


17.


new Text:DrawSpeedBonus[MaximumPlayers]; //sebesség


18.


new Text:DrawAngleBonus[MaximumPlayers]; //fék


19.


new Text:DrawScore[MaximumPlayers]; //kanyar


20.


new Text:DrawLastScore[MaximumPlayers]; //sima fék


21.


new Text:DrawBestScore[MaximumPlayers]; //állás


22.


23.


public OnPlayerConnect(playerid)


24.


{


25.


DrawScore[playerid] = TextDrawCreate(484.000000, 102.000000, \"Gyenge drit: 0\");


26.


TextDrawBackgroundColor(DrawScore[playerid], 255);


27.


TextDrawFont(DrawScore[playerid], 1);


28.


TextDrawLetterSize(DrawScore[playerid], 0.500000, 1.000000);


29.


TextDrawColor(DrawScore[playerid], -16776961);


30.


TextDrawSetOutline(DrawScore[playerid], 1);


31.


TextDrawSetProportional(DrawScore[playerid], 1);


32.


33.


DrawBestScore[playerid] = TextDrawCreate(484.000000, 122.000000, \"Jó drfit: 0\");


34.


TextDrawBackgroundColor(DrawBestScore[playerid], 255);


35.


TextDrawFont(DrawBestScore[playerid], 1);


36.


TextDrawLetterSize(DrawBestScore[playerid], 0.500000, 1.000000);


37.


TextDrawColor(DrawBestScore[playerid], -16776961);


38.


TextDrawSetOutline(DrawBestScore[playerid], 1);


39.


TextDrawSetProportional(DrawBestScore[playerid], 1);


40.


41.


DrawLastScore[playerid] = TextDrawCreate(485.000000, 112.000000, \"Közepes drift: 0\");


42.


TextDrawBackgroundColor(DrawLastScore[playerid], 255);


43.


TextDrawFont(DrawLastScore[playerid], 1);


44.


TextDrawLetterSize(DrawLastScore[playerid], 0.500000, 1.000000);


45.


TextDrawColor(DrawLastScore[playerid], -16776961);


46.


TextDrawSetOutline(DrawLastScore[playerid], 1);


47.


TextDrawSetProportional(DrawLastScore[playerid], 1);


48.


49.


DrawSpeedBonus[playerid] = TextDrawCreate(606.000000, 133.000000, \"Bónust kaptál sebességed miadt\");


50.


TextDrawAlignment(DrawSpeedBonus[playerid], 3);


51.


TextDrawBackgroundColor(DrawSpeedBonus[playerid], 255);


52.


TextDrawFont(DrawSpeedBonus[playerid], 1);


53.


TextDrawLetterSize(DrawSpeedBonus[playerid], 0.500000, 1.000000);


54.


TextDrawColor(DrawSpeedBonus[playerid], 16711935);


55.


TextDrawSetOutline(DrawSpeedBonus[playerid], 1);


56.


TextDrawSetProportional(DrawSpeedBonus[playerid], 1);


57.


58.


DrawAngleBonus[playerid] = TextDrawCreate(606.000000, 143.000000, \"+ kaptál bonus!\");


59.


TextDrawAlignment(DrawAngleBonus[playerid], 3);


60.


TextDrawBackgroundColor(DrawAngleBonus[playerid], 255);


61.


TextDrawFont(DrawAngleBonus[playerid], 1);


62.


TextDrawLetterSize(DrawAngleBonus[playerid], 0.500000, 1.000000);


63.


TextDrawColor(DrawAngleBonus[playerid], 16711935);


64.


TextDrawSetOutline(DrawAngleBonus[playerid], 1);


65.


TextDrawSetProportional(DrawAngleBonus[playerid], 1);


66.


67.


SendClientMessage(playerid, 0xAAFFFFFF, \"Nem tudsz drfittelni? Használd /drifthelp.\");


68.


}


69.


70.


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])


71.


{


72.


if (strcmp(\"/drifthelp\", cmdtext, true, 10) == 0)


73.


{


74.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Info: /drift indítás.\");


75.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Kicsit gyorsaban.\");


76.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Ha jól szeretnél menni akkor meny éles kanyarokba.\");


77.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Elegy a legjobb drift autó azt ajánlom\");


78.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Nitróval jobban tudsz menni!!\");


79.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"In order for the drift to count, you must be sliding at an angle of 15 degrees or higher.\");


80.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \" 60-kmsebesség allat ne legyeél sehol\");


81.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\");


82.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\");


83.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\");


84.


return 1;


85.


}


86.


87.


if (strcmp(\"/drift\", cmdtext, true, 6) == 0)


88.


{


89.


if ((DriftingState[playerid] == false) && (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==1))


90.


{


91.


DriftingState[playerid]=true;


92.


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Drift be kapolcsva!\");


93.


TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawScore[playerid]);


94.


TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawLastScore[playerid]);


95.


TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawBestScore[playerid]);


96.


}


97.


else if (DriftingState[playerid] == true)


98.


{


99.


CancelDrifting(playerid);


100.


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Drifting mode ki kapcsolva\");


101.


}


102.


if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==0)


103.


{


104.


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Nyomjad neki...!!\");


105.


}


106.


return 1;


107.


}


108.


return 0;


109.


}


110.


111.


public OnPlayerUpdate(playerid)


112.


{


113.


if (DriftingState[playerid] == true)


114.


{


115.


Drifting(playerid);


116.


}


117.


return 1;


118.


}


119.


120.


forward Drifting(playerid);


121.


public Drifting(playerid)


122.


{


123.


124.


new Float:x, Float:y, Float:z, vid;


125.


vid = GetPlayerVehicleID(playerid);


126.


GetVehicleVelocity(vid, x, y, z);


127.


speed = floatpower(x*x+y*y, 0.5);


128.


if (speed > 0.2)


129.


{


130.


131.


if (x<0)


132.


{


133.


if(y>0)


134.


{ TDirection = atan(floatabs(x/y)); }


135.


else if (y<=0)


136.


{ TDirection = atan(y/x) + 90; }


137.


}


138.


else if (x>0)


139.


{


140.


if(y<0)


141.


{ TDirection = atan(floatabs(x/y)) + 180; }


142.


else if (y>=0)


143.


{ TDirection = atan(y/x) + 270; }


144.


}


145.


else if (x==0)


146.


{


147.


if (y>0)


148.


{ TDirection = 0; }


149.


else if (y<0)


150.


{ TDirection = 180; }


151.


}


152.


153.


GetVehicleZAngle(vid, CDirection);


154.


DriftAngle = floatabs(TDirection - CDirection);


155.


156.


if ((15 < DriftAngle < 80) || ( 280 < DriftAngle < 345)) //drift le mérésse sebesség allat


157.


{


158.


ScoreState[playerid] = true;


159.


Score[playerid]++;


160.


if ((25 < DriftAngle < 70) || (290 < DriftAngle < 335))


161.


{


162.


Score[playerid]++;


163.


if ((35 < DriftAngle < 45) || (315 < DriftAngle < 325))


164.


{


165.


Score[playerid]++;


166.


SetPVarInt(playerid, \"+ bónus \", GetPVarInt(playerid, \"+ bónus \")+1);


167.


format(string,sizeof(string),\"bónus + %d !\", GetPVarInt(playerid, \"kicsi bónus\"));


168.


TextDrawSetString(DrawAngleBonus[playerid], string);


169.


TextDrawShowForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);


170.


}


171.


}


172.


if (speed > 0.6)


173.


{


174.


Score[playerid]++;


175.


SetPVarInt(playerid, \"sebesség bónus\", GetPVarInt(playerid, \"sebesség bónus\")+1);


176.


format(string,sizeof(string),\"Speed Bonus + %d !\", GetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\"));


177.


TextDrawSetString(DrawSpeedBonus[playerid], string);


178.


TextDrawShowForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);


179.


}


180.


format(string, sizeof(string), \"This drift: %d\", Score[playerid]);


181.


TextDrawSetString(DrawScore[playerid], string);


182.


}


183.


184.


else if (Score[playerid]>0)


185.


{


186.


if (ScoreState[playerid] == true)


187.


{


188.


if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"MaxScore\"))


189.


{


190.


SetPVarInt(playerid, \"Max dtift\", Score[playerid]);


191


DriftRewards(vid, Score[playerid]);


192.


if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"Gyorsaban..\"))


193.


{


194.


SetPVarInt(playerid, \"drift\", Score[playerid]);


195.


format(string,sizeof(string),\"Max drift: %d\",GetPVarInt(playerid,\"AbsMaxScore\"));


196.


TextDrawSetString(DrawBestScore[playerid], string);


197.


SetPlayerScore(playerid, Score[playerid]);


198.


}


199.


else


200.


{


201.


format(string,sizeof(string),\"Te drift: %d\",Score[playerid]);


202.


TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string);


203.


}


204.


}


205.


else


206.


{


207.


format(string,sizeof(string),\"Last drift %d\",Score[playerid]);


208.


TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string);


209.


if (Score[playerid] > 70) //notró ki használásha


210.


{


211.


RepairVehicle(vid);


212.


SetVehicleHealth(vid, 1000);


213.


AddVehicleComponent(vid, 1009); //2x nitró


214.


}


215.


}


216.


ScoreState[playerid] = false;


217.


}


218.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);


219.


SetPVarInt(playerid, \"gyors\", 0);


220.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);


221.


SetPVarInt(playerid, \"lassú\", 0);


222.


Score[playerid]--;


223.


format(string, sizeof(string), \"This drift: %d\", Score[playerid]);


224.


TextDrawSetString(DrawScore[playerid], string);


225.


}


226.


}


227.


else if (Score[playerid] > 0)


228.


{


229.


if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\"))


230.


{


231.


SetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\", Score[playerid]);


232.


format(string,sizeof(string),\"Best drift: %d\",Score[playerid]);


233.


TextDrawSetString(DrawBestScore[playerid], string);


234.


}


235.


format(string,sizeof(string),\"Te drift: %d\",Score[playerid]);


236.


TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string);


237.


DriftRewards(vid, Score[playerid]);


238.


Score[playerid] = 0;


239.


TextDrawSetString(DrawScore[playerid], \"This drift: 0\");


240.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);


241.


SetPVarInt(playerid, \"gyors bónus\", 0);


242.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);


243.


SetPVarInt(playerid, \"Lassú Bonus\", 0);


244.


}


245.


}


246.


247.


CancelDrifting(playerid)


248.


{


249.


DriftingState[playerid] = false;


250.


ScoreState[playerid] = false;


251.


Score[playerid] = 0;


252.


SetPVarInt(playerid, \"MaxScore\", 0);


253.


SetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\", 0);


254.


SetPVarInt(playerid, \"AngleBonus\", 0);


255.


TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawScore[playerid]);


256.


TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawBestScore[playerid]);


257.


TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawLastScore[playerid]);


258.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);


259.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);


260.


return 1;


261.


}


262.


263.


DriftRewards(vid, RewardSize)


264.


{


265.


if (GetVehicleModel(vid) == 560) //sultan be mérése


266.


{


267.


SultanRewards(vid, RewardSize);


268.


}


269.


else if (GetVehicleModel(vid) == 562) //elegy -||-


270.


{


271.


ElegyRewards(vid, RewardSize);


272.


}


273.


else


274.


{


275.


GenericRewards(vid, RewardSize);


276.


}


277.


}


278.


279.


SultanRewards(vid, RewardSize)


280.


{


281.


if (RewardSize>20)


282.


{


283.


AddVehicleComponent(vid, 1033);


284.


if (RewardSize>40)


285.


{


286.


AddVehicleComponent(vid, 1030);


287.


AddVehicleComponent(vid, 1031);


288.


if (RewardSize > 70)


289.


{


290.


RepairVehicle(vid);


291.


SetVehicleHealth(vid, 1000);


292.


AddVehicleComponent(vid, 1009); //2x nitró ki használása


293.


if (RewardSize>80)


294.


{


295.


AddVehicleComponent(vid, 1029);


296.


AddVehicleComponent(vid, 1170);


297.


if (RewardSize>100)


298.


{


299.


AddVehicleComponent(vid, 1085);


300.


AddVehicleComponent(vid, 1139);


301.


AddVehicleComponent(vid, 1140);


302.


ChangeVehicleColor(vid, 151, 166);


303.


} } } } } }


304.


305.


ElegyRewards(vid, RewardSize)


306.


{


307.


if (RewardSize>50)


308.


{


309.


AddVehicleComponent(vid, 1034);


310.


if (RewardSize > 70)


311.


{


312.


RepairVehicle(vid);


313.


SetVehicleHealth(vid, 1000);


314.


AddVehicleComponent(vid, 1009);


315.


if (RewardSize>100)


316.


{


317.


AddVehicleComponent(vid, 1036);


318.


AddVehicleComponent(vid, 1040);


319.


if (RewardSize>150)


320.


{


321.


AddVehicleComponent(vid, 1029);


322.


AddVehicleComponent(vid, 1171);


323.


if (RewardSize>200)


324.


{


325.


AddVehicleComponent(vid, 1085);


326.


AddVehicleComponent(vid, 1147);


327.


AddVehicleComponent(vid, 1149);


328.


ChangeVehicleColor(vid, 151, 166);


329.


} } } } } }


330.


331.


GenericRewards(vid, RewardSize)


332.


{


333.


if (RewardSize>20)


334.


{


335.


AddVehicleComponent(vid, 1074);


336.


if (RewardSize>70)


337.


{


338.


AddVehicleComponent(vid, 1009);


339.


AddVehicleComponent(vid, 1011);


340.


if (RewardSize>80)


341.


{


342.


AddVehicleComponent(vid, 1085);


343.


ChangeVehicleColor(vid, 151, 166);


344.


} } } }


345.


346.


public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)


347.


{


348.


if (DriftingState[playerid] == true)


349.


{


350.


CancelDrifting(playerid);


351.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFFAA, \"Drift mod ki kapocslva\");


352.


}


353.


return 1;


354.


}


355.


356.


public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid)


357.


{


358.


if (DriftingState[playerid] == true)


359.


{


360.


new a,b,c,d;


361.


GetVehicleDamageStatus(vehicleid, a,b,c,d);


362.


if (a || b || c || d == 1)


363.


{


364.


Score[playerid] = 0;


365.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);


366.


SetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\", 0);


367.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);


368.


SetPVarInt(playerid, \"AngleBonus\", 0);


369.


TextDrawSetString(DrawScore[playerid], \"This drift: 0\");


370.


}


371.


}


372.


return 1;


373.


}


374.


375.


public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)


376.


{


377.


if (DriftingState[playerid] == true)


378.


{


379.


CancelDrifting(playerid);


380.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFFAA, \"Ne kapartazsd\");


381.


}


382.


return 1;


383.


}


384.


385.


public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)


386.


{


387.


CancelDrifting(playerid);


388.


SetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\", 0);


389.


TextDrawHideForAll(DrawScore[playerid]);


390.


TextDrawDestroy(DrawScore[playerid]);


391.


TextDrawHideForAll(DrawBestScore[playerid]);


392.


TextDrawDestroy(DrawBestScore[playerid]);


393.


TextDrawHideForAll(DrawLastScore[playerid]);


394.


TextDrawDestroy(DrawLastScore[playerid]);


395.


TextDrawHideForAll(DrawAngleBonus[playerid]);


396.


TextDrawDestroy(DrawAngleBonus[playerid]);


397.


TextDrawHideForAll(DrawSpeedBonus[playerid]);


398.


TextDrawDestroy(DrawSpeedBonus[playerid]);


399.


return 1;


400.


}


Nos hát akkor ennyi volt


Remélem mindenkinek sikerül majd hajrá..:)


By:Carlos_Tom


Na emberek, most olyan írtam hogy ha be írod /gyorsan akkor nyomod a \"Caps Lock\"-ot akkor nagyon gyorsan tudsz menni .Am egy ilyet csinálni nagyon bonyolult.


#include a_samp


new bool:speeding[MAX_PLAYERS];


public OnFilterScriptInit() return print(\"eBoost By Epsilon --- loaded\"),1;


public OnFilterScriptExit() return print(\"eBoost By Epsilon --- unloaded\"),1;


public OnPlayerConnect(playerid) return speeding[playerid] = false;


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])


{


if (!strcmp(\"/gyorsan\", cmdtext, true))


{


if(speeding[playerid]) speeding[playerid] = false; else speeding[playerid] = true;


if(speeding[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"Hajrá gyorsan mehetsz\"); else return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"eBoost deaktiválva\");


}


return 0;


}


public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)


{


if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1 && speeding[playerid]) return BoostVeh(GetPlayerVehicleID(playerid)); else if (newkeys &&2& GetPlayerState(playerid)-1 && speeding[playerid]) JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid));


return 1;


}


JumpVeh(vid, Float:dis = 0.3)


{


new Float:T[3];


GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);


SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));


SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16));


return 1;


}


BoostVeh(vid, Float:dis = 0.24)


{


new Float:T[4];


GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);


GetVehicleZAngle(vid, T[3]);


SetVehicleVelocity(vid,floatadd(T[0],floatmul(dis,floatsin(-T[3],degrees))), floatadd(T[1],floatmul(dis,floatcos(-T[3],degrees))), T[2]);


SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16));


return 1;


}



Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Script Oktatás.
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 10. - 12:15:46 »
0 Show voters
Szia.
Nem olvastam végig, de ez így ránézésre nem valami meggyõzõ, egybeolvad stb.. Ja és nem GetPlayerMoney hanem GivePlayerMoney

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Script Oktatás.
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 10. - 12:21:19 »
0 Show voters
Semmi értelme nincs.A skinváltásban tényleg minden elmagyaráztál...
sscanf,paraméterek stb?
Ahogy már elõttem írta JBauer,összefolyik az egész,alig tudok valamit kivenni belõle,de az is használhatatlan.Még a kezdõk se tudnak vele semmit kezdeni,mert azt googleben megtalálják egy pillanat alatt.
És egyébként miért másoltál be egy filterscriptet?Annál még leírás sincs.Bár nem mintha sok értelme lenne.
Az írásodban annyi szóismétlés/helyesírási hiba van,hogy kb. olyan 11-12 éves lehetsz.(Vagy nem tudsz magyarul,és ezért a Google Fordítót használod.)
De komolyan,visszanéztem a hozzászólásaidat és olyan értelmetlenek voltak nyelvtanilag és még nem is segítettek.
Kb. ilyen szintû: Mit csináljak ha leáll a szerver? Válasz : Indítsd újra
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 10. - 12:26:09 írta tudvari »

Script Oktatás.
« Válasz #3 Dátum: 2012. július 10. - 12:44:06 »
0 Show voters
Csak én látom úgy, hogy a fele pastebinrõl van másolva, és szinte semmi magyarázat nincs benne?
Illetve átláthatatlan, használhatnál [ code][ /code] taget.

Nem elérhető tonyo

  • 1335
  • Moderális Generátor
    • Profil megtekintése
Script Oktatás.
« Válasz #4 Dátum: 2012. július 10. - 12:45:13 »
0 Show voters
Nem olvastam el, de így gyors 2 dolog:
1. Használd a

-taget ha pawn kódot illesztesz be, és akkor sokkal szebb lesz.
2. Sztem az === helyett // jelet használj a magyarázatokhoz, mint ahogy azt egy scriptben is szokás, sokkal áttekinthetõbb, és úgy a script akár egy az egyben bemásolható :)
Edit:
Pastebinrõl pedig az alsó szövegdobozból érdemes másolni, akkor nem veszi hozzá a sorszámozást.
Edit2:
 
olyan írtam[/quote]
Alatta:
 
by Epsilon[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 10. - 12:47:44 írta Anthony »

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Script Oktatás.
« Válasz #5 Dátum: 2012. július 20. - 12:52:01 »
0 Show voters

Script Oktatás.
« Válasz #6 Dátum: 2012. július 20. - 13:21:55 »
0 Show voters
Utána néztem, és tényleg a 30-40% másolva van! Ebõl én is tanultam, szerintem neked sem ártana. ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal