Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Hatalmas Archívum
»
Fórum Archívum (Témák/Fórumok)
»
Script Oktatás.
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Script Oktatás. (Megtekintve 685 alkalommal)
DuFF
18
Script Oktatás.
«
Dátum:
2012. július 10. - 12:04:52 »
0
Voters list:
Sziasztok.
Szeretnék segíteni sok kedves játékosnak scriptett oktatni
Ez a munka ahogy leírtam 3 hetem volt.
A skin váltás:
=== Ez lesz a jel magyarázat.
mindig legyen a mód elején szín kód
COLOR_FEHÉR FF1F2 === SZIN KÓD
if(strcmp(cmd, \"/ruhavált\", true) == 0) === parancssor
{===nyitás
SendClientMessage=== beszéd küldés a szervernek
==== pawn skin parancs SetPlayerSkin
SetPlayerSkin(playerid,SKIN ID 0-299-IG LEHET);
SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHÉR, \"Ruhát váltottál \");
return 1;
====return az a vissza hívás jelenti
} === zárás
Jármû lehozása :
if(strcmp(cmd, \"/KOCSIHOZ\", true) == 0) ===parancssor
{===nyitás
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
=== ez a te kordinátád Y,X,Z
=== ez a kocsi lehozó vagy egyéb pawn parancs CreateVehicle
CreateVehicle(KOCSI ID-411-611 ig, X,Y,Z, 0.0, 0, 0, 7200000);
return 1;
}===zárás
Még írok script tanulást de egyenlõre amit most írtam az nagyon gyenge szint.
BY :Adam_Sandler
Ha valamit rosszul írtam akkor pötyögj.
Ide már aki jól tud scriptelni inkáb az olvasa...kb ez 10/3 -szitn amit most írtam.
Nagyon egyszerû de azért nem lesz olyan jó mertahoz komoly script tudás kell.
Nos,akkor el is kezdeném.
Nem írok anyi magyarázatot mert az sokk idõ
röviden == } zárás
{ nyitás
Playerid ===te vagy
GivePlayerid=== Valaki más ember akit ki választasz.
#define COLOR_WHITE FFG32
Mód elejére mindíg ha valamit be teszel akkor == new ....
new munkaq;
new csokicucc;
public SetPlayerSpawn(playerid)=== ez az ha valaki be jelentkezik
{
PlayerInfo[playerid][munkaq] = 0;=== ha valaki be jelentkezik akkor-0 lesz a munka 1-je
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])=== ez allá a parancsokat
{
if(strcmp(cmd, \"/munkavesz\", true) == 0)===parancs sor
{
PlayerInfo[playerid][munkaq] = 1;===itt most viszont 1-es a munkaq
szóval itt el lett fogadva a munka
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Meg szerezted a munkát\");
if(PlayerToPoint(25.0,playerid,2128.0864,-1135.3912,25.5855) || PlayerToPoint(50,playerid,537.3366,-1293.2140,17.2422) || PlayerToPoint(35,playerid,2521.5544,-1524.4504,23.8365) || PlayerToPoint(50,playerid,2155.0146,-1177.3333,23.8211) || PlayerToPoint(50,playerid,299.1723,-1518.6627,24.6007))
{
Na és most jöjön a CP-S MUNKA:
Ugye meg szerezted a munkát és tegyük fel pizzás vagy
if(strcmp(cmd, \"/felveszrendelés\", true) == 0)===ez a parancs hogy fel vedd arendelést
{
if(PlayerInfo[playerid][munkaq] != 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Te nem vagy PIZZÁS\");
return 1;
}
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"fel vetted a rendelést és most szállísd le a meg adott helyre\");
SetPlayerCheckpoint(playerid,2308.3540,-2354.0039,12.6842,8.0);==itt példa kordináta a cp mutatja a helyet.
SetPlayerCheckpoint===ez a pawn parancs a cp mutató.
if(strcmp(cmd, \"/LEADRENDELÉS\", true) == 0)===ez a parancs hogy LE TEDTED A RENDELÉST
{
if(PlayerInfo[playerid][munkaq] != 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy pizzás\");=== ez az hogy csak 1 -es munka tudja be írni a parancsot
return 1;
}
if(PlayerToPoint(8.0,playerid,1244.2936,203.9180,19.6454))== ez az hogy ki zárólag csak egy helyen tudja le rakni a pizzát.
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Nem vagy a pizza le pakoló helyen!!\");
retunr 1;
}
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Le pakoltad a pizzát\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Kaptál 100$\");
GivePlayerMoney== ez a pawn parancs a pénzel kapcsoltad ba ha azt akarad hogy le vegyen akor tegyél oda( - jelet)
PlayerInfo[playerid][CsokiCucc] = 1;== ezzel veted fel a pizzát
retunr 1;
}
Bocs hogy nem dolgoztam ki anyira de ha nagyon ki dongoznám akkor azt nem tudnád meg csinálni.
Ha valamit el írtam akkor csak pötyögj.
Ha javítani valóvan akkor írj.
By:Adam_Sandler
Tippem szerint én 10/9- szintû scripter.Mert plugint meg ahoz indulance fájt INC sem tudok.
Most egy kis pawn magyarázat lesz kezdõknek
Ha valamit el hibáztam akkor csak írj.
Egy kiss pawn magyarázat KEZÕDKNEK:
MoveObject-----object mozgatás
Példa: mOveObject(asd,232,2334,566,44,44,1,1);
SetPlayserSkin----ember skin
Példa:SetPlayserSkin(playerid,50,);
SetTimer--idõvel kapcsoltaos dolgokk ilyen börtöbe meddig vagy ilyesmi
Kérj példát ha mert ez kicsit sokk.
SetPlayerHoldingObject----objectet hordozod magadal bár melyiktestrészen
Példa:ehez is kérj pédát mert ez is sok
SetPlayerColor--Ez az amikor meg nyomod TABB-ot és ott vannak a nevek és szinesek
Példa:SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
GetPlayerMoney---Player-nek pénz adása vagy el vétele
Példa:GetPlayerMoney(playerid,10000);
vagy ha el veszel akkor: GetPlayerMoney(playerid,-10000);
RemovePlayerFromVehicle---Ez ki dobja a embert a kocsibol.
Példa:RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage--beszéd küldés a szervernek
Példa: SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"BESZÉD EL KÜLDVE A SZERVERE\");
Figyled a zárásokat és a \" jeleket zárásokat
GameTextForPlayer---Ez az hogy nem a logba írja hanem ilyen textdraw félébe a képrenyõ közepére írja 3 másodpercig
GameTextForPlayer(playerid,\"HELLO\",5000, 1);
NE ÍRJ ÉKEZETES BETÛKET ODA MERT AZT NEM MUTAJA (PL.:Á,Û,Ü,Ó,Õ,Ú,É)
~r~--------Ez pirosan mutatja
~g~--------Ez zölden mutaja
~w~--------Ez fehéren mutaja
~y~--------Ez sárgán mutaja
ApplyAnimation----Ez indítja el a animációt.De azt külön file ban találod
Példa: ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,0);
SetPlayerInterior------Ez a emberinteriorja ha kint vagy akkor 100% hogy 0 (Körübelül 0-20 közzöt szoktak lenni)de habent vagy valahol akkor bár menyi lehet ezt neked kell tudni.
Be mész valaholva és be írod /interior és ki írja bár melyik szerveren.
Példa: SetPlayerInterior(playerid,10);
RepairVehicle--Ez a kocsi javítása
Példa: RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);
SetPlayerPos-------Ez a teleportáció valahova
Példa: SetPlayerPos(playerid,2196.1860,1677.2170,12.3672);
Kordinátta be készítés Be mész a szerveredre és NE KOCSIBA LEGYÉL ésbe írod /save enniy.
És aztán megtalálod a Gta san andreas mappáiba ha win-7van akkor be mész a meg hajtótba utána a fel használóba
és be írob jobb felsõ sarokba hogy: save ,és ki dobja
TogglePlayerControllable------Ez a sokkolás fagyasztás és ki olvsztás ki oldás.
Példa:
TogglePlayerControllable(playerid,0);==ez a sokkolás
Példa: TogglePlayerControllable(playerid,1);==ez a ki ki oldás és a olvadás
CreateVehicle----Ez a jármû kezelés lehozása
Példa: CreateVehicle(560,1251.0406,279.4952,31.4535);
de ez egy nizonyos korditátára hozza le és nem akér hova írd át.
SetPlayerHealth-----Ez logikus ez a 0-ás szintûek-nek van
Példa: SetPlayerHealth(playerid,100);
PlayerPlaySound----Ez egy kis dalam vagy zene Pl.:amikor gt san andreas-ba singl -be meg csináltad a feladtatoto akkor be tesz valami zenét nos ez ugyan az csak lehet hogy nem az a zene
Példa:
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
PlayerPlayMusic(playerid);
SendClientMessageToAll--Ez az amikor MINEKI látja a írást aki fentvan a szerveren
SendClientMessageToAll(playerid,COLOR_WHITE,\"ÜDV MINEKINEK\");
Finish.....
Akkor hát most le írok egy kis 0.3c verziós scriptet ami NEON-rol szól
Nem írok magyarázatot mert aki ennyit nem tud azt sajnálom...Am könyû lesz
By:Carlos_Tom
#
#include #
#if defined FILTERSCRIPT
#
#
public OnFilterScriptInit()
#
{
#
print(\"\n--------------------------------------\");
#
print(\"Neon -os script betöltése\");
#
print(\"--------------------------------------\n\");
#
return 1;
#
}
#
#
public OnFilterScriptExit()
#
{
#
return 1;
#
}
#
#
#else
#
#
main()
#
{
#
print(\"\n----------------------------------\");
#
print(\" Neon script!\");
#
print(\"----------------------------------\n\");
#
}
#
#
#endif
#
public OnGameModeInit()
#
{
#
CreateObject(8954, -1984.5048828125, 426.61761474609, 28.943223953247, 0, 0, 184);
#
CreateObject(11326, -1994.1408691406, 437.97189331055, 28.679206848145, 0, 0, 0.25);
#
CreateObject(7191, -1956.515625, 448.09234619141, 28.587062835693, 0, 0, 95.25);
#
CreateObject(1173, -1980.5299072266, 435.47134399414, 30.378553390503, 0, 0, 0);
#
CreateObject(1172, -1980.4494628906, 435.71505737305, 29.489776611328, 0, 0, 0);
#
CreateObject(1171, -1981.2755126953, 435.64346313477, 29.886144638062, 0, 178, 354.75);
#
CreateObject(1169, -1981.0889892578, 435.56182861328, 29.487819671631, 0, 0, 0);
#
CreateObject(1168, -1975.2124023438, 435.77593994141, 30.412317276001, 0, 0, 178);
#
CreateObject(1167, -1975.1953125, 435.8342590332, 29.416021347046, 0, 0, 178);
#
CreateObject(1163, -1984.1585693359, 439.34622192383, 30.586503982544, 274, 0, 269.75);
#
CreateObject(1162, -1984.1672363281, 441.52844238281, 30.722972869873, 270, 179.40661621094, 87.406616210938);
#
CreateObject(1139, -1984.2535400391, 443.72668457031, 30.460748672485, 280.19604492188, 191.37036132813, 98.445404052734);
#
CreateObject(1112, -1973.9462890625, 437.38125610352, 29.646976470947, 3.9391174316406, 349.97607421875, 0.6956787109375);
#
CreateObject(1098, -1974.1801757813, 440.46667480469, 29.947492599487, 0, 0, 6);
#
CreateObject(1098, -1974.1300048828, 440.42913818359, 28.843486785889, 0, 0, 4);
#
CreateObject(1097, -1974.123046875, 438.56341552734, 29.941816329956, 0, 0, 180.5);
#
CreateObject(1097, -1974.0185546875, 438.56216430664, 28.837507247925, 0, 0, 2);
#
CreateObject(1096, -1974.1331787109, 442.32843017578, 29.935081481934, 0, 0, 181.25);
#
CreateObject(1096, -1974.1580810547, 442.26931762695, 28.77064704895, 0, 0, 0);
#
CreateObject(1089, -1977.2879638672, 447.44540405273, 30.869338989258, 0, 0, 0);
#
CreateObject(1085, -1974.0982666016, 444.29943847656, 29.984083175659, 0, 0, 179.25);
#
CreateObject(1085, -1974.0404052734, 444.24810791016, 28.742120742798, 0, 0, 0);
#
CreateObject(1080, -1973.9967041016, 436.78811645508, 28.870197296143, 0, 0, 0.75);
#
CreateObject(1080, -1974.0190429688, 436.87274169922, 30.091676712036, 0, 0, 181);
#
CreateObject(1065, -1975.4147949219, 447.41397094727, 30.93871307373, 0, 0, 0);
#
CreateObject(1047, -1984.2227783203, 440.37838745117, 29.250276565552, 0, 0, 181.5);
#
CreateObject(1039, -1984.2292480469, 443.45150756836, 29.330806732178, 0, 0, 184);
#
CreateObject(1036, -1984.1687011719, 437.39694213867, 29.339908599854, 0, 0, 178);
#
CreateObject(1010, -1984.2023925781, 437.30276489258, 30.272491455078, 0, 90, 0);
#
CreateObject(1009, -1984.2290039063, 437.81698608398, 30.226253509521, 0, 90.500061035156, 0);
#
CreateObject(1008, -1984.1997070313, 436.64154052734, 30.228116989136, 0, 88.5, 0);
#
#pragma tabsize 0
#
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#
}
#
#
public OnGameModeExit()
#
{
#
return 1;
#
}
#
#
#
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
#
{
#
new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid);
#
new State=GetPlayerState(playerid);
#
#
#
if(strcmp(cmdtext, \"/neonvesz\", true) == 0)
#
{
#
#
SetPlayerInterior(playerid,0);
#
{if(State!=PLAYER_STATE_DRIVER)
#
{SetPlayerPos(playerid,-1980.0026,474.2643,29);}
#
else if(IsPlayerInVehicle(playerid, cartype) == 1)
#
{SetVehiclePos(cartype,-1980.0026,474.2643,29);
#
SetVehicleZAngle(cartype,180.1530);}
#
else
#
{SetPlayerPos(playerid,-1980.0026,474.2643,29);}
#
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Vedd fel a neont /neon\");}
#
#
return 1;}
#
#
if (strcmp(cmdtext, \"/neon\", true)==0)
#
{
#
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, -1979.3672,440.1091,27))
#
{
#
#
ShowPlayerDialog(playerid, 8899, DIALOG_STYLE_LIST, \"szinek\", \"kék\nPiros\nZöld\nFehér\nRzsa szin\nSárga\nKékes zöld\nNeon lila\nFekete\nOladra igízít\nJobra igazít\nLe vesz neon\", \"Ok\", \"Kilép\");
#
PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0);
#
}
#
return 1;}
#
return 0;
#
}
#
#
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
#
{
#
#
if(dialogid == 8899)
#
{
#
if(response)
#
{
#
if(listitem == 0)
#
{
#
#
#
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"neon\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"neon1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
}
#
if(listitem == 1)
#
{
#
#
#
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"neon2\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"neon3\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon használva\");
#
#
}
#
if(listitem == 2)
#
{
#
#
#
//zöld
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"neon4\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"neon5\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");
#
#
}
#
if(listitem == 3)
#
{
#
#
//fehér
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"neon6\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"neon7\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");
#
#
}
#
if(listitem == 4)
#
{
#
#
#
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"neon8\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"neon9\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");
#
#
}
#
if(listitem == 5)
#
{
#
#
#
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"neon10\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"neon11\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");
#
#
}
#
if(listitem == 6)
#
{
#
#
#
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"neon12\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"neon13\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);
#
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");
#
#
}
#
#
if(listitem == 7)
#
{
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"interior\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"interior1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0);
#
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Interior os neon be\");
#
#
}
#
if(listitem ==
#
{
#
#
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"back\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"back1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0);
#
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Visza neon\");
#
}
#
if(listitem == 9)
#
{
#
#
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"front\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"front1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0);
#
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Fel neon\");
#
}
#
if(listitem == 10)
#
{
#
#
SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);
#
SetPVarInt(playerid, \"undercover\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
#
SetPVarInt(playerid, \"undercover1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);
#
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);
#
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Tuning neon fel\");
#
}
#
if(listitem == 11)
#
{
#
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon1\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back1\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front1\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"));
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"));
#
#
DeletePVar(playerid, \"Status\");
#
#
#
}
#
}
#
}
#
return 0;}
#
#
public OnPlayerConnect()
#
{
#
new playerid;
#
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Ha neon kéne akkor :/neonvesz\");
#
return 1;
#
}
Nos hát ekkor ennyi volt a neon-os script .Szivesen csináltam
ha kell valami szóljatok msn: e-mail
Nos akkor most következen egy kis Drfit számoló és pénzt ad rá
Ez nagyon jó higyétek el
3.
#include 4.
#define MaximumPlayers 50 //csak 50 majom
5.
6.
//drifting elõ készítés
7.
new bool:DriftingState[MaximumPlayers];
8
new bool:ScoreState[MaximumPlayers];
9.
new Float:TDirection,
10.
Float:CDirection,
11.
Float:DriftAngle,
12.
Float:speed;
13.
new Score[MaximumPlayers];
14.
new string[64];
15.
16.
//textdraws a dftifet -hez kell
17.
new Text:DrawSpeedBonus[MaximumPlayers]; //sebesség
18.
new Text:DrawAngleBonus[MaximumPlayers]; //fék
19.
new Text:DrawScore[MaximumPlayers]; //kanyar
20.
new Text:DrawLastScore[MaximumPlayers]; //sima fék
21.
new Text:DrawBestScore[MaximumPlayers]; //állás
22.
23.
public OnPlayerConnect(playerid)
24.
{
25.
DrawScore[playerid] = TextDrawCreate(484.000000, 102.000000, \"Gyenge drit: 0\");
26.
TextDrawBackgroundColor(DrawScore[playerid], 255);
27.
TextDrawFont(DrawScore[playerid], 1);
28.
TextDrawLetterSize(DrawScore[playerid], 0.500000, 1.000000);
29.
TextDrawColor(DrawScore[playerid], -16776961);
30.
TextDrawSetOutline(DrawScore[playerid], 1);
31.
TextDrawSetProportional(DrawScore[playerid], 1);
32.
33.
DrawBestScore[playerid] = TextDrawCreate(484.000000, 122.000000, \"Jó drfit: 0\");
34.
TextDrawBackgroundColor(DrawBestScore[playerid], 255);
35.
TextDrawFont(DrawBestScore[playerid], 1);
36.
TextDrawLetterSize(DrawBestScore[playerid], 0.500000, 1.000000);
37.
TextDrawColor(DrawBestScore[playerid], -16776961);
38.
TextDrawSetOutline(DrawBestScore[playerid], 1);
39.
TextDrawSetProportional(DrawBestScore[playerid], 1);
40.
41.
DrawLastScore[playerid] = TextDrawCreate(485.000000, 112.000000, \"Közepes drift: 0\");
42.
TextDrawBackgroundColor(DrawLastScore[playerid], 255);
43.
TextDrawFont(DrawLastScore[playerid], 1);
44.
TextDrawLetterSize(DrawLastScore[playerid], 0.500000, 1.000000);
45.
TextDrawColor(DrawLastScore[playerid], -16776961);
46.
TextDrawSetOutline(DrawLastScore[playerid], 1);
47.
TextDrawSetProportional(DrawLastScore[playerid], 1);
48.
49.
DrawSpeedBonus[playerid] = TextDrawCreate(606.000000, 133.000000, \"Bónust kaptál sebességed miadt\");
50.
TextDrawAlignment(DrawSpeedBonus[playerid], 3);
51.
TextDrawBackgroundColor(DrawSpeedBonus[playerid], 255);
52.
TextDrawFont(DrawSpeedBonus[playerid], 1);
53.
TextDrawLetterSize(DrawSpeedBonus[playerid], 0.500000, 1.000000);
54.
TextDrawColor(DrawSpeedBonus[playerid], 16711935);
55.
TextDrawSetOutline(DrawSpeedBonus[playerid], 1);
56.
TextDrawSetProportional(DrawSpeedBonus[playerid], 1);
57.
58.
DrawAngleBonus[playerid] = TextDrawCreate(606.000000, 143.000000, \"+ kaptál bonus!\");
59.
TextDrawAlignment(DrawAngleBonus[playerid], 3);
60.
TextDrawBackgroundColor(DrawAngleBonus[playerid], 255);
61.
TextDrawFont(DrawAngleBonus[playerid], 1);
62.
TextDrawLetterSize(DrawAngleBonus[playerid], 0.500000, 1.000000);
63.
TextDrawColor(DrawAngleBonus[playerid], 16711935);
64.
TextDrawSetOutline(DrawAngleBonus[playerid], 1);
65.
TextDrawSetProportional(DrawAngleBonus[playerid], 1);
66.
67.
SendClientMessage(playerid, 0xAAFFFFFF, \"Nem tudsz drfittelni? Használd /drifthelp.\");
68.
}
69.
70.
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
71.
{
72.
if (strcmp(\"/drifthelp\", cmdtext, true, 10) == 0)
73.
{
74.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Info: /drift indítás.\");
75.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Kicsit gyorsaban.\");
76.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Ha jól szeretnél menni akkor meny éles kanyarokba.\");
77.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Elegy a legjobb drift autó azt ajánlom\");
78.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Nitróval jobban tudsz menni!!\");
79.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"In order for the drift to count, you must be sliding at an angle of 15 degrees or higher.\");
80.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \" 60-kmsebesség allat ne legyeél sehol\");
81.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\");
82.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\");
83.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\");
84.
return 1;
85.
}
86.
87.
if (strcmp(\"/drift\", cmdtext, true, 6) == 0)
88.
{
89.
if ((DriftingState[playerid] == false) && (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==1))
90.
{
91.
DriftingState[playerid]=true;
92.
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Drift be kapolcsva!\");
93.
TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawScore[playerid]);
94.
TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawLastScore[playerid]);
95.
TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawBestScore[playerid]);
96.
}
97.
else if (DriftingState[playerid] == true)
98.
{
99.
CancelDrifting(playerid);
100.
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Drifting mode ki kapcsolva\");
101.
}
102.
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==0)
103.
{
104.
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Nyomjad neki...!!\");
105.
}
106.
return 1;
107.
}
108.
return 0;
109.
}
110.
111.
public OnPlayerUpdate(playerid)
112.
{
113.
if (DriftingState[playerid] == true)
114.
{
115.
Drifting(playerid);
116.
}
117.
return 1;
118.
}
119.
120.
forward Drifting(playerid);
121.
public Drifting(playerid)
122.
{
123.
124.
new Float:x, Float:y, Float:z, vid;
125.
vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
126.
GetVehicleVelocity(vid, x, y, z);
127.
speed = floatpower(x*x+y*y, 0.5);
128.
if (speed > 0.2)
129.
{
130.
131.
if (x<0)
132.
{
133.
if(y>0)
134.
{ TDirection = atan(floatabs(x/y)); }
135.
else if (y<=0)
136.
{ TDirection = atan(y/x) + 90; }
137.
}
138.
else if (x>0)
139.
{
140.
if(y<0)
141.
{ TDirection = atan(floatabs(x/y)) + 180; }
142.
else if (y>=0)
143.
{ TDirection = atan(y/x) + 270; }
144.
}
145.
else if (x==0)
146.
{
147.
if (y>0)
148.
{ TDirection = 0; }
149.
else if (y<0)
150.
{ TDirection = 180; }
151.
}
152.
153.
GetVehicleZAngle(vid, CDirection);
154.
DriftAngle = floatabs(TDirection - CDirection);
155.
156.
if ((15 < DriftAngle < 80) || ( 280 < DriftAngle < 345)) //drift le mérésse sebesség allat
157.
{
158.
ScoreState[playerid] = true;
159.
Score[playerid]++;
160.
if ((25 < DriftAngle < 70) || (290 < DriftAngle < 335))
161.
{
162.
Score[playerid]++;
163.
if ((35 < DriftAngle < 45) || (315 < DriftAngle < 325))
164.
{
165.
Score[playerid]++;
166.
SetPVarInt(playerid, \"+ bónus \", GetPVarInt(playerid, \"+ bónus \")+1);
167.
format(string,sizeof(string),\"bónus + %d !\", GetPVarInt(playerid, \"kicsi bónus\"));
168.
TextDrawSetString(DrawAngleBonus[playerid], string);
169.
TextDrawShowForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);
170.
}
171.
}
172.
if (speed > 0.6)
173.
{
174.
Score[playerid]++;
175.
SetPVarInt(playerid, \"sebesség bónus\", GetPVarInt(playerid, \"sebesség bónus\")+1);
176.
format(string,sizeof(string),\"Speed Bonus + %d !\", GetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\"));
177.
TextDrawSetString(DrawSpeedBonus[playerid], string);
178.
TextDrawShowForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);
179.
}
180.
format(string, sizeof(string), \"This drift: %d\", Score[playerid]);
181.
TextDrawSetString(DrawScore[playerid], string);
182.
}
183.
184.
else if (Score[playerid]>0)
185.
{
186.
if (ScoreState[playerid] == true)
187.
{
188.
if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"MaxScore\"))
189.
{
190.
SetPVarInt(playerid, \"Max dtift\", Score[playerid]);
191
DriftRewards(vid, Score[playerid]);
192.
if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"Gyorsaban..\"))
193.
{
194.
SetPVarInt(playerid, \"drift\", Score[playerid]);
195.
format(string,sizeof(string),\"Max drift: %d\",GetPVarInt(playerid,\"AbsMaxScore\"));
196.
TextDrawSetString(DrawBestScore[playerid], string);
197.
SetPlayerScore(playerid, Score[playerid]);
198.
}
199.
else
200.
{
201.
format(string,sizeof(string),\"Te drift: %d\",Score[playerid]);
202.
TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string);
203.
}
204.
}
205.
else
206.
{
207.
format(string,sizeof(string),\"Last drift %d\",Score[playerid]);
208.
TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string);
209.
if (Score[playerid] > 70) //notró ki használásha
210.
{
211.
RepairVehicle(vid);
212.
SetVehicleHealth(vid, 1000);
213.
AddVehicleComponent(vid, 1009); //2x nitró
214.
}
215.
}
216.
ScoreState[playerid] = false;
217.
}
218.
TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);
219.
SetPVarInt(playerid, \"gyors\", 0);
220.
TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);
221.
SetPVarInt(playerid, \"lassú\", 0);
222.
Score[playerid]--;
223.
format(string, sizeof(string), \"This drift: %d\", Score[playerid]);
224.
TextDrawSetString(DrawScore[playerid], string);
225.
}
226.
}
227.
else if (Score[playerid] > 0)
228.
{
229.
if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\"))
230.
{
231.
SetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\", Score[playerid]);
232.
format(string,sizeof(string),\"Best drift: %d\",Score[playerid]);
233.
TextDrawSetString(DrawBestScore[playerid], string);
234.
}
235.
format(string,sizeof(string),\"Te drift: %d\",Score[playerid]);
236.
TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string);
237.
DriftRewards(vid, Score[playerid]);
238.
Score[playerid] = 0;
239.
TextDrawSetString(DrawScore[playerid], \"This drift: 0\");
240.
TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);
241.
SetPVarInt(playerid, \"gyors bónus\", 0);
242.
TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);
243.
SetPVarInt(playerid, \"Lassú Bonus\", 0);
244.
}
245.
}
246.
247.
CancelDrifting(playerid)
248.
{
249.
DriftingState[playerid] = false;
250.
ScoreState[playerid] = false;
251.
Score[playerid] = 0;
252.
SetPVarInt(playerid, \"MaxScore\", 0);
253.
SetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\", 0);
254.
SetPVarInt(playerid, \"AngleBonus\", 0);
255.
TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawScore[playerid]);
256.
TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawBestScore[playerid]);
257.
TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawLastScore[playerid]);
258.
TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);
259.
TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);
260.
return 1;
261.
}
262.
263.
DriftRewards(vid, RewardSize)
264.
{
265.
if (GetVehicleModel(vid) == 560) //sultan be mérése
266.
{
267.
SultanRewards(vid, RewardSize);
268.
}
269.
else if (GetVehicleModel(vid) == 562) //elegy -||-
270.
{
271.
ElegyRewards(vid, RewardSize);
272.
}
273.
else
274.
{
275.
GenericRewards(vid, RewardSize);
276.
}
277.
}
278.
279.
SultanRewards(vid, RewardSize)
280.
{
281.
if (RewardSize>20)
282.
{
283.
AddVehicleComponent(vid, 1033);
284.
if (RewardSize>40)
285.
{
286.
AddVehicleComponent(vid, 1030);
287.
AddVehicleComponent(vid, 1031);
288.
if (RewardSize > 70)
289.
{
290.
RepairVehicle(vid);
291.
SetVehicleHealth(vid, 1000);
292.
AddVehicleComponent(vid, 1009); //2x nitró ki használása
293.
if (RewardSize>80)
294.
{
295.
AddVehicleComponent(vid, 1029);
296.
AddVehicleComponent(vid, 1170);
297.
if (RewardSize>100)
298.
{
299.
AddVehicleComponent(vid, 1085);
300.
AddVehicleComponent(vid, 1139);
301.
AddVehicleComponent(vid, 1140);
302.
ChangeVehicleColor(vid, 151, 166);
303.
} } } } } }
304.
305.
ElegyRewards(vid, RewardSize)
306.
{
307.
if (RewardSize>50)
308.
{
309.
AddVehicleComponent(vid, 1034);
310.
if (RewardSize > 70)
311.
{
312.
RepairVehicle(vid);
313.
SetVehicleHealth(vid, 1000);
314.
AddVehicleComponent(vid, 1009);
315.
if (RewardSize>100)
316.
{
317.
AddVehicleComponent(vid, 1036);
318.
AddVehicleComponent(vid, 1040);
319.
if (RewardSize>150)
320.
{
321.
AddVehicleComponent(vid, 1029);
322.
AddVehicleComponent(vid, 1171);
323.
if (RewardSize>200)
324.
{
325.
AddVehicleComponent(vid, 1085);
326.
AddVehicleComponent(vid, 1147);
327.
AddVehicleComponent(vid, 1149);
328.
ChangeVehicleColor(vid, 151, 166);
329.
} } } } } }
330.
331.
GenericRewards(vid, RewardSize)
332.
{
333.
if (RewardSize>20)
334.
{
335.
AddVehicleComponent(vid, 1074);
336.
if (RewardSize>70)
337.
{
338.
AddVehicleComponent(vid, 1009);
339.
AddVehicleComponent(vid, 1011);
340.
if (RewardSize>80)
341.
{
342.
AddVehicleComponent(vid, 1085);
343.
ChangeVehicleColor(vid, 151, 166);
344.
} } } }
345.
346.
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
347.
{
348.
if (DriftingState[playerid] == true)
349.
{
350.
CancelDrifting(playerid);
351.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFFAA, \"Drift mod ki kapocslva\");
352.
}
353.
return 1;
354.
}
355.
356.
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid)
357.
{
358.
if (DriftingState[playerid] == true)
359.
{
360.
new a,b,c,d;
361.
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, a,b,c,d);
362.
if (a || b || c || d == 1)
363.
{
364.
Score[playerid] = 0;
365.
TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);
366.
SetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\", 0);
367.
TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);
368.
SetPVarInt(playerid, \"AngleBonus\", 0);
369.
TextDrawSetString(DrawScore[playerid], \"This drift: 0\");
370.
}
371.
}
372.
return 1;
373.
}
374.
375.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
376.
{
377.
if (DriftingState[playerid] == true)
378.
{
379.
CancelDrifting(playerid);
380.
SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFFAA, \"Ne kapartazsd\");
381.
}
382.
return 1;
383.
}
384.
385.
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
386.
{
387.
CancelDrifting(playerid);
388.
SetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\", 0);
389.
TextDrawHideForAll(DrawScore[playerid]);
390.
TextDrawDestroy(DrawScore[playerid]);
391.
TextDrawHideForAll(DrawBestScore[playerid]);
392.
TextDrawDestroy(DrawBestScore[playerid]);
393.
TextDrawHideForAll(DrawLastScore[playerid]);
394.
TextDrawDestroy(DrawLastScore[playerid]);
395.
TextDrawHideForAll(DrawAngleBonus[playerid]);
396.
TextDrawDestroy(DrawAngleBonus[playerid]);
397.
TextDrawHideForAll(DrawSpeedBonus[playerid]);
398.
TextDrawDestroy(DrawSpeedBonus[playerid]);
399.
return 1;
400.
}
Nos hát akkor ennyi volt
Remélem mindenkinek sikerül majd hajrá..
By:Carlos_Tom
Na emberek, most olyan írtam hogy ha be írod /gyorsan akkor nyomod a \"Caps Lock\"-ot akkor nagyon gyorsan tudsz menni .Am egy ilyet csinálni nagyon bonyolult.
#include a_samp
new bool:speeding[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit() return print(\"eBoost By Epsilon --- loaded\"),1;
public OnFilterScriptExit() return print(\"eBoost By Epsilon --- unloaded\"),1;
public OnPlayerConnect(playerid) return speeding[playerid] = false;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/gyorsan\", cmdtext, true))
{
if(speeding[playerid]) speeding[playerid] = false; else speeding[playerid] = true;
if(speeding[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"Hajrá gyorsan mehetsz\"); else return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"eBoost deaktiválva\");
}
return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1 && speeding[playerid]) return BoostVeh(GetPlayerVehicleID(playerid)); else if (newkeys &&2& GetPlayerState(playerid)-1 && speeding[playerid]) JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid));
return 1;
}
JumpVeh(vid, Float:dis = 0.3)
{
new Float:T[3];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));
SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16));
return 1;
}
BoostVeh(vid, Float:dis = 0.24)
{
new Float:T[4];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
GetVehicleZAngle(vid, T[3]);
SetVehicleVelocity(vid,floatadd(T[0],floatmul(dis,floatsin(-T[3],degrees))), floatadd(T[1],floatmul(dis,floatcos(-T[3],degrees))), T[2]);
SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16));
return 1;
}
Naplózva
JBauer
1407
Script Oktatás.
«
Válasz #1 Dátum:
2012. július 10. - 12:15:46 »
0
Voters list:
Szia.
Nem olvastam végig, de ez így ránézésre nem valami meggyõzõ, egybeolvad stb.. Ja és nem GetPlayerMoney hanem GivePlayerMoney
Naplózva
tudvari
1264
Fejlesztő
Script Oktatás.
«
Válasz #2 Dátum:
2012. július 10. - 12:21:19 »
0
Voters list:
Semmi értelme nincs.A skinváltásban tényleg minden elmagyaráztál...
sscanf,paraméterek stb?
Ahogy már elõttem írta JBauer,összefolyik az egész,alig tudok valamit kivenni belõle,de az is használhatatlan.Még a kezdõk se tudnak vele semmit kezdeni,mert azt googleben megtalálják egy pillanat alatt.
És egyébként miért másoltál be egy filterscriptet?Annál még leírás sincs.Bár nem mintha sok értelme lenne.
Az írásodban annyi szóismétlés/helyesírási hiba van,hogy kb. olyan 11-12 éves lehetsz.(Vagy nem tudsz magyarul,és ezért a Google Fordítót használod.)
De komolyan,visszanéztem a hozzászólásaidat és olyan értelmetlenek voltak nyelvtanilag és még nem is segítettek.
Kb. ilyen szintû: Mit csináljak ha leáll a szerver? Válasz : Indítsd újra
«
Utoljára szerkesztve: 2012. július 10. - 12:26:09 írta tudvari
»
Naplózva
TengeriMalac
4442
Script Oktatás.
«
Válasz #3 Dátum:
2012. július 10. - 12:44:06 »
0
Voters list:
Csak én látom úgy, hogy a fele pastebinrõl van másolva, és szinte semmi magyarázat nincs benne?
Illetve átláthatatlan, használhatnál [ code][ /code] taget.
Naplózva
tonyo
1335
Moderális Generátor
Script Oktatás.
«
Válasz #4 Dátum:
2012. július 10. - 12:45:13 »
0
Voters list:
Nem olvastam el, de így gyors 2 dolog:
1. Használd a
-taget ha pawn kódot illesztesz be, és akkor sokkal szebb lesz.
2. Sztem az === helyett // jelet használj a magyarázatokhoz, mint ahogy azt egy scriptben is szokás, sokkal áttekinthetõbb, és úgy a script akár egy az egyben bemásolható
Edit:
Pastebinrõl pedig az alsó szövegdobozból érdemes másolni, akkor nem veszi hozzá a sorszámozást.
Edit2:
olyan írtam[/quote]
Alatta:
by Epsilon[/quote]
«
Utoljára szerkesztve: 2012. július 10. - 12:47:44 írta Anthony
»
Naplózva
instant
2778
ZzzzzZ
Script Oktatás.
«
Válasz #5 Dátum:
2012. július 20. - 12:52:01 »
0
Voters list:
forrás kód :
http://users.atw.hu/sa-mp0/page.php?16
Naplózva
László
15
Script Oktatás.
«
Válasz #6 Dátum:
2012. július 20. - 13:21:55 »
0
Voters list:
Utána néztem, és tényleg a 30-40% másolva van! Ebõl én is tanultam, szerintem neked sem ártana.
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Hatalmas Archívum
»
Fórum Archívum (Témák/Fórumok)
»
Script Oktatás.
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal