Szerző Téma: Re:Törhetetlen Object  (Megtekintve 297 alkalommal)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Re:Törhetetlen Object
« Dátum: 2014. június 08. - 09:38:18 »
0 Show voters
Azért ne várjuk már azt, hogy egy szkriptelési nyelvvel átszabjuk a grafikai motor tulajdonságait :D
Lehet, de bonyolultan, csinálsz te 3D Maxban egy üveget, hozzáadod a materialokat, azokat .txt-be és .dff-ba konvertálod, majd Collision editorral megnyitod a .dff-et lehet állítani ezeken a tulajdonságokon és a kapott dolgot lemented .col-ban. Végül a kész objectet be kell importálni a SAMP mappán belül a SAMP.img-be a .col, .txt kiterjesztésben és feltüntetni a custom .ide-ben az új objectet. Ezek után is csak fél siker, mert ha az object nagy és meghaladja az adott memóriaszintet jobb esetben nem jelenítõdik meg, rosszabb esetben crashel. És ezt az adott modelt természetesen mindenki le kell töltse ahhoz, hogy látható legyen, szóval nem globális az egész.
Én csak a fenti metódust tudom. Esetleg SetObjectMaterial de azt még sose próbáltam ilyesmire :\'D


Hülye vagyok azt hittem SA:MP :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 08. - 17:29:47 írta RusH. »

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Re:Törhetetlen Object
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 08. - 09:38:18 »
0 Show voters
Azért ne várjuk már azt, hogy egy szkriptelési nyelvvel átszabjuk a grafikai motor tulajdonságait :D
Lehet, de bonyolultan, csinálsz te 3D Maxban egy üveget, hozzáadod a materialokat, azokat .txt-be és .dff-ba konvertálod, majd Collision editorral megnyitod a .dff-et lehet állítani ezeken a tulajdonságokon és a kapott dolgot lemented .col-ban. Végül a kész objectet be kell importálni a SAMP mappán belül a SAMP.img-be a .col, .txt kiterjesztésben és feltüntetni a custom .ide-ben az új objectet. Ezek után is csak fél siker, mert ha az object nagy és meghaladja az adott memóriaszintet jobb esetben nem jelenítõdik meg, rosszabb esetben crashel. És ezt az adott modelt természetesen mindenki le kell töltse ahhoz, hogy látható legyen, szóval nem globális az egész.
Én csak a fenti metódust tudom. Esetleg SetObjectMaterial de azt még sose próbáltam ilyesmire :\'D


Hülye vagyok azt hittem SA:MP :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 08. - 17:29:47 írta RusH. »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal