ADATOK:
- Megkérdezi, hogy szeretnél-e a halálod helyén újra spawnolni vagy nem!
- Parancs nincs, igen vagy nem választ kell adnod dialogban!
CODE
#include <a_samp>
new Float:x,Float:y,Float:z;
new DeathPos[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" Respawn FS by: ChasE\");
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DeathPos[playerid] = GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(DeathPos[playerid] == true)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{e00000}Meghaltál\",\"{00b000}Újra szeretnél spawnolni ott, ahol meghaltál?\",\"Igen\",\"Nem\");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
if(response) return SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
if(!response) return 1;
}
return 1;
}
- Véleményem szerint hasznos lehet, sokat szenvedtem vele, mire megértettem a Dialogokat! :)
#include <a_samp>
//Készitõ:[iSS]Daniele_Tom
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Fordította: BoOy\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
new Float:x,Float:y,Float:z;
new DeathPos[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DeathPos[playerid] = GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(DeathPos[playerid] == true)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{e00000}Halál zóna\",\"{00b000}Visszaakarsz térni a halálod helyére?\",\"Igen\",\"Nem\");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
if(response) return SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
if(!response) return 1;
}
return 1;
}
Nagyon hasonlit erre