Hali. Szerintem meg hibás eléggé... de szóljatok ha rosszul nézem.....
if(IsPlayerInRangeOfPoint(20, x, y, z) && weapon > 10 && GetPlayerTargetPlayer(playerid) == npc)
[/quote]
ez helyesen így néz ki:
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20, 0, 0, 4) && weapon > 10 && GetPlayerTargetPlayer(playerid) == npc)
Ugyanis a \"playerid\" ki maradt belõle, ami warning okozó...
:sly:
a másik észrevétel:
if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0))
[/quote]
ez megint helytelen hisz ez is rohadtúl warningolna...
helyesen így néz ki:
if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0)
Én ezt szerettem volna közölni :smokin:
De ha tévednék szóljatok. :hmmm:
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 28. - 22:51:54 )
de egyébként szép leírás :smokin: és hasznos is :thumbsup: Köszönjük a magyarosítást Sok embernek hasznára lehet :smokin: