Az objektumokat így kéne betenni:
public OnGameModeInit()
{
//spawn
AddPlayerClass(70,-2226.8569,-258.1976,53.0456,237.7633,0,0,0,0,0,0);
//pálya
CreateObject(3284, -2294.1242675781, -256.76281738281, 44.060222625732, 0, 0, 352.06005859375);
return 1;
}
Megnézem, hogy úgy jó -e
a CreateObject sorokat kell neked behelyettesíteni
Az objektumokat így kéne betenni:
public OnGameModeInit()
{
//spawn
AddPlayerClass(70,-2226.8569,-258.1976,53.0456,237.7633,0,0,0,0,0,0);
//pálya
CreateObject(3284, -2294.1242675781, -256.76281738281, 44.060222625732, 0, 0, 352.06005859375);
return 1;
}
Megnézem, hogy úgy jó -e
a CreateObject sorokat kell neked behelyettesíteni