Szerző Téma: Re:Nem találom  (Megtekintve 297 alkalommal)

Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
Re:Nem találom
« Dátum: 2012. május 13. - 07:34:53 »
0 Show voters
Egy próbát megér:
 
Idézetet írta: Erik3333 date=1336817560\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21379\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezzel próbáld meg:
 
stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float, Float:y, Float:z)
{
new Floatldposx, Floatldposy, Floatldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
return 1;
}
return 0;
}

 
Vagy:
 

forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
//printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
   return 1;
}
}
return 0;
}

 


Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
Re:Nem találom
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 13. - 07:34:53 »
0 Show voters
Egy próbát megér:
 
Idézetet írta: Erik3333 date=1336817560\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21379\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezzel próbáld meg:
 
stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float, Float:y, Float:z)
{
new Floatldposx, Floatldposy, Floatldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
return 1;
}
return 0;
}

 
Vagy:
 

forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
//printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
   return 1;
}
}
return 0;
}

 


 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal