Szerző Téma: public OnPlayerKeyStateChange ( playerid, newkeys, oldkeys )  (Megtekintve 745 alkalommal)

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
public OnPlayerKeyStateChange ( playerid, newkeys, oldkeys )
« Dátum: 2011. február 04. - 20:56:55 »
0 Show voters
OnPlayerKeyStateChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megnyom egy gombot.
Paraméterek:
 
( playerid, newkeys, oldkeys )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megnyomta a gombot.
newkeys - Az a gomb, amit a játékos megnyomott.
oldkeys - Az a gomb, amit a játékos a jelenlegi gomblenyomása elõtt megnyomott.
Visszatérés 1 - Megengedi az eljárásnak hogy meghívódjon a többi scriptben.Ez mindíg meghívódika játékmódban,tehát a 0 visszatérés csak a filterscripteket akadályozza.
Példa a használatra:
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if ((oldkeys & KEY_FIRE) && !(newkeys & KEY_FIRE))       
    {
new
   vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (vehicleid)
{
   AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);
}
}
return 1;
}

 
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerStateChange: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megváltoztatja az állapotát.
Kapcsolódó függvények
GetPlayerKeys: Lekérdezi, hogy a játékos milyen gombot nyomott meg.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 04. - 21:05:22 írta ChuckNorris »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
public OnPlayerKeyStateChange ( playerid, newkeys, oldkeys )
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 06. - 17:22:04 »
0 Show voters
Lefordítottam a többi részét is.
Itt elérhetitek. Olvassátok el többször, elsõre én sem értettem meg!
Most nincs idõm ellenõrizni és még a bitmûveletes rész nincs kész. Azt még átkell totál olvasgatnom, mivel azt énse nagyon vágom és hülyeséget nem akarok írni.
Amikor elkészül az egész, akkor beleszerkesztem ide az üzenetbe!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal