ShowPlayerDialog(playerid, ID, STYLE, \"Cím\", \"EZEN RÉSZ MAXIMÁLIS HOSSZA?\", \"Oké\", \"Mégsem\");
Sehogy. Köszönjük. Biztos vagy benne? amúgy ez csak lövésekre sérül [/quote]Ezt én is mondhatnám, neked: Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem. Márpedig õ ezt szeretné.Legközelebb nézd meg jól, mit linkelsz, mi a kérdés és csak utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.
Sehogy.
Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem. Márpedig õ ezt szeretné.Legközelebb nézd meg jól, mit linkelsz, mi a kérdés és csak utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.
Köszönjük [/quote]Emese.
Sehogy. Köszönjük. Biztos vagy benne? amúgy ez csak lövésekre sérül [/quote]Ezt én is mondhatnám, neked: Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem (tudom, ezt te is leírtad). Márpedig õ ezt szeretné. Azonban tudtommal semmilyen módszerrel nem lehetséges elérni azt, hogy kocsival való nekimenetelkor roncsolódjon a jármû.Legközelebb gondolkozz, utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 06. - 22:27:55 ) Sehogy. [/quote]Köszönjük. Biztos vagy benne? amúgy ez csak lövésekre sérül [/quote]Ezt én is mondhatnám, neked: Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem (tudom, ezt te is leírtad). Márpedig õ ezt szeretné. Azonban tudtommal semmilyen módszerrel nem lehetséges elérni azt, hogy kocsival való nekimenetelkor roncsolódjon a jármû.Legközelebb gondolkozz, utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]
Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem (tudom, ezt te is leírtad). Márpedig õ ezt szeretné. Azonban tudtommal semmilyen módszerrel nem lehetséges elérni azt, hogy kocsival való nekimenetelkor roncsolódjon a jármû.Legközelebb gondolkozz, utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 06. - 22:27:55 ) Sehogy. [/quote]Köszönjük. Biztos vagy benne? amúgy ez csak lövésekre sérül [/quote]Ezt én is mondhatnám, neked: Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem (tudom, ezt te is leírtad). Márpedig õ ezt szeretné. Azonban tudtommal semmilyen módszerrel nem lehetséges elérni azt, hogy kocsival való nekimenetelkor roncsolódjon a jármû.Legközelebb gondolkozz, utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]
Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 06. - 22:27:55 ) Sehogy. [/quote]Köszönjük. Biztos vagy benne? amúgy ez csak lövésekre sérül [/quote]Ezt én is mondhatnám, neked: Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem (tudom, ezt te is leírtad). Márpedig õ ezt szeretné. Azonban tudtommal semmilyen módszerrel nem lehetséges elérni azt, hogy kocsival való nekimenetelkor roncsolódjon a jármû.Legközelebb gondolkozz, utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]
Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 06. - 22:27:55 ) Sehogy. [/quote]Köszönjük. Biztos vagy benne? amúgy ez csak lövésekre sérül [/quote]Ezt én is mondhatnám, neked: Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem (tudom, ezt te is leírtad). Márpedig õ ezt szeretné. Azonban tudtommal semmilyen módszerrel nem lehetséges elérni azt, hogy kocsival való nekimenetelkor roncsolódjon a jármû.Legközelebb gondolkozz, utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]
Sehogy. [/quote]Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 06. - 22:27:55 ) Sehogy. [/quote]Köszönjük. Biztos vagy benne? amúgy ez csak lövésekre sérül [/quote]Ezt én is mondhatnám, neked: Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem (tudom, ezt te is leírtad). Márpedig õ ezt szeretné. Azonban tudtommal semmilyen módszerrel nem lehetséges elérni azt, hogy kocsival való nekimenetelkor roncsolódjon a jármû.Legközelebb gondolkozz, utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]
Sehogy. [/quote]Köszönjük. Biztos vagy benne? amúgy ez csak lövésekre sérül [/quote]Ezt én is mondhatnám, neked: Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem (tudom, ezt te is leírtad). Márpedig õ ezt szeretné. Azonban tudtommal semmilyen módszerrel nem lehetséges elérni azt, hogy kocsival való nekimenetelkor roncsolódjon a jármû.Legközelebb gondolkozz, utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]
Köszönjük. Biztos vagy benne? [/quote]Alapból a SAMP-ban nem lehet így sebezni kocsit. Ez fix. Tehát teljesen jól válaszoltam, az általam egy módon értelmezett kérdésre. Lehet ezt máshogy is értelmezni, de én az alap SAMP-ra gondoltam. A kérdezõ hibája, hogy nem fogalmazta meg jól a kérdést. Szóval ott tartottam, hogy ez nem lehetséges, éppen ezért irkálnak ilyen custom scripteket. Ráadásul ez, amit te linkeltél, csak akkor hatásos, ha fegyverrel lövik, ha kocsival nekimennek vagy az autó lezuhan valahonnan, már nem (tudom, ezt te is leírtad). Márpedig õ ezt szeretné. Azonban tudtommal semmilyen módszerrel nem lehetséges elérni azt, hogy kocsival való nekimenetelkor roncsolódjon a jármû.Legközelebb gondolkozz, utána szólj be. Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]
Köszönjük [/quote]Emese.Egyébként maximum úgy oldható meg, ha trükközöl az IsPlayerInRangeOfPointtal, a GetVehiclePos-al és egyebekkel. De ekkor is csak pontatlan, látszat hatást fog elérni, igazi ütõdés miatti sérülést nem. Tehát nem megoldható: Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]
Sehogy. [/quote]...a szemfényvesztésen kívül, tehát igazi módon nem. Márpedig õ ezt szerette volna. Ha nem; ez a pontatlan fogalmazás ára. Így a válaszom továbbra is helyt áll: Sehogy. [/quote]
Sehogy. [/quote]
Kedves admin van egy biciglim amit eladtam kulcsot oda atam egy lánynak de adásvételt nem írtunk rola mit tudok teni hogy nevem rõl le kerüljön köszönöm a választ.
Kedves admin van egy biciglim amit eladtam kulcsot oda atam egy lánynak de adásvételt nem írtunk rola mit tudok teni hogy nevem rõl le kerüljön köszönöm a választ.Ez valami gyenge trollkodás volna?Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. augusztus 29. 13:39:19[/time] )ezt nem értem :-/ ám nem csak uj vagyok csak még nem jötem bele
Akkor ne segits. Köszi