Szerző Téma: AddStaticVehicleEx(modelid, x, y, z, angle, color1, color2, respawnidõ)  (Megtekintve 314 alkalommal)

AddStaticVehicleEx(modelid, x, y, z, angle, color1, color2, respawnidõ)
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:24:07 »
0 Show voters
Ezt a funkciót a jármûvek hozzáadásához használhatod egy játékmódban. Ez a funkció csak akkor tud jármûvet létrehozni, ha az OnGameModeInit eljárásban van, és azok a jármûvek, amik ezzel a funkcióval vannak létrehozva, törölhetetlenek. Nézd meg a CreateVehicle funkciót, ha szereted a játékbeli jármû létrehozást.
Paraméterek:
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay)
modelid   Az a modell azonosító, ami a létrehozandó jármûé lesz.
Float:spawn_X   Az X koordinátája a jármûnek.
Float:spawn_Y   Az Y koordinátája a jármûnek.
Float:spawn_Z   A Z koordinátája a jármûnek.
Float:angle   A nézési iránya a jármûnek.
color1   Az elsõ szín azonosító.
color2   A második szín azonosító.
respawn_delay   Idõ percben, hogy ha egy megadott idõig nincs sofõr a jármûben, akkor újraéledjen.
Az a jármû azonosító értékét kapjuk, amit létrehoztunk.
Példa:
[pawn]public OnGameModeInit()
{
    AddStaticVehicleEx ( 520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 15 );
    return 1;
}[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 01. - 20:43:58 írta kurta999 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal