Ezt a funkciót a jármûvek hozzáadásához használhatod egy játékmódban. Ez a funkció csak akkor tud jármûvet létrehozni, ha az OnGameModeInit eljárásban van, és azok a jármûvek, amik ezzel a funkcióval vannak létrehozva, törölhetetlenek. Nézd meg a CreateVehicle funkciót, ha szereted a játékbeli jármû létrehozást.
Paraméterek:
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay)
modelid Az a modell azonosító, ami a létrehozandó jármûé lesz.
Float:spawn_X Az X koordinátája a jármûnek.
Float:spawn_Y Az Y koordinátája a jármûnek.
Float:spawn_Z A Z koordinátája a jármûnek.
Float:angle A nézési iránya a jármûnek.
color1 Az elsõ szín azonosító.
color2 A második szín azonosító.
respawn_delay Idõ percben, hogy ha egy megadott idõig nincs sofõr a jármûben, akkor újraéledjen.
Az a jármû azonosító értékét kapjuk, amit létrehoztunk.
Példa:
[pawn]public OnGameModeInit()
{
AddStaticVehicleEx ( 520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 15 );
return 1;
}[/pawn]