adminoknak parancs (nemértem hogykell bepawnozni hogy csak rcon irhassabe lécc írjátokle) /adminrejtettcsomaghelp
Üdv!
Ügyes vagy , még látszik hogy kezdõ de szépen alaposan építsd tudásod mint amikor a házat építik ha rossz az alap rossz a felsõfok is !
Nos hogy a parancsot csak rcon adminok tudják használni ,itt egy egyágú feltételt szoktunk használni például :
Ez annyit tesz hogy kiírja hogy: Ismeretlen parancs , unkown command , egyszóval ha nem vagy admin nem fut le a parancs!
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
De lehetne oda egy szöveget is kiírni , mivel a feltétel egy döntés hozatal az if jelentése a \'ha\' szóval ha(A játékos admin ) akkor utasítás!
Ha nem vagy admin akkor pedig kiír egy üzenetet:
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA,\"Teleportálás a rejtettcsomagokhoz:\");
Ezt szokták variálni stb , ha kérdésed van akkor a segítségek témában kérdezhetsz! :)
Remélem segítettem!
adminoknak parancs (nemértem hogykell bepawnozni hogy csak rcon irhassabe lécc írjátokle) /adminrejtettcsomaghelp
Üdv!
Ügyes vagy , még látszik hogy kezdõ de szépen alaposan építsd tudásod mint amikor a házat építik ha rossz az alap rossz a felsõfok is !
Nos hogy a parancsot csak rcon adminok tudják használni ,itt egy egyágú feltételt szoktunk használni például :
Ez annyit tesz hogy kiírja hogy: Ismeretlen parancs , unkown command , egyszóval ha nem vagy admin nem fut le a parancs!
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
De lehetne oda egy szöveget is kiírni , mivel a feltétel egy döntés hozatal az if jelentése a \'ha\' szóval ha(A játékos admin ) akkor utasítás!
Ha nem vagy admin akkor pedig kiír egy üzenetet:
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA,\"Teleportálás a rejtettcsomagokhoz:\");
Ezt szokták variálni stb , ha kérdésed van akkor a segítségek témában kérdezhetsz! :)
Remélem segítettem!
[/quote]
Ennél van egy egyszerûbb megoldás:
...cmdtext, true,10) == 0 && IsPlayerAdmin(playerid))
:)
E: Tök jó, hogy minden verziónál leírtad, hogy mit raktál be, de igazán jól jönne egy globális leírás, ami összefoglalja az egészet.
Helyette:
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA,\"Teleportálás a rejtettcsomagokhoz:\");
Arnold:
Ha még nem érted, ez elmondom mit csinál. Tudod, hogy amikor egy funkció lefut, a változó az adott funkció/függvény/callback visszatérési értékét kapja meg. A SendClientMessage nem tér vissza különösebb értékkel, viszont akármilyen visszatérési érték (return) megszakítja a programkód futtatását.
A kóddal a következõ történik: a return utáni függvény (sendclientmessage) meghívódik, majd a visszatérési értékét beírja a returnbe, ami ennek következtében megszakítja a program futtatását.