Szerző Téma: Re:Object töltés  (Megtekintve 156 alkalommal)

feheristi97

  • Vendég
Re:Object töltés
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 21:58:07 »
0 Show voters
Grat!

Arnold_Alexander

  • Vendég
Re:Object töltés
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 16. - 18:14:59 »
0 Show voters
[pawn]
#include \"a_samp\"
#include \"streamer\"
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
    }
    return 1;
}
[/pawn]
véleményeket!

Arnold_Alexander

  • Vendég
Re:Object töltés
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 16. - 18:51:54 »
0 Show voters
[pawn]#include streamer[/pawn]

Arnold_Alexander

  • Vendég
Re:Object töltés
« Válasz #3 Dátum: 2011. szeptember 16. - 19:24:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: Roni date=1316192761\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11832\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


[pawn]
#include \"a_samp\"
#include \"streamer\"
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
    }
    return 1;
}
[/pawn]
véleményeket!
 
= Lagg.
 
[/quote]
télleg? :(:( úgy hallodtam onplayerupdate nemlaggoltat..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal