GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Hatalmas Archívum => Fórum Archívum (Témák/Fórumok) => A témát indította: Dfoglalo - 2014. Március 17. - 19:53:50

Cím: Re:Filterscript kérdés
Írta: Dfoglalo - 2014. Március 17. - 19:53:50
Mi van azzal a rendszerrel?


Egyébként írtam neked pár sort:
 
#include <a_samp> // A függvénykönyvtárak betöltése nélkül nem fognak mûködni a dolgok
new Valami = \"asd\"; // Ez a változó mindenhol használható lesz a módban (nevezhetjük globális változónak)
public OnGameModeInIt()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a mód betölt
    new Osszeg = 4 + 5;
    printf(\"4 + 5 = %d\", Osszeg); // Ezt kiírja a szerver a konzolba (valamint lementi a logba), mikor a mód betölt/beindul
}
public OnPlayerConnect()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a játékos csatlakozik a szerverre
}
public OnPlayerSpawn()
{
    new Szam1 = 93; // Ez a változó csakis kizárólag az OnPlayerSpawn alatt lesz használható (nevezhetjük lokális változónak)
}
Cím: Re:Filterscript kérdés
Írta: Dfoglalo - 2014. Március 17. - 19:53:50
Mi van azzal a rendszerrel?


Egyébként írtam neked pár sort:
 
#include <a_samp> // A függvénykönyvtárak betöltése nélkül nem fognak mûködni a dolgok
new Valami = \"asd\"; // Ez a változó mindenhol használható lesz a módban (nevezhetjük globális változónak)
public OnGameModeInIt()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a mód betölt
    new Osszeg = 4 + 5;
    printf(\"4 + 5 = %d\", Osszeg); // Ezt kiírja a szerver a konzolba (valamint lementi a logba), mikor a mód betölt/beindul
}
public OnPlayerConnect()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a játékos csatlakozik a szerverre
}
public OnPlayerSpawn()
{
    new Szam1 = 93; // Ez a változó csakis kizárólag az OnPlayerSpawn alatt lesz használható (nevezhetjük lokális változónak)
}