Szerző Téma: Re:0.3c Object help  (Megtekintve 426 alkalommal)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Re:0.3c Object help
« Dátum: 2011. február 04. - 16:03:04 »
0 Show voters
jajj bocs sry... férreolvastam megcsinaltatom 1 óra mulva küldömis a megoldást
E:
Semmi baj örülök hogy tudtok segíteni:) Köszönöm.
ChuckNoris:Ne duplapostolj.
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 04. - 18:26:51 írta ChuckNorris »

Re:0.3c Object help
« Válasz #1 Dátum: 2011. február 04. - 16:04:40 »
0 Show voters
Semmi baj örülök hogy tudtok segíteni:) Köszönöm.

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Re:0.3c Object help
« Válasz #2 Dátum: 2011. február 05. - 20:07:42 »
0 Show voters
jajj bocs sry... férreolvastam megcsinaltatom 1 óra mulva küldömis a megoldást
E:
Semmi baj örülök hogy tudtok segíteni:) Köszönöm.
ChuckNoris:Ne duplapostolj.
[/quote]
CHUCK ROSSZUL CSINALTAD!!!

Re:0.3c Object help
« Válasz #3 Dátum: 2011. február 05. - 20:14:23 »
0 Show voters
Küldöm a mostani scriptem megnéznétek kérlek.
 
#include <a_samp>
#define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/Kalapács\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/csavarhúzó\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 3, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnFilterScriptExit ( )
{
    for ( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ )
    {
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 1 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 2 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 3 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 4 );
    }
    return 1;
}

 
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõ.pwn(26) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerCommandText\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error. Ez a hibám most:S

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal