Szerző Téma: Re:campos mentés  (Megtekintve 303 alkalommal)

Re:campos mentés
« Dátum: 2014. november 19. - 17:30:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dfoglalo date=1416413720\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51420\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ne várd el, hogy valaki beleálláson a fejedbe és az ott talált információk alapján megtalálja neked azt a bizonyos forráskódot. CMD-s, CMD-s... Teljesen mindegy. Amelyet az előttem szóló másolt be, az sima OnPlayerCommandText-es így nem kell ZCMD-t használni. Ha pedig mindenáron az kell neked, akkor 2 perc alatt átírhatod rá. Ha annyira kell pontosan az a verzió, írd meg magadnak. Ha nem megy egy sima parancs elkészítése sem, akkor nézz körül a tutorial részlegünkben!
 
ha beírod a /savecam parancsot, elmenti egy fájlba a kamera pozíciót
Kamera vagy játékos pozíció? Mert a kamera pozíciója az kicsit hátrébb és feljebb van alaphelyzetben, mint a játékos karaktere és van egy olyan koordináta is, amely felé néz. Ekkor használhatod a GetPlayerCameraPos függvényt. Illetve a legjobb megoldás az, ha map editorban felmész a kívánt pontra és a kívánt irányba forgatod a kamerát, majd kimásolod az ott kapott koordinátákat a Views fülön. De nem lehet, hogy szimplán a karakter pozíciója kéne? Mert akkor egyszerű GetPlayerPos-t kell használod. Bár ez esetben egyszerűbb az alap /save parancsot használni.
 

és más dolgokat.
 
[/quote]
Miféle más dolgokat? Játékos skinje például? GetPlayerSkin. De a /save parancsnál is lementi, persze csak akkor, ha arra van szükséged, nem pedig a tényleges kamera pozícióra. Ha járművet is akarsz menten, akkor pedig ott az IsPlayerInAnyVehicle és a GetVehiclePos (ha rotáció is kell, akkor a GetVehicleZAngle) függvény.
 
[/quote]
 :thumbsup:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal