Játékos adat lekérdezésénél minden esetben for ciklusban alkalmazni kellene az IsPlayerConnected eljárást mivel ez egy elég egyszerû adatot tartalmazó eljárás, emiatt sokkal gyorsabban lefut mint a GetPlayerName funkció.
Az strfind meg -1-el tér vissza ha nem talál egyezést emiatt kicsit eltér a használata a többi funkciótól pl.: strcmp-tõl.
Míg az strcmp-nél alkalmazható a tagadás jele a függvény elõtt addig az strfind-él már rossz eredményhez vezethet.
if(strcmp(cmdtext, \"/sayhello\", true) == 0)
if(strfind(\"Are you in here?\", \"you\", true) != -1)
Mint látod a kettõ függvénynél a visszatérési értéket másra vizsgáljuk.
Az strfind vissza adja az azonosság kezdetének pozícióját, tehát ha nulla értéket ad vissza az már azt jelenti hogy a legelsõ karaktertõl már egyezik a keresett kifejezés.
strfind(\"Are you in here?\", \"Are\", true)[/quote]
Ha te letagadod a funkció elõtt akkor elég sok esetben hamis eredményt fogsz kapni, mivel a funkció elõtti letagadás (!): bármilyen eredmény jó ami nagyobb nullánál.
De az strfind-él a nulla értékû visszatérés már egyezést\\találatot jelent.