Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Hatalmas Archívum
»
Fórum Archívum (Témák/Fórumok)
»
Segitség: /cuff /uncuff /arrest
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Segitség: /cuff /uncuff /arrest (Megtekintve 374 alkalommal)
feheristi97
Vendég
Segitség: /cuff /uncuff /arrest
«
Dátum:
2011. augusztus 27. - 22:43:09 »
0
Voters list:
Helló kellene nekem egy kiss szkript mert ezt próbáltam de 10 errorom volt és kitöröltem kellene nekem egy /cuff /uncuff /arrest parancs a rendõröknek cuff- bilincs uncuff-elenged arrest-börtön ezt nekem valaki megirná error nélkül!!!!!!!! :laugh: :\'(
Naplózva
KisRevay
1329
Segitség: /cuff /uncuff /arrest
«
Válasz #1 Dátum:
2011. augusztus 27. - 22:47:55 »
0
Voters list:
Ezt most valaki lefordítaná nekem helyesírási error nélkül?
Naplózva
KisRevay
1329
Segitség: /cuff /uncuff /arrest
«
Válasz #2 Dátum:
2011. augusztus 27. - 22:55:52 »
0
Voters list:
[pawn] }
if(strcmp(cmd, \"/sokkol\", true) ==0 || strcmp(cmd, \"/sokk\", true) ==0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(OnDuty[playerid]==1)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem tudsz jármûben sokkolni.\");
return 1;
}
new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
if(IsPlayerConnected(suspect))
{
if(PlayerCuffed[suspect] > 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A célszemély már meg van bilincselve.\");
return 1;
}
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
{
if(IsACop(suspect) && !Admin(playerid, 1337))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem sokkolhatsz rendvédelmist!\");
return 1;
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Autóban ülõt nem sokkolhatsz\");
return 1;
}
if(Rabol[playerid] == 1) Rabol[playerid] = 0;
GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"*Sokkolva lettél 60 másodpercre\");
SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, string);
format(string, sizeof(string), \"* Lesokkoltad 60 másodpercre.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
format(string, sizeof(string), \"* Valaki megfogja a sokkolót, és lesokkolja a célszemélyt.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
GameTextForPlayer(suspect, \"~r~Sokkolva lettél\", 2500, 3);
Bilincs(suspect, 1);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A közeledben nincs senki!\");
return 1;
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem vagy szolgálatban!\");
}
}//not connected
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/cuff\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bilincs\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(IsACop(playerid) && OnDuty[playerid]==1)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Autóban nem bilincselhetsz !\");
return 1;
}
giveplayerid = GetClosestPlayer(playerid);
if (IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Már meg van bilincselve\");
return 1;
}
if(IsACop(giveplayerid) && !Admin(playerid, 1337))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Rendvédelmiseket nem bilincselhetsz meg!\");
return 1;
}
if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Magadat megbilincselni?!\"); return 1; }
{
if(Rabol[playerid] == 1) Rabol[playerid] = 0;
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* Egy Rendõr megbilincselt.\");
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
format(string, sizeof(string), \"* Megbilincselted a személyt.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
format(string, sizeof(string), \"* Valaki megbilincseli a célszemélyt.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3);
Bilincs(giveplayerid, 2);
ApplyAnimation(giveplayerid,\"ped\",\"cower\",1,1,0,0,0,0);
ApplyAnimation(giveplayerid,\"ped\",\"cower\",1,1,0,0,0,0);
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közeledben\");
return 1;
}
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy szolgálatban!\");
}
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/uncuff\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(IsACop(playerid) && OnDuty[playerid] == 1)
{
giveplayerid = GetClosestPlayer(playerid);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Magadat nem tudod elengedni\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid])
{
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* Rendõr levette rólad a bilincseket\");
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
format(string, sizeof(string), \"* Levetted a személy bilincseit\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~g~Bilincs leveve\", 2500, 3);
Bilincs(giveplayerid, 0);
ClearAnimations(giveplayerid);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs megbilincselve\");
Bilincs(giveplayerid, 0);
return 1;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A közeledben nincs senki\");
return 1;
}
}
}
}
else
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy rendõr\");
}//not connected
return 1;
}[/pawn]
[pawn] }
if(strcmp(cmd, \"/arrest\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(LMT(playerid, LMUNKA_LSPD) || LMT(playerid, LMUNKA_FBI) || LMT(playerid, LMUNKA_KATONA) || LMT(playerid,LMUNKA_VPOP) || LMT(playerid, LMUNKA_SFPD))
{
if(OnDuty[playerid] != 1)
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy szolgálatban!\");
if(PlayerToPoint(10.0, playerid, 267.2688,77.7713,1001.0391) || PlayerToPoint(10.0, playerid, -1606.3223,675.2178,-5.2422) || PlayerToPoint(10.0, playerid, 222.6867,113.4456,999.0156) || PlayerToPoint(10.0, playerid, 1526.9524,-1677.5056,5.8906) || PlayerToPoint(10.0, playerid, 193.5097,177.7687,1003.0234) || PlayerToPoint(10.0, playerid, 193.6819,159.4799,1003.0234) || PlayerToPoint(10.0,playerid,227.1628,113.8590,999.0156))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használata: /arrest [bírság] [idõ (perc)] [óvadék (0=nem 1=igen)] [óvadékösszeg]\");
moneys = strval(tmp);
if(moneys < 100000 || moneys > 500000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A minimum bírság 100000Ft, maximum 500000Ft\"); return 1; }
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használata: /arrest [bírság] [idõ (perc)] [óvadék (0=nem 1=igen)] [óvadékösszeg]\");
new time = strval(tmp);
if(time < 5 || time > 300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A börtönidõnek minimum 5 percnek kell lennie, és max 5 órának (300perc)\"); return 1; }
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használata: /arrest [bírság] [idõ (perc)] [óvadék (0=nem 1=igen)] [óvadékösszeg]\");
new bail = strval(tmp);
if(bail < 0 || bail > 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Legyen-e óvadék? Igen(1) vagy nem(0)\"); return 1; }
new bailprice;
if(bail == 1)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használata: /arrest [bírság] [idõ (perc)] [óvadék (0=nem 1=igen)] [óvadékösszeg]\");
bailprice = strval(tmp);
if(bailprice < 10000 || bailprice > 3000000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A minimum óvadékösszeg 10000Ft, maximum 3 millió!\"); return 1; }
}
new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
if(IsPlayerConnected(suspect))
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
{
GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Letartóztattad %s-t !\", giveplayer);
GiveMoney(suspect, -moneys);
SendFormatMessage(suspect, COLOR_LIGHTRED, \"Letartóztatott %s!\", sendername);
ResetPlayerWeapons(suspect);
if(PlayerInfo[playerid][pMember]==1||PlayerInfo[playerid][pLeader]==1)
{
format(string, sizeof(string), \"<< LS Rendõr %s lecsukta %s-t >>\", sendername, giveplayer);
OOCNews(COLOR_LIGHTRED, string);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pMember]==2||PlayerInfo[playerid][pLeader]==2)
{
format(string, sizeof(string), \"<< FBI Ügynök %s lecsukta %s-t >>\", sendername, giveplayer);
OOCNews(COLOR_LIGHTRED, string);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pMember]==14||PlayerInfo[playerid][pLeader]==14)
{
format(string, sizeof(string), \"<< Katona %s lecsukta %s-t >>\", sendername, giveplayer);
OOCNews(COLOR_LIGHTRED, string);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pMember]==15||PlayerInfo[playerid][pLeader]==15)
{
format(string, sizeof(string), \"<< SF Rendõr %s lecsukta %s-t >>\", sendername, giveplayer);
OOCNews(COLOR_LIGHTRED, string);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pMember]==20||PlayerInfo[playerid][pLeader]==20)
{
format(string, sizeof(string), \"<< VPOP Ügynök %s lecsukta %s-t >>\", sendername, giveplayer);
OOCNews(COLOR_LIGHTRED, string);
}
if(PlayerToPoint(10.0, playerid, 193.5097,177.7687,1003.0234) || PlayerToPoint(10.0, playerid, 193.6819,159.4799,1003.0234))
{
Jail(suspect, \"+\", (time*60), \"fbi\");
format(string, sizeof(string), \"%s elhelyezte %s-t az FBI börtönébe.\", PlayerName(playerid), PlayerName(suspect));
SendRadioMessage(LMUNKA_FBI, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_KATONA, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_LSPD, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_SFPD, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_VPOP, TEAM_BLUE_COLOR, string);
}
if(PlayerToPoint(10.0,playerid,1526.7924,-1677.8021,5.8906) || PlayerToPoint(10.0, playerid, 267.5284,77.6294,1001.0391))
{
Jail(suspect, \"+\", (time*60), \"lspd\");
format(string, sizeof(string), \"%s elhelyezte %s-t az LSPD börtönébe.\", PlayerName(playerid), PlayerName(suspect));
SendRadioMessage(LMUNKA_FBI, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_KATONA, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_LSPD, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_SFPD, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_VPOP, TEAM_BLUE_COLOR, string);
}
if(PlayerToPoint(10.0,playerid,-1606.3223,675.2178,-5.2422) || PlayerToPoint(10.0,playerid,222.6867,113.4456,999.0156))
{
Jail(suspect, \"+\", (time*60), \"sfpd\");
format(string, sizeof(string), \"%s elhelyezte %s-t az SFPD börtönébe.\", PlayerName(playerid), PlayerName(suspect));
SendRadioMessage(LMUNKA_FBI, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_KATONA, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_LSPD, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_SFPD, TEAM_BLUE_COLOR, string);
SendRadioMessage(LMUNKA_VPOP, TEAM_BLUE_COLOR, string);
}
if(bail == 1)
{
JailPrice[suspect] = bailprice;
format(string, sizeof(string), \"%d másodpercre börtönbe kerültél. Óvadék: %dFT\", PlayerInfo[suspect][pJailTime], JailPrice[suspect]);
Bilincs(suspect, 0);
SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, string);
}
else
{
JailPrice[suspect] = 0;
format(string, sizeof(string), \"%d másodpercre börtönbe kerültél. Óvadék: Nincs\", PlayerInfo[suspect][pJailTime]);
Bilincs(suspect, 0);
SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, string);
}
PlayerInfo[suspect][pArrested] += 1;
SetPlayerFree(suspect,playerid, \"Letartóztatva.\");
WantedPoints[suspect] = 0;
WantedLevel[suspect] = 0;
WantLawyer[suspect] = 1;
lspdmoney += 10000;
Visz[playerid] = NINCS;
FBISzef += moneys;
format(string, sizeof(string), \"Letartóztatták %s-t, bírsága: %dFt(FBI Széfbe ment(Új Összeg:%dFt))\", PlayerName(suspect), moneys, FBISzef);
SendRadioMessage(LMUNKA_FBI, TEAM_BLUE_COLOR, string);
}//distance
}//not connected
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Senki sincsen a közeledben.\");
return 1;
}
}
else
{
Msg(playerid, \"Nem vagy börtön közelben.\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem vagy LSPD/SFPD/FBI/Katona/VPOP !\");
return 1;
}
}//not connected
return 1;
}[/pawn]
Ezt egy modban találtam.
A koordinátákat írd át.
«
Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 27. - 22:58:13 írta KisRevay
»
Naplózva
KisRevay
1329
Segitség: /cuff /uncuff /arrest
«
Válasz #3 Dátum:
2011. augusztus 27. - 23:07:31 »
0
Voters list:
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
Szedd ki a katonát meg minden lóf***t, meg a szolgálatot is.
A lecsukásnál is töröld a sok frakciót, egyet hagyj, amit a cuffnál meg sokknál is alkalmazol, és keresel egy lecsukó koordinátát.
Te vagy a SCRIPTER.
// Elírtad picit a titulusodat. nem Scriprter...
Naplózva
KisRevay
1329
Segitség: /cuff /uncuff /arrest
«
Válasz #4 Dátum:
2011. augusztus 27. - 23:21:38 »
0
Voters list:
[pawn] if(strcmp(cmd, \"/sokk\", true) ==0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(PlayerInfo[playerid][pMember]==1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember]==2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember]==3 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem tudsz jármûben sokkolni! \");
return 1;
}
new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
if(IsPlayerConnected(suspect))
{
if(PlayerCuffed[suspect] > 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" A játékos már bilincsben van \");
return 1;
}
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
{
if(gTeam[suspect] == 2)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem vagy rendõr! \");
return 1;
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem tudod sokkolni a jármûben ülõ embereket! \");
return 1;
}
GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* Sokkolva lettél %s által 8 másodpercre.\", sendername);
SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, string);
format(string, sizeof(string), \"*Sokkoltad %s 8másodpercre.\", giveplayer);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
format(string, sizeof(string), \"* %s sokkolta %s -t./-et.\", sendername ,giveplayer);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
GameTextForPlayer(suspect, \"~r~Tazed\", 2500, 3);
TogglePlayerControllable(suspect, 0);
PlayerCuffed[suspect] = 1;
PlayerCuffedTime[suspect] = 8;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nincs a közeledben senki \");
return 1;
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Nem vagy rendõr! \");
}
}//not connected
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------
if(strcmp(cmd, \"/cuff\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (gTeam[playerid] == 2 || IsACop(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /cuff [iD/Névrészlet]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if(gTeam[giveplayerid] == 2 || IsACop(giveplayerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Rendõrt nem bilincselhetsz \");
return 1;
}
if(PlayerCuffed[giveplayerid] > 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" A játékos már bilincsben van \");
return 1;
}
if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
{
new car = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem tudod magadat bilincselni\"); return 1; }
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == 2 && IsPlayerInVehicle(giveplayerid, car))
{
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* Megbilincselt %s.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
format(string, sizeof(string), \"* Megbilincselted %s\", giveplayer);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
format(string, sizeof(string), \"* %s megbilincselte %s\", sendername ,giveplayer);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Cuffed\", 2500, 3);
TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0);
PlayerCuffed[giveplayerid] = 2;
PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 180;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" A játékos nincs a kocsidban, vagy nem vagy sofõr \");
return 1;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" A játékos nincs a közeledben \");
return 1;
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" A játékos nincs a szerveren \");
return 1;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Nem vagy rendõr \");
}
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/uncuff\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (gTeam[playerid] == 2 || IsACop(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /uncuff [Playerid/PartOfName]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Magadat nem engedheted el\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid])
{
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* You were Uncuffed by %s.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
format(string, sizeof(string), \"* You Uncuffed %s.\", giveplayer);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~g~Uncuffed\", 2500, 3);
TogglePlayerControllable(giveplayerid, 1);
PlayerCuffed[giveplayerid] = 0;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" That player isn\'t Tied up !\");
return 1;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" A játékos nincs a közeledben\");
return 1;
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" A játékos nincs a szerveren\");
return 1;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Nem vagy rendõr\");
}
}//not connected
return 1;
}[/pawn]
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Hatalmas Archívum
»
Fórum Archívum (Témák/Fórumok)
»
Segitség: /cuff /uncuff /arrest
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal