Afk rendszer
Eredeti szerzõ: Angol94
Én csak pár dolgot átírtam.
Dialogos: /Afk Afk-ba lépek,vagy vissza jövök a játékba.
Remélem hogy ez is hasznos lesz..
Code:
#include <a_samp>
#define dialog 243
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_KEK 0x2756f0AA
new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[50];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n---------------------------------------\");
print(\" AFK system by: Gang[st]e[R] aka GangSteR\");
print(\"---------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/afk\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog( playerid, dialog, DIALOG_STYLE_LIST, \"AFK\", \"Afk-ba lépek\\nVissza lépek a játékba\", \"Választ\", \"Kilép\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == dialog)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"%s Kajál vagy Wc-zik vagy valami ilyesmi.\", pName);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ afk-ba vagy\", 5000, 3);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"HIBA:Te most Afk-ba vagy!(Visszalépéshez:/Afk azon bellül OFF!)\");
TogglePlayerControllable(playerid, 0); // Ez megakadályozza ,hogy a játékos mozogjon
}
case 1:
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"%s Vissza jött afk-ból!\", pName);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ vissza jöttél\", 5000, 3);
SendClientMessage(playerid,COLOR_KEK,\"Üdvözlünk újra a játékban!:)\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1); // Ez vissza állítja a játékos mozgását!
}
}
}
}
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 27. - 17:33:31 )
Bocsánat ezt lezárom majd egy rendeset csinálok:/ nem Írtam Code-ba.