Ezt a funkciót a jármûvek hozzáadásához használhatod egy játékmódban. Ez a funkció csak akkor tud jármûvet létrehozni, ha az OnGameModeInit eljárásban van, és azok a jármûvek, amik ezzel a funkcióval vannak létrehozva, törölhetetlenek. Nézd meg a CreateVehicle funkciót, ha szereted a játékbeli jármû létrehozást.
Paraméterek:
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2)
modelid A jármû modell azonosítója.
Float:spawn_X A jármû X koordinátája.
Float:spawn_Y A jármû Y koordinátája.
Float:spawn_Z A jármû Z koordinátája.
Float:angle A jármû elforgatási szöge.
color1 Az elsõdleges szín.
color2 A másodlagos szín.
A jármû azonosító értékét kapjuk, amit létrehozunk.
Példa:
[pawn]public OnGameModeInit( )
{
AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);
return 1;
}[/pawn]