OnPlayerKeyStateChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megnyom egy gombot.
Paraméterek: ( playerid, newkeys, oldkeys )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megnyomta a gombot.
newkeys - Az a gomb, amit a játékos megnyomott.
oldkeys - Az a gomb, amit a játékos a jelenlegi gomblenyomása elõtt megnyomott.
Visszatérés 1 - Megengedi az eljárásnak hogy meghívódjon a többi scriptben.Ez mindíg meghívódika játékmódban,tehát a 0 visszatérés csak a filterscripteket akadályozza.
Példa a használatra:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if ((oldkeys & KEY_FIRE) && !(newkeys & KEY_FIRE))
{
new
vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (vehicleid)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);
}
}
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerStateChange: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megváltoztatja az állapotát.
Kapcsolódó függvények
GetPlayerKeys: Lekérdezi, hogy a játékos milyen gombot nyomott meg.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange