Hoppá, hoppá! Pedró, csaknem egy alternatív kampányt készítesz a játékhoz? Esküszöm, ez nekem már vagy egy éve eszembe jutott! Kár, hogy nem nagyon van ilyen szerver..
PutPlayerInVehicle (ConnectNPC(\"samauto\", \"zero\"), 1, 0 );
#include <a_npc>main() {}
ConnectNPC(\"samauto\", \"zero\"); // OnGameModeInIt-be például (de amúgy oda rakd, ahol csatlakoztatod az NPC-t, lehet parancsba, dialogba, stb. Bárhová. De gondolom a mód indulásakor más csatlakozik, tehát InIt alá.
PutPlayerInVehicle(NPC_ID-je, 1, 0); // Csak az után mûködik, miután az NPC lespawnolt (és OnPlayerSpawn alatt is talán, de ott lehet, hogy inkább késleltetni kéne)
NPCID = ConnectNPC(\"samauto\", \"zero\");PutPlayerInVehicle(NPCID , 1, 0);
Nem fogod tudni csak pluginnal, vagy egy esetleges.üres rec fájlal, hidd el tudom, én is próbáltam régen nem egyszer.
#include <a_samp>stock GetPlayerID(const Name[]){ for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(i, pName, sizeof(pName)); if(strcmp(Name, pName, true)==0) { return i; } } } return -1;}new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];new npcid, npcid2;new kocsi;// GetPlayerID és globális változók a biztos NPC kirúgásért / csatlakozásért / ellenõrzésért// Valamint, hogy biztos a kocsiba spawnoljon public OnGameModeInit(){kocsi = AddStaticVehicle(483, -6171.7207,-150.2725,14.5898,270.7585, 1, 60);ConnectNPC(\"samauto\", \"zero\");return 1;}// Játékos csatlakozáskor NPC ellenõrzés - ID lekérés- Biztos Spawnolásért SpawnPlayer függvénypublic OnPlayerConnect(playerid){if(IsPlayerNPC(playerid)) { GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"samlabon\", true ) ) {npcid = GetPlayerID(\"samlabon\"); SetPlayerSkin(playerid, 26); SpawnPlayer(npcid); return 1; } if(!strcmp(npcname, \"samauto\")) { npcid2 = GetPlayerID(\"samauto\"); SpawnPlayer(npcid2); return 1; } } return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){ if (!IsPlayerNPC(playerid)) { ConnectNPC(\"samlabon\", \"samfile\"); return 1; } return 1;}// A lábon lévõ NPC indítása akkor ha a játékos biztos lespawnolt és nem NPC! KillTimer(myTimer); Kick(npcid); PutPlayerInVehicle(npcid2, kocsi, 0);// Ez akkor történik amikor a timer leáll : Kirúgom az NPC-t a lespawnoltatotatt pedig beraknám az autóba