Nem biztos hogy jó, de remélem...
[pawn]
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF // Szürke
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
//Színeket, szöveget majd írd át, amire te szeretnéd.
CMD:stop(playerid, params[])
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new giveplayerid[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
if(PlayerInfo[playerid][Rendor]// A \"Rendor\"t írd majd át a tiédre, mert ezt én csak kitaláltam.
{
if(sscanf(params, \"us[100]\",giveplayerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /stop [iD]\");
return 1;
}
TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0);
format(string, sizeof(string), \"%s megállított!\", sendername)
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED);
}
}
CMD:mehet(playerid, params[])
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new giveplayerid[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
if(PlayerInfo[playerid][Rendor]//Itt is!
{
if(sscanf(params, \"us[100]\",giveplayerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /mehet [iD]\");
return 1;
}
TogglePlayerControllable(giveplayerid, 1);
format(string, sizeof(string), \"%s engedi, hogy továbbmenj!\", sendername)
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED);
}
}[/pawn]
Nekem azért voltak benne errorok, mert ugye nem volt enumeráció, meg hasonlók, és nem ismerte fel. Elméletben mûködni kell..
Ha mûködik, jöhet a +!