Szerző Téma: MTA  (Megtekintve 1147 alkalommal)

zoli2

  • Vendég
MTA
« Dátum: 2011. március 28. - 17:45:52 »
0 Show voters
Van ez az új 1.0.5-ös MTA. Benne vannak az új objectek is. Azt a 3 dolgot nem tom, hogy hova menti a kész mapot, az autók és a pickupok is lementõdnek-e a mapba, és hogy hogy kell betenni a szerverbe a 0.3c objecteket. Ha simán átírom az egyik object id-jét egy 0.3c id-jére akk az nem olyan lesz mint kéne. Elõre is kössz a segítséget.
__________________________________________________________________________________
VÁLASZOLJATOOOOOOOOOOOOK! Miért nem válaszol senki? :(
« Utoljára szerkesztve: 2011. március 28. - 18:27:51 írta zoli2 »

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
MTA
« Válasz #1 Dátum: 2011. március 28. - 18:36:49 »
0 Show voters
Valószínûleg a borzalmas modorod miatt nem segít rajtad senki. De én segítek 8)
Ahová menti: MTA San Andreas\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\
A mapba lementõdnek, de a konvertáló csak objectet konvertál.03c objectekkel én is kértem segítséget de nekem sem válaszoltak.

Nem elérhető InAceX

  • 501
    • Profil megtekintése
MTA
« Válasz #2 Dátum: 2011. március 28. - 20:45:02 »
0 Show voters

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
MTA
« Válasz #3 Dátum: 2011. március 29. - 17:18:14 »
0 Show voters
sscanf2
Rakd bele a pawno/includes mappába ...

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
MTA
« Válasz #4 Dátum: 2011. március 29. - 19:02:50 »
0 Show voters
esetleg van mtamap included?

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
MTA
« Válasz #5 Dátum: 2011. március 30. - 20:35:43 »
0 Show voters
Egy fontos dolog
A 0.3 c mapot nem kell konvertálni!!!!
amugy meg kell hozzá
#include < sscanf2 >
#include <mtamap>
a mod elejére
na igy csináld:
sscanf2  letöltöd, a szervered mapájába csinálsz 1 plugins nevü mapát ha nincs,!
és belemásolod  sscanf.so ,sscanf.dll.
ha ez megvan server.cfg-be beirod linux esetében [ plugins sscanf.so]
Ha Windows plugins  [sscanf.dll]
a gamemodot elejére pedig:
 
#include < sscanf2 >

 
kÖv:
mtamap.inc -t berakod a pawno include mappába!
Game mod elejére:
 
#include <mtamap>

 
A GameModeInit alá petig ezt:
LoadMtaMap(\"teszt.map\", true);
Ja és .map filet  pedig a szervered mappájába scriptfiles mapába másold!
Igy müködnie kell!!!
De volt már pár ilyen téma!!

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
MTA
« Válasz #6 Dátum: 2011. március 31. - 16:53:58 »
0 Show voters
volt, volt de nem segítettetek, nekem anno így nem mûködött és még mindig nem mûködik, lusta te ki próbáltad vagy lusta vagy? :D

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
MTA
« Válasz #7 Dátum: 2011. március 31. - 16:55:43 »
0 Show voters
Idézetet írta: Buba date=1301583238\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7171\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
volt, volt de nem segítettetek, nekem anno így nem mûködött és még mindig nem mûködik, lusta te ki próbáltad vagy lusta vagy? :D
 
Nekem ugyan igy megy a szerveren és tökéletesen betölt mindent , !!  :D

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
MTA
« Válasz #8 Dátum: 2011. március 31. - 19:14:41 »
0 Show voters
Nekem a 03c objectek helyett mást tölt be, pl. ugrató helyett ilyen dobozokat

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
MTA
« Válasz #9 Dátum: 2011. március 31. - 19:28:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: Buba date=1301591681\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7171\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem a 03c objectek helyett mást tölt be, pl. ugrató helyett ilyen dobozokat
 
Tudom mert azok az objektek levannak cserélve az Újakra, elöször énis igy jártam!

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
MTA
« Válasz #10 Dátum: 2011. március 31. - 19:45:08 »
0 Show voters
Idézetet írta: lusta19 date=1301592485\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7171\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nekem a 03c objectek helyett mást tölt be, pl. ugrató helyett ilyen dobozokat
 
Tudom mert azok az objektek levannak cserélve az Újakra, elöször énis igy jártam!
 
[/quote]
Én már sokszor próbáltam...
elõször konvertálva
utána mtamap-al (be se töltötte)
megint mtamap-al(rosszul töltötte be)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal