Szerző Téma: Re:0-ás ID miért nem hal meg 1.re?  (Megtekintve 232 alkalommal)

quer

  • Vendég
Re:0-ás ID miért nem hal meg 1.re?
« Dátum: 2012. október 23. - 11:52:40 »
0 Show voters
0ról írt Rp
és ezt raktam bele a megoldást remélve :D
 

#define MAX_PLAYER_ID (GetMaxPlayers()-1)
#define MIN_PLAYER_ID 0

quer

  • Vendég
Re:0-ás ID miért nem hal meg 1.re?
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 23. - 11:56:35 »
0 Show voters
ezt még a kérdés elõtt de ezzel is ugyan olyan sz....

quer

  • Vendég
Re:0-ás ID miért nem hal meg 1.re?
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 23. - 12:02:06 »
0 Show voters
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ;
GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ);
    for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++)
    {
        GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo);
        if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ);
    }
    ehseg[playerid] = 101;
szomjusag[playerid] = 101;
kiswc[playerid] = 101;
nagywc[playerid] = 101;
higienia[playerid] = 101;
Ehseg(playerid);
Higienia(playerid);
Kiswc(playerid);
Szomjusag(playerid);
Nagywc(playerid);
Ment(playerid);
return 1;
}

quer

  • Vendég
Re:0-ás ID miért nem hal meg 1.re?
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 23. - 12:36:42 »
0 Show voters
nem hinném de 1 próbát megér :D
edit:nem ez a baja... am meg tegnap írtam egy területfoglaló módot csak így télután pár haverral hülyültünk és ott is ez volt a baj... pedig az kb 500 sor volt...
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 23. - 12:41:16 írta quer »

quer

  • Vendég
Re:0-ás ID miért nem hal meg 1.re?
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 23. - 14:01:33 »
0 Show voters
nem használunk semmit...

quer

  • Vendég
Re:0-ás ID miért nem hal meg 1.re?
« Válasz #5 Dátum: 2012. október 24. - 15:37:38 »
0 Show voters
Az is igaz, köszi mindenkinek aki foglalkozott vele! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal