Eltávolítva!
Ezzel az a gond hogy ha pl Elegyre irok akkor az összes elegyen rajta lessz nem ?
Hogy kell megoldani, hogy a szerveren minden ugyanaz az id-jü autón legyen. [/quote]Hát ezt már te tudod!szép de 1 kicsit leírhattad volna a kódhoz 1 kis használati útmutatót vagy hasonlót mondjuk én nem értem ezt a SetObjectMaterial textet..(még) [/quote]Csak annyot mondok edtirohoz értesz menni fog ez is
szép de 1 kicsit leírhattad volna a kódhoz 1 kis használati útmutatót vagy hasonlót mondjuk én nem értem ezt a SetObjectMaterial textet..(még) [/quote]Csak annyot mondok edtirohoz értesz menni fog ez is
new obj[6], Float:k[3];f o r ( n e w i = 1 ; i < = MAX _ V E H I C L E S ; i + + ) { GetPlayerPos(playerid, k[0], k[1], k[2]); obj[0] = CreateObject(19479, k[0], k[1], k[2], 0.0, 0.0, 0.0); SetObjectMaterialText(obj[0], \"{ffffff}SZÖVEG!\", 0, 40, \"Courier New\", 11, 1, 0xFF000000, 0, 0);}
Próbáld meg így: new obj[6], Float:k[3];f o r ( n e w i = 1 ; i < = MAX _ V E H I C L E S ; i + + ) { GetPlayerPos(playerid, k[0], k[1], k[2]); obj[0] = CreateObject(19479, k[0], k[1], k[2], 0.0, 0.0, 0.0); SetObjectMaterialText(obj[0], \"{ffffff}SZÖVEG!\", 0, 40, \"Courier New\", 11, 1, 0xFF000000, 0, 0);}
Ha az a neve a témának, hogy \'Kocsira írás!\', akkor miért nem találok benne olyan függvényt, ami esetleg egy autóhoz kapcsolná a megadott objectet?