Sziasztok segítõkész társaim!
Egy olyan gondom gyûlt, hogy beállítottam néhány fegyverre, hogy többet sebezzen az adott játékoson, de valami nem jó..
Sniper normálissan mûködik, 1 lövés, 1 ember
Desert is jól mûködik, 2lövés 1ember, azaz 50HP-t vesz le..
De itt jönnek a gondok.
Ak, és az M4 nem akar mûködni, 30,és 35HP-kat kéne levenniük, ehelyett lesebzik a játékost, és nem ölik meg, a beállított értéknél nem megy lejjebb, mindig visszatölti a meglõtt játékos életét 30,35HP-ra...
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 24)
{
SetPlayerHealth(playerid, 50);
}
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 30)
{
SetPlayerHealth(playerid, -30);
}
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 31)
{
SetPlayerHealth(playerid, -35);
}
return 1;
}
Na de sejtettem mi a hiba!
SetPlayerHealth-ot hibáztatom, szerintem az tölti mindig vissza..
Próbáltam GetPlayerHealth(playerid -35)-el, de akkor meg errort ír rá..
Error:
D:\\Black Clan Street\\pawno\\BlackMod.pwn(987) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
Kérlek segítsetek, köszi!