GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Hatalmas Archívum => Fórum Archívum (Témák/Fórumok) => A témát indította: shadee - 2011. június 19. - 12:59:11

Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: shadee - 2011. június 19. - 12:59:11
Üdv,aza szabály Mindenki 1 sort írhat 1 mondatba,
Na nem beszélek többet kezdjük
 
#include <a_samp>
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: lusta19 - 2011. június 19. - 13:28:33
Ez tök hülyeség  :D
 
#include <streamer>

 
A pluginok a helyükön!  :D
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: Koncz_Norbert - 2011. június 19. - 13:39:10
Mi az hogy 1 sort 1 mondatba? akkor így külön?
 
forward fuggveny( const a[] );

 

public fuggveny( const a[] )

 

{

 

     return 1;

 

}

 
? \"1182089939.gif\"


Nah mindegy..
 
>\" post=\"148924\" timestamp=\"1308482913\"]
#include <streamer>

 
A pluginok a helyükön!  :D
 
[/quote]
 
#include zcmd
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: Epsilon - 2011. június 19. - 14:43:08
#include \"mws.pwn\"

 
Készen is vagyunk.  ;)
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: Zharko - 2011. június 19. - 22:36:12
[pawn]#define piros 0xFF0000AA[/pawn]
Eddig:
[pawn]
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define piros 0xFF0000AA
[/pawn]
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: MaD - 2011. június 19. - 22:39:05
[pawn]main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Stunt mode by sampforum\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}[/pawn]
Jöhet a többi :D
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: Attila - 2011. június 19. - 22:42:15
gyerekek. stop.
most megiratja veletek a stunt módját. ÁTLÁTSZÓ TRÜKK FAIL
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: lusta19 - 2011. június 19. - 22:42:36
Idézetet írta: Zharko date=1308515772\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8952\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]#define piros 0xFF0000AA[/pawn]
problematika?  8)
Eddig:
[pawn]
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define piros 0xFF0000AA
[/pawn]
 
Beadtál egy warningot  :D
 
#define piros 0xFF0000AA

 Helyett:
#define COLOR_RED 0xFF0000AA

 


gyerekek. stop.
most megiratja veletek a stunt módját. ÁTLÁTSZÓ TRÜKK FAIL
 
[/quote]
Gondolod hogy ebbõl lez valami?
\"128_6.png\"
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: Zharko - 2011. június 19. - 22:46:59
>\" post=\"149264\" timestamp=\"1308516156\"]
#define piros 0xFF0000AA

 Helyett:
#define COLOR_RED 0xFF0000AA

 

[/quote]
Miért is? :P
 
> link=topic=12917.msg149264#msg149264 date=1308516156]
Beadtál egy warningot  :D
 
[/quote]
\"Trollkodásnak (tehát szabály ellenesnek) tekintjük a beszólásokat egy témában,troll képek postolását,sértõ megjegyzéseket,akkor is ha viccnek szánod,stb....\"
Szerintem a \"problematika?  8)\" nem trollkodás...  :problem:
:D
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: Koncz_Norbert - 2011. június 19. - 22:50:57
Idézetet írta: Zharko date=1308516419\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8952\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

> link=topic=12917.msg149264#msg149264 date=1308516156]
Beadtál egy warningot  :D
 
#define piros 0xFF0000AA

 Helyett:
#define COLOR_RED 0xFF0000AA

 

Miért is? :P
 
[/quote]
Ebben nincs hiba sõt fölösleges.
 
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"alma\");

 


#define askjfhdahglkja 0xFF0000FF
SendClientMessage(playerid, askjfhdahglkja, \"alma\");

 
Amúgy...
 
#pragma dynamic 14500

 
Am ez is fölös mivel még nincsenek változók. :D
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: Zharko - 2011. június 19. - 22:52:04
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1308516657\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8952\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
> link=topic=12917.msg149264#msg149264 date=1308516156]
Beadtál egy warningot  :D
 
#define piros 0xFF0000AA

 Helyett:
#define COLOR_RED 0xFF0000AA

 

Miért is? :P
 
[/quote]
Ebben nincs hiba sõt fölösleges.
 
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"alma\");

 


#define askjfhdahglkja 0xFF0000FF
SendClientMessage(playerid, askjfhdahglkja, \"alma\");

 
Amúgy...
 
#pragma dynamic 14500

 
Am ez is fölös mivel még nincsenek változók. :D
 
[/quote]
De egyszerûbb odaírni hogy \"piros\" :D
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: Koncz_Norbert - 2011. június 19. - 22:53:26
Aki ért a Hex-hez annak minek? Tudja nem? ??? Senki?
Na jó ez a téma se jut sehova :\\
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: InAceX - 2011. június 19. - 23:15:22
[pawn]#pragma tabsize 0[/pawn]
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: palesz_88 - 2011. június 19. - 23:34:27
[pawn]#define COLOR_CEKLAKEK       0x3A7CFFFF[/pawn] - Céklakék
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: Csabesz - 2011. június 20. - 15:02:42
Semmi értelme, tehát lakat.
Cím: írjunk egy Stunt Módot pawn nyelven!
Írta: TrYp - 2011. június 20. - 15:49:57
#define <a_san_andreas>
{
if(PlayerId)_opens_game
he gets unlimited stunting map
}