-
Ide írjátok a hasznos commandokat. :)
-
N00b-ok ellen:
if(strcmp(cmdtext, \"/minigun\", true) == 0)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME);
SendClientMessage(playerid,0xFF0505FF,\"Mivel megpróbáltál minigunt lehívni,ezért kickelve lettél a szeróról.\");
Kick(playerid);
format(string, sizeof(string), \"%s-t kickelte a rendszer.(Minigun lehívása miatt), pname\");
SendClientMessageToAll(0xFFA205FF, string);
return 1;
}
Parancsa: /minigun
Dive:
if(strcmp(cmdtext, \"/dive\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z + 5000);
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy jármûben\");
}
return 1;
}
Parancsa: /dive
Liberty City Teleport:
if(strcmp(cmdtext, \"/lc\", true) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,-791.5777,498.9546,1381.6057);
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"SERVER: %s(id:%d) Elment Liberty City-be.(/lc)\", pname);
SendClientMessageToAll(0x67E2E7FF, string);
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Liberty ~w~City\",4000,5);
SetPlayerInterior(playerid,1);
return 1;
}
Parancsa: /lc
Vizivilág:
if(strcmp(cmdtext, \"/vizivilag\", true) == 0)
{
if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) )
{
SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( playerid ),-135.2784,406.0608,-40.9290);
} else {
SetPlayerPos(playerid,-135.2784,406.0608,-40.9290);
}
return 1;
}
Parancsa: /vizivilag
-
Az elsõ hibás, mivel nem a játékos nevét fogja kiírni, hanem azt, hogy \'%s ...\". Mivel nem kérted le a nevét ( GetPlayerName függvény ).
ZeRo
-
Az elsõ hibás, mivel nem a játékos nevét fogja kiírni, hanem azt, hogy \'%s ...\". Mivel nem kérted le a nevét ( GetPlayerName függvény ).
ZeRo
Igaz,nemteszteltem. Javítottam(mondjuk mostse teszteltem xD),de remélem most már jó.
-
if(strcmp(cmdtext, \"/kill\",true)==0)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.00);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
return 1;
}
OnPlayerCommandText() függvényhez.
-
Az elsõ hibás, mivel nem a játékos nevét fogja kiírni, hanem azt, hogy \'%s ...\". Mivel nem kérted le a nevét ( GetPlayerName függvény ).
ZeRo
Igaz,nemteszteltem. Javítottam(mondjuk mostse teszteltem xD),de remélem most már jó.
[/quote]
Már majdnem. De meg kell formázni az üzenetet ( a format ( ) függvénnyel ), és azt kiírni mindenkinek. ;)
ZeRo
-
Na remélem mostmár téll jó ;D
Ha nem,akk szóljatok és kínlódom még vele egy kicsit xD
-
Van az a bizonyos \'Dive\' amivel fel dobhatod magadat.
Nem tudom mennyire hasznos de azért leírom.
Parancs:
if ( strcmp ( cmdtext, \"/dive\", true ) == 0 ) {
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos ( playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z );
SetPlayerPos ( playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z +400 );
GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1 );
return 1;
}
-
Vlecska lekapcsolás
if (strcmp(\"/detach\", cmdtext, true) == 0)
{
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
{
AttachTrailerToVehicle(GetVehicleTrailer(vehicleid), vehicleid);
DetachTrailerFromVehicle(vehicleid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, \"Vlecska lekapcsolva.\");
PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs vlecska a jármûveden.\");
return 1;
}
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Jármûben kell lennen hogy lecsatolhazsd a vlecskát.\");
return 1;
}
-
Kick:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new string[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME];
new cmd[256];
new giveplayerid, idx;
if(strcmp(cmd, \"/kick\", true) == 0)
}
new tmp[256];
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT:/kick[id]\");
return 1;
}
giveplayerid = strval(tmp);
if (IsPlayerConnected(giveplayerid)) {
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"%s kickelte %s-t a szerverrõl.\",sendername, giveplayer);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
Kick(giveplayerid);
}
else {
format(string, sizeof(string), \"%d nem aktív játékos.\", giveplayerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
}
return 1;
}
Strtort:
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
-
if (!strcmp(\"/spawn\", cmdtext, true ) ) return SpawnPlayer(playerid);
Ezzel a paranccsal visszaküldjük magunkat a spawn helyre.
-
PM:
new string[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME];
new cmd[256];
new giveplayerid, idx;
new tmp[256];
tmp = strtok(cmdtext, idx);
cmd = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
if(strcmp(cmd, \"/pm\", true) == 0) {
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_0xFFFF00AA, \"HASZNÁLAT: /pm [pID]\");
return 1;
}
if (IsPlayerConnected(giveplayerid)) {
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
format(string, sizeof(string), \"PM %s-tõl: %s\",sendername, text);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_YELLOW, string);
} else {
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Nincs ilyen játékos!\");
}
return 1;
}
-
3D Text (admin scripthez):
DCMD-vel megírva.
dcmd_3dtext(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) {
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /3dtext <szöveg>\");
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
return playertextid = Create3DTextLabel(params,0x008080FF,x,y,z,40.0,0); Update3DTextLabelText(Text3D:0,0x008080FF,params);
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\");
}
-
Fegyver átadó parancs másik játékosnak.
if(strcmp(cmd,\"/giveweapon\",true) == 0) {
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HASZNÁLAT: /giveweapon <ID>\");
return 1;
}
giveplayerid = strval(tmp);
new pweapon;
new pammo;
if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) {
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
pammo = GetPlayerAmmo(playerid);
pweapon = GetPlayerWeapon(playerid);
GetPlayerAmmo(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,pweapon,(0 - (pammo)));
GivePlayerWeapon(giveplayerid,pweapon,pammo);
format(string, sizeof(string),\"Egy fegyvert kaptál %s-tól!\",sendername);
SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_GREEN, string);
format(string,sizeof(string),\"Egy fegyvert adtál %s-nak!\",giveplayer);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string);
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem aktív játékos!\");
}
return 1;
}
-
Fegyver átadó parancs másik játékosnak.
if(strcmp(cmd,\"/giveweapon\",true) == 0) {
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HASZNÁLAT: /giveweapon <ID>\");
return 1;
}
giveplayerid = strval(tmp);
new pweapon;
new pammo;
if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) {
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
pammo = GetPlayerAmmo(playerid);
pweapon = GetPlayerWeapon(playerid);
GetPlayerAmmo(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid,pweapon,(0 - (pammo)));
GivePlayerWeapon(giveplayerid,pweapon,pammo);
format(string, sizeof(string),\"Egy fegyvert kaptál %s-tól!\",sendername);
SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_GREEN, string);
format(string,sizeof(string),\"Egy fegyvert adtál %s-nak!\",giveplayer);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string);
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem aktív játékos!\");
}
return 1;
}
Ha ezt valaki csak úgy kimásolja, nem fog menni, mivel nincs benne a tmp és a giveplayerid deklarálása.
-
jah sry ;D
-
Kocsiba Nitro Elven megy
if(strcmp(cmd, \"/addnitro\", true) == 0) {
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
AddVehicleComponent(vid, 1010);
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/remnitro\", true) == 0) {
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
RemoveVehicleComponent(vid, 1010);
return 1;
}
-
Minek irogassunk parancsot ha gombbal is megoldható?
Epsilon Nitrous
Kérlek használd a
[code ][/code ]
tageket!
Epsilon
-
Javit Parancs:
if(!strcmp(cmdtext, \"/javit\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nemvagy Kocsiban!\");
}
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Megjavítva!\");
return 1;
}
Borit parancs
if(!strcmp(cmdtext, \"/borit\", true))
{
new Float:var0 = 0.0, Float:var1 = 0.0, Float:var2 = 0.0;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetCameraBehindPlayer(playerid);
}
GetPlayerPos(playerid, var0, var1, var2);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), var0, var1, var2);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0);
return 1;
}
-
Kenguru\" post=\"106107\" timestamp=\"1295078143\"]
new Float:var0 = 0.0, Float:var1 = 0.0, Float:var2 = 0.0;
[/quote]
Há\' ezmiez :D
new Float:var[3];
-
OFF:
Kenguru\" post=\"106107\" timestamp=\"1295078143\"]
if(!strcmp(cmdtext, \"/borit\", true))
{
new Float:var0 = 0.0, Float:var1 = 0.0, Float:var2 = 0.0;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetCameraBehindPlayer(playerid);
}
GetPlayerPos(playerid, var0, var1, var2);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), var0, var1, var2);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0);
return 1;
}
[/quote]
a var0 = 0.0 sorból látszik, hogy másolta, valami DeAMX-elt sz4r scriptbõl.
-
Vlecska lekapcsolás
if (strcmp(\"/detach\", cmdtext, true) == 0)
{
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
{
AttachTrailerToVehicle(GetVehicleTrailer(vehicleid), vehicleid);
DetachTrailerFromVehicle(vehicleid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, \"Vlecska lekapcsolva.\");
PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs vlecska a jármûveden.\");
return 1;
}
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Jármûben kell lennen hogy lecsatolhazsd a vlecskát.\");
return 1;
}
ez jól jött kösz! :D
-
Pár rendõr kellék
CMD:rpajzshaton(playerid, params[])
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
SetPlayerAttachedObject(playerid, 1 , 18637, 1, 0, -0.1, 0.18, 90, 0, 272, 1, 1, 1);
SendClientMessage(playerid,0x00ffffAA,\"Rohampajzs sikeresen a hátadra rakva!\");
return 1;
}
CMD:sokkolo(playerid, params[])
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
SetPlayerAttachedObject(playerid, 2,18642, 5, 0.12, 0.02, -0.05, 0, 0, 45,1,1,1);
SendClientMessage(playerid,0xb5b5b5AA,\"Sokkoló sikeresen elõvéve!\");
return 1;
}
CMD:rpajzskezen(playerid, params[])
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 18637, 4, 0.3, 0, 0, 0, 170, 270, 1, 1, 1);
SendClientMessage(playerid,0x00ffffAA,\"Rohampajzs sikeresen a kezedre rakva!\");
return 1;
}
CMD:zslampa(playerid, params[])
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
SetPlayerAttachedObject(playerid, 2,18641, 5, 0.1, 0.02, -0.05, 0, 0, 0, 1, 1, 1);
SendClientMessage(playerid,0xffffffAA,\"Zseblámpa sikeresen elõvéve!\");
return 1;
}
CMD:lzsel(playerid,params[])
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
SendClientMessage(playerid,0x1e8000AA,\"Sokkoló/Zseblámpa sikeresen elrakva!\");
return 1;
}
CMD:rpajzsell(playerid,params[])
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
SendClientMessage(playerid,0x1e8000AA,\"Rohampajzs sikeresen elrakva!\");
return 1;
}
-
if (strcmp(cmd, \"/fly\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:px, Float:py, Float:pz, Float:pa;
GetPlayerFacingAngle(playerid,pa);
if(pa >= 0.0 && pa <= 22.5) //n1
{
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
SetPlayerPos(playerid, px, py+30, pz+5);
}
if(pa >= 332.5 && pa < 0.0) //n2
{
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
SetPlayerPos(playerid, px, py+30, pz+5);
}
if(pa >= 22.5 && pa <= 67.5) //nw
{
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
SetPlayerPos(playerid, px-15, py+15, pz+5);
}
if(pa >= 67.5 && pa <= 112.5) //w
{
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
SetPlayerPos(playerid, px-30, py, pz+5);
}
if(pa >= 112.5 && pa <= 157.5) //sw
{
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
SetPlayerPos(playerid, px-15, py-15, pz+5);
}
if(pa >= 157.5 && pa <= 202.5) //s
{
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
SetPlayerPos(playerid, px, py-30, pz+5);
}
if(pa >= 202.5 && pa <= 247.5)//se
{
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
SetPlayerPos(playerid, px+15, py-15, pz+5);
}
if(pa >= 247.5 && pa <= 292.5)//e
{
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
SetPlayerPos(playerid, px+30, py, pz+5);
}
if(pa >= 292.5 && pa <= 332.5)//e
{
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
SetPlayerPos(playerid, px+15, py+15, pz+5);
}
}
return 1;
}
Ezzel a paranccsal elõrébb dobhatod magad egy kicsivel.. de nem minden szögben mûködik... Ja igen és ezt speciel nem én írtam mert nem akartam megírni én is még egyszer ha már annyi modba benne van... De kezdõknek még jól jöhet.. :D
-
NRG Parancs
Parancsa:/Nrg
if (strcmp(\"/nrg\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new vehicleid;
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
GetPlayerVehicleID(playerid);
vehicleid = CreateVehicle(522,X,Y,Z,Angle,-1,-1,600);
vehicleid = PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
SendClientMessage(playerid, YELLOW,\"NRG-500-as Sikeressen Lekérve!\");
return 1;
}
-
CMD:rendszam(playerid,params[])
{
new rszam[32];
if(sscanf(params,\"s[50]\",rszam)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"{FFFF00}Használat /rendszam [Újrendszám]\");
SetVehicleNumberPlate(GetPlayerVehicleID(playerid),rszam);
return 1;
}
-
Ön lefegyverezõ parancs!
Parancsa:/Disarmme
if (strcmp(\"/disarmme\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF,\"Lefegyverezted magad!!\");
return 1;
}
-
[pawn]CMD:vfix(playerid,params[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Jármûved Megjavítva.\");
return 1;
}
CMD:vflip(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new currentveh;
new Float:angle;
currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleZAngle(currentveh, angle);
SetVehicleZAngle(currentveh, angle);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Jármûved Talpra Állítva.\");
return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"A parancs használatához jármûben kell lenned!\");
return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
-
CMD:m4(playerid, params[])
{
GivePlayerWeapon(playerid,31,5000);
GivePlayerMoney(playerid,-10000);
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA, \"Sikeresen vettél egy M4-et!\");
return 1;
}
-
Ez egy hasznos parancs az animációk játékban való teszteléshez:
CMD:tryanim(playerid, params[])
{
new lib[50], anim[50];
if(sscanf(params, \"s[50]s[50]\", lib, anim)) return SendClientMessage(playerid, piros, \"Használat: /tryanim [KÖNYVTÁR] [ANIMÁCIÓ]\");
ApplyAnimation(playerid, lib, anim, 4.1,1,1,1,1,1,1);
//Példa: /tryanim CHAINSAW CSAW_G
return 1;
}
Szükségem volt rá a mai nap, így elkészítettem. Remélem ti is hasznát veszitek. Egyszerû kis kód. ;)
-
CMD:sawnoff(playerid, params[])
{
GivePlayerWeapon(playerid,26,500);
GivePlayerMoney(playerid,-1000);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen vettél egy Sawn Offot!\");
return 1;
}
-
cmd:admins(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new string[25];
for(new i = 0 ; i < MAX_PLAYERS ; i++)
{
if(IsPlayerAdmin(i))
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Rcon AdminLista:\");
format(string,sizeof(string),\"%s\",Neve(playerid));
SendClientMessage(playerid,-1,string);
}
}
}
return 1;
}
Parancs:/admins
Tesztelve nemvolt.
-
shadee az hibás az isplayerconnectedet cikluson belül kellene ellenõrizni és az \"Rcon AdminLista\" cikluson kívül, mert annyiszor fog lefutni ahány rcon admin van így nézne ki valahogy:
Rcon AdminLista:
Valaki
Rcon AdminLista:
Másikvalaki
Rcon AdminLista:
shadee
És Neve(playerid) ez itt a saját nevét írja ki minden egyes lefutásnál: Neve(i) , de ha már egész parancsot írunk akkor kérjük le a nevét, mert lehet valaki nem tudja mit kell beírni a Neve(i) helyére.
Megoldás:
CMD:admins(playerid)
{
new string[25], count = 0, pname[24];
SendClientMessage(playerid, -1, \"Rcon AdminLista:\");
for(new i = 0 ; i < MAX_PLAYERS ; i++) {
if(!IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerAdmin(i)) continue;
GetPlayerName(i, pname, sizeof(pname));
format(string,sizeof(string),\"%s\",Neve(i));
SendClientMessage(playerid,-1,string);
count++;
}
if(count == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elérhetõ RCON Adminisztrátor a szerveren\");
return 1;
}
-
for(new i=0;i<300;i++)
{
if((i < 3) || (i == 7)||(i >= 9 && i <= 41)||(i >= 43 && i <= 64)||(i >= 66 && i <= 73)
||(i >= 75 && i <= 85)||(i >= 87 && i <= 118)||(i >= 120 && i <= 148)||(i >= 150 && i <= 207)
||(i >= 209 && i <= 264)||(i >= 274 && i <= 288)||(i >= 290 && i <= 299))
{
AddPlayerClass(i, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
}
}
-
for(new i=0;i<300;i++)
{
if((i < 3) || (i == 7)||(i >= 9 && i <= 41)||(i >= 43 && i <= 64)||(i >= 66 && i <= 73)
||(i >= 75 && i <= 85)||(i >= 87 && i <= 118)||(i >= 120 && i <= 148)||(i >= 150 && i <= 207)
||(i >= 209 && i <= 264)||(i >= 274 && i <= 288)||(i >= 290 && i <= 299))
{
AddPlayerClass(i, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
}
}
Ez nem parancs!
-
Egy egyszerû kis dialogos étlap ^^. Semmi nagy szám, csak unatkoztam :D
Akárhól:
if(!strcmp(cmdtext, \"/étellap\", true))(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 28, DIALOG_STYLE_LIST, \"Választék.\", \"Borda\\nNokedli\\nPia\\nNem tom mi\\nPincer\\nStb...\\nAmit akarsz végig így\", \"Ok\", \"Mégse\");
}
else
}
return 1;
Egy bizonyos helyen:
if(!strcmp(cmdtext, \"/étellap\", true))(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, \"KORDNINÁTA(ÁK)\"))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 28, DIALOG_STYLE_LIST, \"Választék.\", \"Borda\\nNokedli\\nPia\\nNem tom mi\\nPincer\\nStb...\\nAmit akarsz végig így\", \"Ok\", \"Mégse\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, red, \"Nem vagy Pl egy étteremben!\");
}
return 1;
Nem volt tesztelve!
Hasonló van a szerverünkben, úgyhogy 90%, hogy jó is :)
-
És ez mire jó, mert csak kiválasztod és nem történik semmi..
-
És ez mire jó, mert csak kiválasztod és nem történik semmi..
Ezt, ahogy említettem unalomból csináltam. 2 dologra jó! Lehet nézegetni/hozzá scriptelni mondjuk valamit pl: Hp töltést ha kiválasztod valamelyiket, ha olyan szervered van esetleg éhség töltést :)
-
Hasznos Parancsok
És ez alapból hibás:
if(!strcmp(cmdtext, \"/étellap\", true))(playerid, params[])
-
Egy egyszerû kis dialogos étlap ^^. Semmi nagy szám, csak unatkoztam :D
Akárhól:
if(!strcmp(cmdtext, \"/étellap\", true))(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 28, DIALOG_STYLE_LIST, \"Választék.\", \"Borda\\nNokedli\\nPia\\nNem tom mi\\nPincer\\nStb...\\nAmit akarsz végig így\", \"Ok\", \"Mégse\");
}
else
}
return 1;
Egy bizonyos helyen:
if(!strcmp(cmdtext, \"/étellap\", true))(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, \"KORDNINÁTA(ÁK)\"))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 28, DIALOG_STYLE_LIST, \"Választék.\", \"Borda\\nNokedli\\nPia\\nNem tom mi\\nPincer\\nStb...\\nAmit akarsz végig így\", \"Ok\", \"Mégse\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, red, \"Nem vagy Pl egy étteremben!\");
}
return 1;
Nem volt tesztelve!
Hasonló van a szerverünkben, úgyhogy 90%, hogy jó is :)
:facepalm: :facepalm:
Mondhatom nagyon hasznos parancs, hogy nem csinál semmit amikor rá megyek valamire.. ráadásul hibás..
Meg ha nem vagy benne biztos hogy mûkodike miért nem teszteled? mert ahogy az írásodba láttam h nem vagy benne teljesen biztos..
-
Ezzel a paranccsal pajzsot tudtok magatokra tenni!
if (strcmp(\"/armour\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerArmour(playerid,100);
SendClientMessage(playerid,0xDEEE20FF,\"Ide azt írsz amit akarsz, a pajzzsal kapcsolatban lesz ez az üzenet.\");
return 0;
}
Mivel ezt kilehet használni így ajánlatos egy padminra írni. Életre meg végképpen nem ajánlatos átírni.
Egy olyan ami pénzt is vesz le:
if (strcmp(\"/armour\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerArmour(playerid,100);
GivePlayerMoney(playerid,-Ide írd azt a összeget amit majd levon játékostól!);
SendClientMessage(playerid,0xDEEE20FF,\"Ide azt írsz amit akarsz, a pajzzsal kapcsolatban lesz ez az üzenet.\");
return 0;
}
-
Truz az nem levonni fogja mivel SetPlayerMoney ezért átállítja az adott játékos pénzt használd a GivePlayerMoney függvényt.
-
Truz az nem levonni fogja mivel SetPlayerMoney ezért átállítja az adott játékos pénzt használd a GivePlayerMoney függvényt.
Hoppá, kösz, hogy szóltál! :)