Hali. Leírom hogy mire való a GameTextForPlayer/GameTextForAll funkciók.
Kezdem a GameTextForPlayer funkcióval. (Ez a funkció arra való, hogy kijelezzen egy szöveget a játékosnak. Mondok egy példát: Ha meghalsz kiír egy szöveget.)
Tehát kezdjük:
[pawn]GameTextForPlayer(playerid,\"szöveg\",idõ,stílus); [/pawn]
Pl. nekem most ez:
[pawn]GameTextForPlayer(playerid,\"~w~lol, meghaltál\",1000,1);[/pawn]
Mivel ez egy halál üzenet ezért az OnPlayerDeath-hez írjuk.
Egészbe így néz ki:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~lol, meghaltál\",1000,1);
return 1;
}[/pawn]
Szöveg színeket, stílusokat itt találod meg: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GameTextStyleEzzel kész vagyunk.Most következik a GameTextForAll.(Ez a funkció arra való, hogyha pl. meghal valaki, akkor mindenki látja, azt a szöveget amit kiírsz.
Ezt a funkciót az adminok ismerik mivel az announce is így mûködik.(/announce szöveg)
Kezdjük:
[pawn]GameTextForAll(idõ, stílus, \"szöveg\");[/pawn]
Példa:
[pawn]GameTextForAll(3000, 3, \"%s halott!\");[/pawn]
(Az \"%s\" a halott player nevét jelenti. pl. \"Pisti halott!\")
Egészbe:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
GameTextForAll(\"%s halott!\",3000, 3);
return 1;
}[/pawn]
Ha mind a kettõt akarod:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
GameTextForAll(\"%s halott!\",3000, 3);
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~lol, meghaltál\",1000,1);
return 1;
}
[/pawn]
Ennyi lenne. Remélem érthetõ voltam ::|