Bump - Mikor egy objektumra úgy érkezel rá, hogy az tovább dob. Ennek több fajtája is van (pl.: earth bump, stuck bump, jumpless bump, drop bump stb)
FL:On/Off - Beállításoknál lehet ki-, bekapcsolni. Néhány spotnál nagyon meghatározó.
Gap - Olyan ugrás, mikor egy objektumról egy másik objektumra érkezel.
Spot - Szinte teljesen ugyanaz, mint a gap, csak spotnak nevezzük azt is, mikor a földrõl jutsz fel egy nálad jóval magasabb épületre / objektumra.
Strafe jump - Olyan ugrás, mikor nekifutáskor 90°-kal elránjtuk a kamerát (ezzel együtt a karaktert is), és úgy ugrunk el. Ennek jelenleg 2 fajtája van. A sima, közönséges strafe, és a real strafe, mikor nagyon kis helyen nekifutunk, lemegyünk az objektum szélére, úgy, hogy a karakter beragadjon, majd abból elugrunk.
Leap - Kapaszkodás.
Climb - Felhúzás (a karakter felhúzza magát az objektumra).
Ha kihagytam volna valamit, szóljatok, javítom!