enum
{
DIALOG_BEJELENTKEZES,
DIALOG_WELCOME,
DIALOG_FEGYVEREK
}
// Alternatively, the more common method, defines:
#define DIALOG_BEJELENTKEZES 1
#define DIALOG_WELCOME 2
#define DIALOG_FEGYVEREK 3
// Enums are recommended, as you don\'t have to keep track of used IDs. However, enums use memory to store the defines, whereas defines are processed in the \'pre-processor\' (compiling) stage.
// Example for DIALOG_STYLE_MSGBOX:
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WELCOME, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Notice\", \"Te Felcsatlakoztál a szerveren üdv itt nálunk\", \"Close\", \"\");
// Example for DIALOG_STYLE_INPUT:
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Enter your password below:\", \"Login\", \"Cancel\");
// Example for DIALOG_STYLE_LIST:
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAPONS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"AK47\\nM4\\nSniper Rifle\", \"Option 1\", \"Option 2\");
//example for DIALOG_STYLE_PASSWORD
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelntkezés\", \"Üsd be a jelszavad:\", \"Login\", \"Cancel\");
Itt van mégegy nagyon alap script Dialogos cucc kombók ahogy láthatjátok
Készítõ:Én
Elkészítés: 15-20perc