Sziasztok narancs kérdezte hogy kell autóbérlés rendszert írni én sem tudtam hogy vannak az elágazások de válaszoltak kérdésemre meg értettem és tovább adom neki hogy õ is értse.
Õ kérte ezt a kis \"LEIRÁS SCRIPTET\" hogy értse meg én persze meg írtam neki mert jó ha az ember egy teljes példát kap róla én el készitettem neki õ meg értette.
Állítólag jónak kell lennie õ azt mondta jó nem hibás.
Nem töltöm fel sehova csak be másolom a kódját
#include <a_samp>
#define nemberelt 0
#define berelt 1
#include zcmd
#include colors
forward Auto();
enum berelheto
{
berelheto1,
berelheto2,
berelheto3,
berelheto4,
berelheto5,
berelheto6,
berelheto7,
berelheto8,
};
new Cars[berelheto];
public OnFilterScriptInit()
{
Cars[berelheto1] = CreateVehicle(540,2499.3921,-1653.9977,13.3069,91.5500,0,0, 600000);
Cars[berelheto2] = CreateVehicle(540,2481.6992,-1693.0907,13.3798,356.4631,0,0, 600000);
Cars[berelheto3] = CreateVehicle(540,2473.0889,-1698.1953,13.3775,359.3281,0,0, 600000);
Cars[berelheto4] = CreateVehicle(540,2433.6191,-1644.6014,13.3629,178.1214,0,0, 600000);
Cars[berelheto5] = CreateVehicle(540,2424.4717,-1643.5405,13.3581,183.2421,0,0, 600000);
}
CMD:berel(playerid,params[])
{
SetTimer(\"Auto\", 600000, 1);
new CarCheck = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(CarCheck == Cars[berelheto1] || CarCheck == Cars[berelheto2] || CarCheck == Cars[berelheto3] || CarCheck == Cars[berelheto4] || CarCheck == Cars[berelheto5] || CarCheck == Cars[berelheto6] || CarCheck == Cars[berelheto7] || CarCheck == Cars[berelheto8])//ezzel kérjük le hogy csak ezeknek a kocsiknak mûködjön
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SetPVarInt(playerid,\"berelt\",berelt);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen kibérelted ezt az autót\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Béreld ki az autot /berel\");
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new CarCheck = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(CarCheck == Cars[berelheto1] || CarCheck == Cars[berelheto2] || CarCheck == Cars[berelheto3] || CarCheck == Cars[berelheto4] || CarCheck == Cars[berelheto5] || CarCheck == Cars[berelheto6] || CarCheck == Cars[berelheto7] || CarCheck == Cars[berelheto8])
{
if(GetPVarInt(playerid,\"berelt\") == berelt)
{
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Bereld ki a jármûvel /berel\");
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}
}
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPVarInt(playerid,\"nemberelt\",nemberelt);
}
public Auto()
{
new CarCheck = GetPlayerVehicleID(true);
if(CarCheck == Cars[berelheto1] || CarCheck == Cars[berelheto2] || CarCheck == Cars[berelheto3] || CarCheck == Cars[berelheto4] || CarCheck == Cars[berelheto5] || CarCheck == Cars[berelheto6] || CarCheck == Cars[berelheto7] || CarCheck == Cars[berelheto8])
{
SendClientMessage(true,COLOR_GREEN,\"Lejárt a bérlési idõd\");
RemovePlayerFromVehicle(true);
}
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}