Szerző Téma: Re:müködik ugy??  (Megtekintve 224 alkalommal)

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Re:müködik ugy??
« Dátum: 2014. május 07. - 10:21:32 »
0 Show voters
A markeros a térképrõl leszedi le a játékos helyét jelölõ markert, a tages pedig a játékos feje fölül az életet és a nevet.


A ciklusosnál pedig a playerid lenne az i. De mivel csak most látom, hogy itt még külön meg kell adni azt is, hogy kinek a tagje látszódjon, ezért oda is kell egy érték, mondjuk így, de természetesen lehet máshogyan is (nem tudom, ez a sok ciklus mennyire felesleges, de megteszi):
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    for(new j; j < MAX_PLAYERS; j++)
    {
        ShowPlayerNameTagForPlayer(i, j, false);
    }
}

 
Vagy csinálhatod csatlakozáskor is:
 
// OnPlayerConnect alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false);
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 07. - 10:23:47 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Re:müködik ugy??
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 07. - 10:21:32 »
0 Show voters
A markeros a térképrõl leszedi le a játékos helyét jelölõ markert, a tages pedig a játékos feje fölül az életet és a nevet.


A ciklusosnál pedig a playerid lenne az i. De mivel csak most látom, hogy itt még külön meg kell adni azt is, hogy kinek a tagje látszódjon, ezért oda is kell egy érték, mondjuk így, de természetesen lehet máshogyan is (nem tudom, ez a sok ciklus mennyire felesleges, de megteszi):
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    for(new j; j < MAX_PLAYERS; j++)
    {
        ShowPlayerNameTagForPlayer(i, j, false);
    }
}

 
Vagy csinálhatod csatlakozáskor is:
 
// OnPlayerConnect alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false);
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 07. - 10:23:47 írta Dfoglalo »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal