Sziasztok gondoltam írok egy Tutorialt mert soknak az a bajja mikor beírnak egy teleportot pl: /jump akkor az objectek nem töltödnek be! Ezért gondoltam leírom nektek hogy mi kellene ide hát bele is kezdek!
Mód elejére!:
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
Most létrehozzuk a publicot!
Kód:
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //ez fogg megjeleni!
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimer(\"ObjectOff\",6000,0); //6 perc és késsz a betöltés!
return 1;
}
Kód:
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //ez fogg megjeleni!
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
Ezeket teheted a forward -ok alá.
Amelyik objectet akkarod hogy betöltse akkor írd a teleporthoz ezt:
Kód:
Object(playerid);
Példa egy teleportnál:
Kód:
if(strcmp(cmd, \"/jump\", true) == 0)
{
Object(playerid);
SetPlayerPos(playerid,-8434.323,323.323,323.3332); //példa!
return 1;
}
Remélem Segitettem! Sok sikert!