Szerző Téma: [Leírás]/motor és /ellop rendszer!  (Megtekintve 469 alkalommal)

[Leírás]/motor és /ellop rendszer!
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 21:12:03 »
0 Show voters
Sziasztok!
Ezt a rendszert egy jó RPG módbol szedtem ki!:)
/motor rendszer:
 
//=================================Motor rendszer====================================
if(!strcmp(cmd, \"/motor\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Mégis mit akarsz beinditani bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... :)\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return Msg(playerid, \"Csak sofõr!\");
if(!KocsibanVan[playerid]) return Msg(playerid, \"Nem vagy jármûben!\");
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
    if(CarInfo[car][cOwned] == 0 && !AMT(playerid, MUNKA_AUTOKERESKEDO))
      return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
   if(KocsiElet(kocsi) <= 350)
      return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
   if(Gas[kocsi] <= 0)
      return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
   if(KocsiSokkolva[kocsi])
      return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
    if(SajatKocsi(playerid, kocsi) || car != -1 && CarInfo[car][cOwned] == 0)
    {
        if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
        new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
           GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
           kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
        ido = 1000 + (kocsiserules * 5);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Beindítod a kocsit...\");
      SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
      MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
       }
   else
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod ehhez a jármûhöz! El kell lopnod. (( /ellop ))\");
}
else
{
   engineOn[kocsi] = 0;
   //TogglePlayerControllable(playerid, false);
   SetJarmu(kocsi, KOCSI_MOTOR, false);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Jármû leállítva!\");
   ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki leállította a jármûvét.\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
return 1;
}

 
/ellop rendszer:
 
if(!strcmp(cmd, \"/ellop\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mégis mit akarsz ellopni bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... :)\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1;
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
    if(CarInfo[car][cOwned] == 0)
      return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
   if(KocsiElet(kocsi) <= 350) return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
   if(Gas[kocsi] <= 0) return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
   if(KocsiSokkolva[kocsi])
      return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
   if(!AMT(playerid, MUNKA_AUTOTOLVAJ)) return Msg(playerid, \"Nem vagy autótolvaj!\");
        if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
   if(PlayerToPoint(100, playerid, 1477.1985,-1804.2847,13.5469))
   {
      Msg(playerid, \"Városháza környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(80, playerid, 1596.8505,-1677.9633,5.8906))
   {
      Msg(playerid, \"LSPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(50, playerid, 1214.0414,-1324.4862,13.5670))
   {
      Msg(playerid, \"Kórház elõtt akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(250, playerid, 175.1913,1904.2084,18.2397))
   {
      Msg(playerid, \"Fort környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(140, playerid, -1593.2107,727.9420,-4.9063))
   {
      Msg(playerid, \"SFPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
        new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
           GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
           kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
        ido = 5500 + (kocsiserules * 5);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Összekötöd a vezetékeket...\");
   SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
   MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
   ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki összeköti a vezetékeket...\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   return 1;
}
}

 
Ésmég pluszba:
/kiszáll rendszer:(nemtom miértelme de azért leírom XD)
 
if(!strcmp(cmd, \"/kiszáll\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mibõl akarsz kiszállni?\");
new kocsi;
kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) != 2) return Msg(playerid, \"Csak sofõr!\");
//if(ov[playerid] == 1) return Msg(playerid, \"Bevagy csatolva, így elég nehéz lenne kiszállni.\");
if(gCarLock[kocsi] == 1) return Msg(playerid, \"Ajtók zárva, így elég nehéz lenne kiszállni.\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
Animbanemrakhato[playerid] = 0;
ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki kiszáll a jármûvébõl.\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return true;
}

 
Törölve ScreaM által 2011. augusztus 17.-én 12 óra 30 perckor.

Indok: Nem írta át a \"dolgokat\" magyarázósdiba
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 17. - 12:29:58 írta ScreaM »

Koncz_Norbert

  • Vendég
[Leírás]/motor és /ellop rendszer!
« Válasz #1 Dátum: 2011. augusztus 14. - 21:19:05 »
0 Show voters
Ez nem leírás. Ez inkább ki lett szedve valahonnan.

[Leírás]/motor és /ellop rendszer!
« Válasz #2 Dátum: 2011. augusztus 14. - 21:21:10 »
0 Show voters
:) Ottvan az elejin honann van a rendszer! :)
:) Olvass miellõtt írsz! :)
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 14. - 21:48:29 írta Bill_Gates »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
[Leírás]/motor és /ellop rendszer!
« Válasz #3 Dátum: 2011. augusztus 14. - 22:10:54 »
+1 Show voters
Ez tényleg nem leírás... Mit gondolsz ezt hogy használják fel? Sehogy..
Ha ezt a 3 parancsot, ismételem parancsot, tehát rendszernek nem nevezhetõ, akárki bemásolja a módjába 101% hogy nem fog mûködni, vagy tényleg írsz egy rendes leírást errõl, vagy a témát törlöm.
[mod=További megjegyzések]Kedves témanyitó, 3 teljes napot kapsz a \"parancsok\" leírásba írására.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 15. - 11:00:06 írta ScreaM »

Kovacs_Bela

  • Vendég
[Leírás]/motor és /ellop rendszer!
« Válasz #4 Dátum: 2011. augusztus 16. - 16:13:53 »
0 Show voters
+, holvannak azok a funkciók, amik ebbe benne vannak??????
(pl.: Msg, IsABicikli,IsAHajó és amúgy a s*reklámcenzúra* rpg módjábol van... nagyon jó mi? haha)
(egy nap? huhh akkor már törölheted is :) )

Nem elérhető Vic15

  • 500
    • Profil megtekintése
[Leírás]/motor és /ellop rendszer!
« Válasz #5 Dátum: 2011. augusztus 17. - 09:45:12 »
0 Show voters
Ez bizony See módból van kivéve... Alakítsd át szerintem mert ezzel nem segítettél szerintem a kezdõknek.

Kovacs_Bela

  • Vendég
[Leírás]/motor és /ellop rendszer!
« Válasz #6 Dátum: 2011. augusztus 17. - 10:30:17 »
0 Show voters
... ez nem reklámozás?
+ már törölheted is a témát
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 17. - 10:31:54 írta [R]obo[T] »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal