Sziasztok!
Ezt a rendszert egy jó RPG módbol szedtem ki!:)
/motor rendszer:
//=================================Motor rendszer====================================
if(!strcmp(cmd, \"/motor\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Mégis mit akarsz beinditani bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... \");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return Msg(playerid, \"Csak sofõr!\");
if(!KocsibanVan[playerid]) return Msg(playerid, \"Nem vagy jármûben!\");
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
if(CarInfo[car][cOwned] == 0 && !AMT(playerid, MUNKA_AUTOKERESKEDO))
return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
if(KocsiElet(kocsi) <= 350)
return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
if(Gas[kocsi] <= 0)
return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
if(KocsiSokkolva[kocsi])
return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
if(SajatKocsi(playerid, kocsi) || car != -1 && CarInfo[car][cOwned] == 0)
{
if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
ido = 1000 + (kocsiserules * 5);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Beindítod a kocsit...\");
SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
}
else
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod ehhez a jármûhöz! El kell lopnod. (( /ellop ))\");
}
else
{
engineOn[kocsi] = 0;
//TogglePlayerControllable(playerid, false);
SetJarmu(kocsi, KOCSI_MOTOR, false);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Jármû leállítva!\");
ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki leállította a jármûvét.\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
return 1;
}
/ellop rendszer:
if(!strcmp(cmd, \"/ellop\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mégis mit akarsz ellopni bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... \");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1;
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
if(CarInfo[car][cOwned] == 0)
return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
if(KocsiElet(kocsi) <= 350) return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
if(Gas[kocsi] <= 0) return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
if(KocsiSokkolva[kocsi])
return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
if(!AMT(playerid, MUNKA_AUTOTOLVAJ)) return Msg(playerid, \"Nem vagy autótolvaj!\");
if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
if(PlayerToPoint(100, playerid, 1477.1985,-1804.2847,13.5469))
{
Msg(playerid, \"Városháza környékén akarsz kocsit lopni?\");
return 1;
}
else if(PlayerToPoint(80, playerid, 1596.8505,-1677.9633,5.8906))
{
Msg(playerid, \"LSPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
return 1;
}
else if(PlayerToPoint(50, playerid, 1214.0414,-1324.4862,13.5670))
{
Msg(playerid, \"Kórház elõtt akarsz kocsit lopni?\");
return 1;
}
else if(PlayerToPoint(250, playerid, 175.1913,1904.2084,18.2397))
{
Msg(playerid, \"Fort környékén akarsz kocsit lopni?\");
return 1;
}
else if(PlayerToPoint(140, playerid, -1593.2107,727.9420,-4.9063))
{
Msg(playerid, \"SFPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
return 1;
}
new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
ido = 5500 + (kocsiserules * 5);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Összekötöd a vezetékeket...\");
SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki összeköti a vezetékeket...\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
}
Ésmég pluszba:
/kiszáll rendszer:(nemtom miértelme de azért leírom XD)
if(!strcmp(cmd, \"/kiszáll\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mibõl akarsz kiszállni?\");
new kocsi;
kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) != 2) return Msg(playerid, \"Csak sofõr!\");
//if(ov[playerid] == 1) return Msg(playerid, \"Bevagy csatolva, így elég nehéz lenne kiszállni.\");
if(gCarLock[kocsi] == 1) return Msg(playerid, \"Ajtók zárva, így elég nehéz lenne kiszállni.\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
Animbanemrakhato[playerid] = 0;
ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki kiszáll a jármûvébõl.\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return true;
}
Törölve ScreaM által 2011. augusztus 17.-én 12 óra 30 perckor.
Indok: Nem írta át a \"dolgokat\" magyarázósdiba