Szerző Téma: Re:/motor  (Megtekintve 274 alkalommal)

Re:/motor
« Dátum: 2011. Augusztus 12. - 13:50:16 »
0 Show voters
Pawno programba meglehetne ez csinálni. :D

Re:/motor
« Válasz #1 Dátum: 2011. Augusztus 14. - 21:08:47 »
0 Show voters
Tessék:
/motor:
 
if(!strcmp(cmd, \"/motor\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Mégis mit akarsz beinditani bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... :)\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return Msg(playerid, \"Csak sofõr!\");
if(!KocsibanVan[playerid]) return Msg(playerid, \"Nem vagy jármûben!\");
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
    if(CarInfo[car][cOwned] == 0 && !AMT(playerid, MUNKA_AUTOKERESKEDO))
      return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
   if(KocsiElet(kocsi) <= 350)
      return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
   if(Gas[kocsi] <= 0)
      return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
   if(KocsiSokkolva[kocsi])
      return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
    if(SajatKocsi(playerid, kocsi) || car != -1 && CarInfo[car][cOwned] == 0)
    {
        if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
        new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
           GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
           kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
        ido = 1000 + (kocsiserules * 5);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Beindítod a kocsit...\");
      SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
      MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
       }
   else
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod ehhez a jármûhöz! El kell lopnod. (( /ellop ))\");
}
else
{
   engineOn[kocsi] = 0;
   //TogglePlayerControllable(playerid, false);
   SetJarmu(kocsi, KOCSI_MOTOR, false);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Jármû leállítva!\");
   ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki leállította a jármûvét.\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
return 1;
}

 
/ellop:
 
if(!strcmp(cmd, \"/ellop\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mégis mit akarsz ellopni bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... :)\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1;
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
    if(CarInfo[car][cOwned] == 0)
      return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
   if(KocsiElet(kocsi) <= 350) return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
   if(Gas[kocsi] <= 0) return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
   if(KocsiSokkolva[kocsi])
      return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
   if(!AMT(playerid, MUNKA_AUTOTOLVAJ)) return Msg(playerid, \"Nem vagy autótolvaj!\");
        if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
   if(PlayerToPoint(100, playerid, 1477.1985,-1804.2847,13.5469))
   {
      Msg(playerid, \"Városháza környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(80, playerid, 1596.8505,-1677.9633,5.8906))
   {
      Msg(playerid, \"LSPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(50, playerid, 1214.0414,-1324.4862,13.5670))
   {
      Msg(playerid, \"Kórház elõtt akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(250, playerid, 175.1913,1904.2084,18.2397))
   {
      Msg(playerid, \"Fort környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(140, playerid, -1593.2107,727.9420,-4.9063))
   {
      Msg(playerid, \"SFPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
        new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
           GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
           kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
        ido = 5500 + (kocsiserules * 5);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Összekötöd a vezetékeket...\");
   SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
   MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
   ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki összeköti a vezetékeket...\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   return 1;
}
}

     
:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 14. - 21:14:45 írta Bill_Gates »

Nem elérhető Light557

  • 836
  • _@_/
    • Profil megtekintése
Re:/motor
« Válasz #2 Dátum: 2011. Augusztus 15. - 12:56:17 »
0 Show voters
Te egyáltalán gondolkodsz mielött írsz?
Attól még, hogy kimásoltad see módból nem lessz jó!
Egy csomó funkciót ki kéne még másolni ahoz, hogy mûködjön...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal