Szerző Téma: Víz fölötti ütés  (Megtekintve 1172 alkalommal)

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
Víz fölötti ütés
« Dátum: 2016. augusztus 29. - 23:53:54 »
0 Show voters
Sziasztok. Meg e lehet valósítani valahogy hogy a víz fölé mappolt dolgokon az ütésnek zsebző hatása is legyen?
Válaszokat előre is köszönöm!

Nem elérhető CMike

  • 332
  • FB.COM/sampdayrpg
    • Profil megtekintése
Víz fölötti ütés
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 30. - 04:06:09 »
0 Show voters
Szia én és egy ismerősöm is régen probalkoztunj ezzel, de rrndesen és jól működő megoldást nem talaltunk. Persze azóta már lehet h létezik. Ezért mi írtunk magunknak egy scriptet, ami annyiból állt, hogy megnezte asszem a legközelebb álló jatekiat, vagy a becelzott játékost, vagy azt, hogy ki felé fordul a player, és amikor fegyver stb nélkül megnyomta az ütés gombot, akkor random (vagy skill) szerint vont le a másik játékos eletebol. Elég régen volt már, így már nem emlékszem a megvalósításra.
Ez nem egy tökéletes.megoldas, de azért működött.
Sok sikert a megvalositasban
Egy új project-en dolgozom!
server28.clans.hu:7793
FB.COM/UJSAMP

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
Víz fölötti ütés
« Válasz #2 Dátum: 2016. augusztus 30. - 19:27:44 »
0 Show voters
Amit Cmike írt olyan módon valosítottam meg. És így legalább egyedi ütés hangot is tehettem bele.

Nem elérhető rewan

  • 960
    • Profil megtekintése
Víz fölötti ütés
« Válasz #3 Dátum: 2016. szeptember 14. - 16:55:50 »
0 Show voters
Kicsit megkésve, de igen, nincs sok lehetőség rá.
Lőfegyverrel akárhol működik, a közelharc viszont(mindenféle közelharci fegyver, vagy fegyver nélkül) az alap maptól egy adott távolságra(nem sok, még bőven látszanak a hegyek, épületek) már nem. Sőt, ha elég messze vagy, akkor még rángatózik is a karakter. Talán 20000-nél nagyobb távolságon, addig tart az alapértelmezett world boundary. Az ütés hang mellé tehetsz még be sebződés animációt is, illetve csekkolhatod, hogy védekezik-e, ezt is lehet bonyolítani még, hogy merre felé fordul... Szóval részletesen ki lehet dolgozni akár egy saját közelharc rendszert is.
A fő probléma persze a lagg, már 0.2-0.3mp is ronda csúszás lehet.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal