GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Tarack - 2016. Augusztus 29. - 23:53:54

Cím: Víz fölötti ütés
Írta: Tarack - 2016. Augusztus 29. - 23:53:54
Sziasztok. Meg e lehet valósítani valahogy hogy a víz fölé mappolt dolgokon az ütésnek zsebző hatása is legyen?
Válaszokat előre is köszönöm!
Cím: Víz fölötti ütés
Írta: CMike - 2016. Augusztus 30. - 04:06:09
Szia én és egy ismerősöm is régen probalkoztunj ezzel, de rrndesen és jól működő megoldást nem talaltunk. Persze azóta már lehet h létezik. Ezért mi írtunk magunknak egy scriptet, ami annyiból állt, hogy megnezte asszem a legközelebb álló jatekiat, vagy a becelzott játékost, vagy azt, hogy ki felé fordul a player, és amikor fegyver stb nélkül megnyomta az ütés gombot, akkor random (vagy skill) szerint vont le a másik játékos eletebol. Elég régen volt már, így már nem emlékszem a megvalósításra.
Ez nem egy tökéletes.megoldas, de azért működött.
Sok sikert a megvalositasban
Cím: Víz fölötti ütés
Írta: Tarack - 2016. Augusztus 30. - 19:27:44
Amit Cmike írt olyan módon valosítottam meg. És így legalább egyedi ütés hangot is tehettem bele.
Cím: Víz fölötti ütés
Írta: rewan - 2016. Szeptember 14. - 16:55:50
Kicsit megkésve, de igen, nincs sok lehetőség rá.
Lőfegyverrel akárhol működik, a közelharc viszont(mindenféle közelharci fegyver, vagy fegyver nélkül) az alap maptól egy adott távolságra(nem sok, még bőven látszanak a hegyek, épületek) már nem. Sőt, ha elég messze vagy, akkor még rángatózik is a karakter. Talán 20000-nél nagyobb távolságon, addig tart az alapértelmezett world boundary. Az ütés hang mellé tehetsz még be sebződés animációt is, illetve csekkolhatod, hogy védekezik-e, ezt is lehet bonyolítani még, hogy merre felé fordul... Szóval részletesen ki lehet dolgozni akár egy saját közelharc rendszert is.
A fő probléma persze a lagg, már 0.2-0.3mp is ronda csúszás lehet.