Szerző Téma: Egyedi járműhang  (Megtekintve 1040 alkalommal)

Egyedi járműhang
« Dátum: 2017. április 26. - 19:19:27 »
0 Show voters
Üdv! Lenne olyan kérdésem hogy valahogy meg-e lehetne oldani azt hogy mindegyik kocsinak egyedi hangja legyen. Az a baj hogy ahogy keresgéltem neten úgy láttam hogy 1 hang több kocsihoz is tartozik azonban én azt szeretném hogy az összes modolt kocsinak legyen egy egyedi hangja. Valaki tudna ebbe nekem segíteni hogy miként lehetne megoldani?:/

Egyedi járműhang
« Válasz #1 Dátum: 2017. május 10. - 11:05:20 »
+1 Show voters
És akkor most jöjőn az ami még nem volt publikálok 1 scriptet ... 
 



   
      local kocsihang = {}
   
   
      function ujatuhangkeneagyereknek()
          local allVehicles = getElementsByType(\"vehicle\")
          for index, veh in ipairs (allVehicles) do
              local model = getElementModel(veh)
              if model == 604 then --kocsi id
                  if getVehicleEngineState(veh) then
                      if isElement(kocsihang[veh]) then
                          local gear = getVehicleCurrentGear ( veh ) or 1
                          local velocityX, velocityY, velocityZ = getElementVelocity(veh)
                          local actualspeed = ((velocityX^2 + velocityY^2 + velocityZ^2)^(0.5)) * ((11 - gear) /10) --váltás szimuláció
                          local mph = actualspeed * 20 * 111.847 -- a hang elöreléptetése kilómétertől függöen
                          local minSoundSpeed = 0.10 -- a kiválasztot hang gyorsasága
                          local soundSpeed = mph/(1000+1000/minSoundSpeed) + minSoundSpeed  -- a hangelöreléptetése kilóméter után
                          setSoundSpeed (kocsihang[veh], soundSpeed)
                      else
                          local x, y, z = getElementPosition(veh)
                          kocsihang[veh] = playSound3D(\"motorhang.wav\", x, y, z, true) -- a kiválasztot soundod a kocsihoz
                          attachElements(kocsihang[veh], veh)
                      end
                  else
                      if isElement(kocsihang[veh]) then --kikapcsolja a soundod ha nem jára motor
                          destroyElement(kocsihang[veh])
                      end
                  end
              end
          end
      end
      addEventHandler(\"onClientPreRender\", root, ujatuhangkeneagyereknek)
   

[/quote]
 
Nem ez a legjobb és egyetlen megoldás ehhez a problémához ez egy ilyen rögtönzött cucc volt de működik jó használatot

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal